Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka lähiaikoina lopettaneet tupakoinnin?

Vierailija
21.11.2007 |

Minä lopetin reilu pari viikkoa sitten, halu lopettaa oli ollut jo monta vuotta, mutta itse lopetus tapahtui aivan yhtäkkiä! Ja yllättävän vähän tehnyt mieli tupakkaa, vain muutaman kerran viikossa tullut olo, että tekisi mieli vetää sauhut! :)

Onko teillä esim painoa tullut lisää, tai muita muutoksia elämässänne tupakoinnin lopettamisen myötä? On niin ihanaa, kun keuhkot ei korise, eikä tarvitse koko ajan yskiä jne! Vaatteet ei haise, eikä mene aikaa ja rahaa hukkaan. Syön kyllä herkkuja ehkä hieman enemmän mutta käyn myös kuntosalilla nyt enemmän, niin vaatteet mahtuu kyllä samaan tapaan kuin ennenkin. Ihanaa, kun jaksan juosta ja kävellä reippaasti juoksumatolla aikaisempaa paremmin! :)) Olen niin iloinen ja onnnellinen tästä lopetuksesta, ja toivon, että tällä kertaa pystyn siihen. Viimeksi olin polttamatta parisen kuukautta reilu vuosi sitten. Mitään laastareita tms ei mulla ole käytössä, mutta ajattelin jotain pastillia hankkia kotiin varmuuden vuoksi, jos tulee kauhea halu polttaa niin mieluummin vetäisee sen pastilliin suuhun kuin röökin.. (esim jos tupakoiva kaveri tulee kylään tms).

Muita ja omia kokemuksia, onnistumisia/epäonnistumisia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en polta, mutta olen läheltä seurannut polttamisen lopettaneita. Alku ollut hankalaa laastareista ja purkasta huolimatta. Mutta kyllä se kannattaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla