Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko iskenyt kaverilta tai muuten tutulta miestä? Miten asia eteni?

Vierailija
21.11.2007 |

Ja ennenkaikkea tuliko jutusta mitään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse painin vakavasti tämän asian kanssa.

Vierailija
2/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä ollut itse aloitteellinen, vaan tuo mies. JA kyseessä oli muutaman kerran tavatut tutut.

Yhdessä ollaan oltu nyt 5,5 vuotta ja kolmas lapsi tulossa. Edellisessä liitossa miehellä ei ollut lapsia eikä paljon muutakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun pieniä hienovaraisia vihjauksia, joita vain naisen vaisto ymmärtää? Vai sanoi suoraan? Nousiko asiasta suurikin haloo?

ap

Vierailija
4/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... nousiko asiasta isokin haloo... Voi tuska, joka tapauksessa koko sepustus naurattaa hirveydessään. Kas kun et oloe iskemässä parhaan ystäväsi miestä. Kukahan sinäkin olet?

Vierailija
5/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hänen ex-puolisonsa oli mulle vihainen, ja varmaan levitti omissa piireissään inhottavia juttuja jne. Mutta eipä haittaa, kun me vaihdettiin miehen kanssa täysin maisemaa, tai lähinnä mies lähti mun piireihini.

Miehen vanhemmat ja kaikki normaalit tutut oli asiasta riemuissaan, koska olen miehelle tuhannesti parempi puoliso kuin tuo exä oli ollut. Niin ja he olivat ollet yhdessä 9 vuotta.

Vierailija
6/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nauraa yksi olohuoneellinen ihmisiä

Vierailija
7/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pefletti...

Vierailija
8/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä.

Vierailija
9/9 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lesta tietääkseni, mutta olemme töissä ja huvitamme itseämme lueskelemalla ääneen parhaita paloja täältä. Välillä tulee ihan hyviä keskustelujakin. Tästä ei kyllä irronnut kuin hervottomat naurut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi