Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli ihan luuseripaskaolo

Vierailija
21.11.2007 |

Seikkailin Facebookissa ja löysin tuttujen kavereista ja heidän kavereista ja heidän kavereista kaikkia nuoruuden, jopa lapsuuden tuttuja ja luokkakavereita. Kaikilla tuntuu menevän niin hyvin, ollaan kauniita, on hyvä duuni, ollaan rikkaita ja kuuluisiakin jopa!

Mitä mä oon...? No samassa iässä kun kaikki nää muut niin mulla ei ole vieläkään ura urjennut kun olen vasta valmistumassa (ikää siis 29 v.) eikä mitään toivoa saada kunnon duunia, koulutusta vastaavaa ja hyväpalkkaista, täältä kotipaikkakunnalta.

No onhan mulla lapsi ja mies, monella näistä entisistä luokkakavereista tai tutuista ei sitä ole!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies ja lapset ovat kaikista tärkein saavutus ja sel jälkeen vasta tutkinto. T. VTM

Vierailija
2/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kaikki vielä kauniita ja hoikkiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään saanut toteuttaa itseäni, ja on kauheat paineet päästä työelämään. Tiedän ettei mun alan töitä ole kauheasti, eikä ne ole kovapalkkaisiakaan (2000 on jo ihan lottovoitto)...sen takia fiilis nollilla.

Ap

Vierailija
4/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle mies ja lapset ovat kaikista tärkein saavutus ja sel jälkeen vasta tutkinto. T. VTM

Lapsen kasvattaminen onkin sitten toinen juttu.

Vierailija
5/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä alalla vaan mennään tyyliin PAMin ja TESin mukaan, ja lähtöpalkat on paskoja.

Olin työelämässä ennenku aloitin amk-opinnot, ja lapsi ilmoitti tulostaan amkin ensimmäisenä vuonna. Olen maailman onnellisin äiti, kun minulla on poikani, mutta oma kehitys ihmisenä ja uraihmisenä (ei missään nimessä äitinä) on ollut ihan nollissa viime vuodet. Siltä musta tuntuu!

Tuntuu, että mulla olis vaikka mitä annettavaa, mutta en vaan pääse kanavoimaan sitä ulos itsestäni. Toisin sanoen työelämään! Olen turhautunut...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi