Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten irtisanoutua?

Vierailija
21.11.2007 |

Olen tilanteessa, jossa minun pitäisi työnanatajan käytöksen takia (piilovittuilua, työni aliarviointia, työsopimuksen ehtojen noudattaminen ei suju työnanatajalta) irtisanoutua. Teemme työtä jossa olemme päivät lähes nenät vastakkain koko päivän, eikä työpaikalla ole muita työntekijöitä.

Miten sinä käytännössä irtisanoutuisit sijassani?

Reaktioksi odotan kaikkea hiljaisuudesta ja myöntymisestä raivareihin ja haukkusin väliltä..

:/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa tämä nyt voi olle? Oletko yhtä oma-aloitteinen työssäsi? Ei ihme, että esiintyy " piilovi**uilua.

Vierailija
2/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä avustaessani työntahti määräytyy ihan rouvan itsensä mukaan, työni teen hyvin, siitä ei todellakaan ole kysymys. Ilmeisesti olen vaan joutunut narsistin kanssa töihin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy 5

Vierailija
4/5 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajallesi

Vierailija
5/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työskentelet samassa huoneessa, olisi kuitenkin kohteliasta pyytää keskusteluaikaa kaksistaan (onko mahdollista vai pitääkö aina päivystää puhelinta tms.?). Sitten pitäisi jaksaa kertoa suoraan, että et viihdy ja aiot nyt irtisanoutua. Mikä on irtisanomisaikasi? Mitä teet ko. aikana, onko sinulla pitämättömiä lomia vai yritätkö neuvotella niitä rahana? Onko neuvottelunvaraa jatkamisesta vai onko ainoa mahdollisuus tosiaan etsiä toinen työ? Vastaa noihin kysymyksiin itsellesi ennen irtisanoutumistasi.