Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta joululahjaa pitää olla, jotta lapsi on onnellinen?

Vierailija
21.11.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei määrä vaan laatu ja arvostus vähempään tulee vanhemmilta ja ympäristöstä.

Vierailija
2/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sillä on väliä jos joku saa monta ja joku ei saa. Jokainen taplaa tyylillään. Meillä aina itse saatu paljon lahjoja ja rakkautta, niin myös omat lapset saa. Tykkään ostaa. Videäkö se teille kuuluu montako ja monellako satasella...jesus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin oli arvoltaan noin vitosen pieni nukke. Muut lahjat oli villasukkaa, kirjaa tai vaatetta. Yhteensä siis noin kymmenen lahjaa. Tyttö 4-v oli ihan onnellinen, ja aidon iloinen saamastaan. Joten ei onneen paljon tarvitse. Olin muuten aika ylpeä neidistä, ja jos olisi kuulunut yksikään vihjaileva sana että eikö ole muuta, olisin hävennyt silmät päästäni! Olisipa mennyt kasvatus aika pieleen siinä tapauksessa...

Vierailija
4/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras joulu lapsena oli just se kun sain niin paljon lahjoja, että väsyin niiden avaamiseen. Olisikohan paketteja ollut joku 30-40?

Vierailija
5/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas elämäsi voi keikahtaa vielä, ja niin varmaan tapahtuukin. Selvästi et arvosta itsekään rahojasi, ja erottanetko rakkautta ja vaurautta. tiedetään, kaksi niin samankaltaista sanaa, onhan niitä vaikea erottaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän