Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkälaiset alusvaatteet kiihottavat miehiä?

Vierailija
21.11.2007 |

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat ja sporttiset parhaat.

Pitsi/silkki/läpikuulto eivät toimi minulle sen kummemmin. - vanha ja vanhojen juttu.

Kunhan ei ole mikään mummomaxi tai eläkeläispaituli niin peruskamppeet OK. Ei ne näkökentässä montaa sekuntia vilahda.

Vierailija
42/68 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa: secretsinlace.eu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitsi ei kelpaa, on kuulemma mummomaiset. eikä stingit. väri mielellään vaalea... nää siis mun miehen suusta.

Miehenä ihmettelen tätä joidenkin stringivastaisuutta. Ne on ihan parhaat ja seksikkäimmät. Vaatii tosin kohtuuhyvät pakarat, mutta eihän mikään ole kiihotavampaa... 

Pidän sitten varmaan mummoista, jos nämä esimerkiksi ovat kauhean nätit: 

https://www.zalando.fi/pour-moi-statement-thong-stringit-black-poj81r01…

Puolisolla on sporttisempiakin, mutta pääsääntöisesti pitsiä pikkareissa. 

Itse luulen että miehissä on sellaisia epävarmoja tapauksia aika paljon, joille naisen seksuaalisuus onkin ongelma todellisuudessa. Tulee erektio-ongelmia jos oma nainen osoittaisi eroottisuutta, parempi että pitää peittävää puuvillaa vaan paljon. 

Vierailija
44/68 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hepeneissä kiihottaa enemmänkin se, että rouva on selkeästi kiinnostunut seksuaalisesta kanssakäymisestä, jos pukeutuu sellaisiin.

Tämä juuri, avoin seksuaalisuus on kiihottavaa. 

Vierailija
45/68 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaat ja sporttiset parhaat.

Pitsi/silkki/läpikuulto eivät toimi minulle sen kummemmin. - vanha ja vanhojen juttu.

Kunhan ei ole mikään mummomaxi tai eläkeläispaituli niin peruskamppeet OK. Ei ne näkökentässä montaa sekuntia vilahda.

Mutta alusvaatteistahan just voi nauttia, viivytellä ja silleen? Stringit on seksiasusteena muuten ihan parhaat, voi vetää sivuun silleen just sopivasti. Voi leikitellä tavallaan. 

Vierailija
46/68 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös lanteille nousevat stringit ovat kauniita, korostavat takamusta. Ne nykyajan t-takaosat ovat rumia.

Ja kuten joku sanoi, ne muka seksikkäät normikaupoista hankitut mukaseksikkäät alusasut eivät toimi. Pitsi on rumaa. Näyttävyys on seksikästä.

Vierailija
47/68 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi oli idioottimainen ellet tosiaan aio nussia maailman jokaisen miehen kanssa ja varmistaa että käytät alusvaatteita joista "miehet" tilastollisesti ottaen pitävät.

Jos tarkoituksesi on käyttää alusvaatteita joista yksi tietty mies kiihottuu niin tämä mies on ainoa joka osaa vastata kysymykseen.

Yhdelläkään tämän ketjun lukijalla ei ole mitään käsitystä asiasta.

Vierailija
48/68 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-up sukat

Vierailija
49/68 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että pidän alusvaatteita joissa on riittävästi kangasta. Ihon myötäiset naisella. Ai ai ai

Vierailija
50/68 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset Snoopy-stringit minkä naruun on pinttynyt paska.

Vierailija
51/68 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla olevat on kiihottavimmat😏

Vierailija
52/68 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattialla olevat on kiihottavimmat😏

Kyllä, mutta ymmärrän sukkahousufetissejäkin - he tosin eivät pidä nussimisesta.

Vierailija
53/68 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat värit on musta. Sitten on joitakin menetteleviä värejä kuten punainen ja valkoinen.

Vierailija
54/68 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Minulla on ihan tavalliset black horse bokserit. Täytyy sanoa että eivät kiihota millään tavalla.

Vierailija
55/68 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Minulla on ihan tavalliset black horse bokserit. Täytyy sanoa että eivät kiihota millään tavalla.

Snobi. Mulla on Dressmannin no-name midejä.

Vierailija
56/68 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HelloKitty pikkarit aikuisella lettipäisellä naisella.

Vierailija
57/68 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HelloKitty pikkarit aikuisella lettipäisellä naisella.

Jolla on iso peppu!

Vierailija
58/68 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat, saumattomat, kiiltävää venyvää sileää matskua. Ja kannikat saa olla peitettynä. Niitä on ihana hyväillä.

Vierailija
59/68 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston ja posliini nainen, jolla nännnit nöpöttää, on kiihottavimman näköinen, mutta sellaiset pushup-rintsikat, joissa on sellaiset narut nännejä ylempänä tissien päällä, ovat seksikkäät. Samoin avokuppiset tai sellaset ihan pelkät kehykset kiihottavat kovasti. Mustat tai jotkut värikkäät, mutta ei punaiset. Alushousuista stringit, mieluiten läpinäkyvät. Korsetit tms eivät minun silmään ole niin seksikkäitä.

Vierailija
60/68 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykään että vaimollani punamustat pvc sukkanauhaliivit ja saumasukat .ilman alushousuja