Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua esseen tekoon, yksi kysymys:)

Vierailija
05.11.2008 |

Terve:)

Koulutehtävään apua, täältä varmaan löytyy:D

Eli jos voit kertoa ikäsi, sukupuolen ja paikkakunnan, sekä vastata kysymykseen alla:

Oletko onnellinen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuitenkin tuhansia kävijöitä, eikä mee kuin minuutti pari vastatessa:)

Vierailija
2/6 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 127 vuotias hermafrodiitti vantaalta. Olen onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tutkimus? Jos on niin voitko määritellä mitä tarkoitat onnellisella koska vastaukset varmaan vaihtelee sen mukaan miten eri ihmiset käsittää sanan onnelinnen.

t. 25 N Bayern, Saksa. Olen varmasti erittäin onnellinen johonkin kehitysmaalaiseen verrattuna, varmasti siellä Maslowin hierarkian ylimmässä osiossa mennään, tosin jonkun verran keksin asioita mitä voisin parantaa että olisin vielä onnellisempi esim. muuttaisin mielellään pois tältä nykyiselta paikkakunnalta

Vierailija
4/6 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym. mukaan eli kovin pätevää tutkimusaineistoa et tällä metodilla saa...Mutta en jaksa siitä enempää napista, napiskoon ohjaava opettajasi.

Vastaus kysymykseesi:

Olen 31-vuotias helsinkiläisnainen, ja katson olevani erittäin onnellinen. Elämäni puitteet ovat suhteellisen vaatimattomat materiaalisesti, mutta minulla koen henkisesti, että minulla kaikki mitä tarvitsen. Osaan nauttia aidosti jokapäiväisistä pienistä asioista, ja minulla on valtavan hienoja ihmissuhteita äärettömän rakkaiden läheisteni kanssa (mies, lapsi, vanhemmat, muutama todella rakas ystävä). Kodissamme ja perhe-elämässämme vallitsee kannustava ja rakkaudentäytteinen ilmapiiri. En ole koskaan ollut "yksin" minkään elämäni ilon tai surun kanssa. Arvostan ja näen paljon kauneutta ympärilläni.

Vierailija
5/6 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tieteellistä todistusaineistoa en täältä toki ole ammentamassa, tiedän hyvin palstan luonteen (viitaten vaikka kiitettävään ikään yltäneeseen hermafrodiittiin yllä).

Tarkoituksena on lähinnä tehdä oman mielipiteen alleviivaus ilman sen kummempaa todistusvoimaisuutta antropologian esseeseen Jean Rouchista.

Sitä en tietenkään tiedä miten tiedeyhteisö suhtautui suljettujen ovien takana Ranskalaisen päiväkirjan kysymyksen asetteluun, mutta julkisesta vastaanotosta päätellen rohkenin tehdä saman kysymyksen:)

Kiitos kovasti jo vastanneille!!

Vierailija
6/6 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö johonkin muuhunkin vastata?

Lapsia on kolme, äijä käy töissä ja mä olen kotona lasten kanssa. Ja juu, onnellisia ollaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi