Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen pitäisi sinusta voittaa big brother tänä vuonna?

Vierailija
20.11.2007 |

Anna ykkös- ja kakkosvaihtoehdot.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin sano mun sanoneen, että se on Kadi

Vierailija
2/8 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli on kyllä sulonen mutta Niko on fiksumpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on jotenkin hermostunut koko ajan (pureskelee niitä cokispullon kierteitä)...

Riitta ... en pidä kun on niin vanha ja tullut melkein lopussa mukaan. Höpöttää outoja ja epäselvää puhetta.

Jarkko hmm...liian itsevarma ja seksinnälkäinen sekä aivan liian ruma suustaan. Ei kunnioita vanhempia naisia ollenkaan.

Saulilla on ok kroppa ja iloinen mieli ja temppuilee ja kujeilee mukavilla tavoilla. Sauli on avoin! Ihana! Lutunen! Yms... :D

Kadi = ihan ku mä! Tulisin varmasti juttuun hänen kanssaan. Ok, alkoholilla en läträä noin paljon mutta muuten ollaan ihan samanlaisia " pissiksiä" .

Vierailija
4/8 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluks ajattelin et Sauli tai Jarkko, mut nyt Jarkko ei enää kuulu mun suosikkeihin, jotenki ylimieliseks tullu.

Niko alkanu matkan varrella vaikuttamaan fiksulta ja kivalta, aluks vähän vierastin sen energiaa ja tikkuu suussa, mut enää en niitä oikeestaan edes huomaa.

Pahoin pelkään kyllä et voi olla Kadi.. Oikeesti ihan älytöntä se viinanjuonti, vahtii tarvii kun pikkulasta. Joku muukin asia siinä tökkii.

Vierailija
5/8 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa järjestyksessä...

Niko on reilu ja ei ole pahemmin pahaa puhunut ihmisistä, vaikuttaa hyvin aidolta. Sauli on aika viekas ja liian hössö minun makuuni, mutta mukava. Kadi juo liikaa ja on liian " vallaton" , mutta ohan ok hänkin:)

Pääasia että jarkko jolla kusi noussut hattuun ja täysi idiootti ei voita. Riitan puhetta en vois en voi sietää, ja minusta olisi väärin että viimeisenä taloon tullut voittaa. Riitan puheesta vielä, että en kestä tuollaista sössötytsä ja minusta hön teke itsestään pellen, kun " ei muka huomaa" muiden huijauksia jne.

Vierailija
6/8 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on oikeastaan ainoa suosikkini. Saulikin on kuitenkin mukava ja nostan hänen toiseksi, koska en haluaisi Kadin voittavan.

Vierailija
7/8 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Niko!

Vierailija
8/8 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolainen ei ole oikea voittaja!!

Jarkko tai Sauli voittoon.