Olen tarpeeton tässä maailmassa ja TYÖTÖN!
Rahat vähissä, ainut syy elää on omat lapset. Miksi en saa töitä? Miksi jokaista avointa työpaikkaa hakee sata ihmistä, en koskaan pääse töihin tienaamaan rahaa. Laskut kasautuu. En saa edes työharjoittelupaikkaa työmarkkinatuella..kyllä masentaa.
Kommentit (3)
tässä maailmassa. Korvaamaton. Olitpa töissä tai et.
ne lapsethan tarvii sua. Enemmän ne tarvii sua rahattomana ja työttömänäkin kuin mikään työnantaja ikinä. Ja enemmän susta niille näin on hyötyä kuin kuolleena.
Eikä sitäpaitsi ole mitää syytä, miksi ihmisen pitäisi ylipäätään olla "tarpeellinen". VOihan sitä elää ihan vain itselleenkin.
Siis tiedän kyllä, miltä susta tuntuu, olen joskus ollut tuossa tilanteessa itsekin. Rahan vähyys hirvittää ja se "en kelpaa kellekkän"-ajatus masentaa. Mutta yritä olla ajattelematta niin. Oikeasti, se ajattelumalli on VÄÄRÄ!
en voi muuta toivoa kuin voimia.
Itse olen monta kertaa miettinyt, että onneksi meidän talossa ei ole asetta. Olen välillä niin masenutunut, että en näe syytä elää, kun en kelpaa mihinkään. Onneksi minulla on myös ihanat lapset, joiden takia elämä näyttää vähän valoisammalta, heille ainakin kelpaan tällaisenakin.
Yritän vielä päästä uuteen alkuun. Jospa johonkin pääsisin töihin...