Kerro sukusi (tai miehesi suvun) parhaat sutkautukset, kun ovat tulleet vauvaa katsomaan
Kommentit (17)
No.. synnytyksen jälkeen mahani oli tosiaan vielä iso ja turvoksissa. Pikkusiksoni (13v) tuli katsomaan vauvaa sairaalaan ja samalla hän teki iloisen havainnon: " hei.. nyt se sun vatsa on laskeutunut"
Näin kauniisti sanoi anoppi ensimmäisestä lapsenlapsestaan, pojastani.
No tällä ei ole ainakaan meidän suvun nenä (kun nyt 5päivän ikäisen nenästä voisi sanoa mitään varsinkin kun oli murtunut synnytyksessä ja turpea). Seuraavaksi poimi laukustaa kannettavan tietokoneen josta sitten jutteli loppuvierailun ja tietenkin pyysi käyttäjäapua.
Eipä ole naista kiinnostanut tuo lapsi sen jälkeenkään (nyt 4v). Ainoaksikin lapsenlapseksi jää, koska me emme enää saa lapsia.
Eikä ole paljon mun vanhemmat huonommaksi jääneet..
T. " onnekas"
" meille ei ainakaan sitä hoitoon tuoda" . Ja päätös on kyllä pitänyt.
Tuli paha mieli ja mieheni loukkaantui myös, vaikkei mitään sanonutkaan. Pitää vielä korostaa, että olimme silloin olleet mieheni kanssa yhdessä yli 4 vuotta, enkä todellakaan ole mitenkään " kevytkenkäistä" sorttia.
että kuopuksella on kummalliset korvat. Sain ohjeita kuinka niitä voi sormilla rullaamalla suoristaa...
Pojalla oli mitä suloisimmat ruusunnuppukorvat, ei yhtään höröt eikä mitään vikaa. Nyt 6 v, ja korvat on edelleen pienet ja söpöt. Enkä suoristellut.
Ööh, siis joo...myöhemmin kyllä sanoi, että näyttää pojaltaan. Hassua, ettei lapsessa ole jälkeäkään minusta...:/
miten on mikäkin piirre peritty heidän suvustaan (siis appivanhemmat). Ei siinä mitään, mutta KAIKKI tietävät, että lapsemme on saanut alkunsa lahjoitetuilla sukusoluilla. Tultiin siihen tulokseen, etteivät olleet ymmärtäneet, mitä se tarkoittaa.
" Sehän hoitaa sitä vauvaa niin kuin olis sen äiti " :-)
kun tulivat esikoista sairaalaan katsomaan, että " ootko varma ettei sinne jäänyt toista?" =D
oli vissiin maha sen verran vielä pömpöllään raskauden jäljiltä.... =D
ja tosiaan ihan huumorilla otin!
en voi ymmärtää kuinka joku voi sanoa koskaan tyyliin " meille sitä ei hoitoon tuoda ainakaan" =O
" kyllä huomaa ettei X (eli minä) ole vieraissa käynyt kun on niin isänsä näköinen."
No, johon lapsen isä vastasi että mitäs sitä suremaan, pääasia että on terve! =))
Isäni piteli poikaa laitoksella ja huokasi kuinka on ihanaa saada tyttärenpoika. Meitä on kolme siskosta ja lastenlapsissa vain tyttöjä tähän asti. Saipa vaari omaa lajiansa edes yhden ;)
- Äiti on varma mutta isästä ei tiedä
- Ihan on minun näköinen (anoppi ja kaikki sukulaiset löysivät omia piirteitään)
- Oletko varma ettei sinne jäänyt toista (olin niin pömpöllään vielä)
- Ettekai te ENÄÄ tee lisää lapsia?
- Hyi kun se haisee
eipä herättänyt kyllä mitään tunteita, kai sitten ajallaan.
Toivoi siis toista tyttöä.
Olin ja olen edelleen loukkaantunut. Miten joku voi sanoa jotain noin tyhmää??
vaille hän jäi. Kirsi siis mieheni ex ja anoppi pamautti noin. Onneksi mieheni oli paikalla ja sanoi et kukaan ei voi saada tuollaista muu kuin minä ja hän ja sitäpaitsi poika on ilmetty äitinsä.
Kun mieheni iäkäs isoäiti sai kuulla, että odotettu tulokas, esikoisemme, oli terve tyttö, ' onnitteli' hän seuraavasti: No ei se mitään, seuraavahan voi olla poika!