Naiset, mitä toivotte joululahjaksi itsellenne?
Ihan tavarasta, palveluksista tms. puhun nyt. Jokainenhan meistä toivoo omaa aikaa, rauhaa maan päälle, terveyttä perheelle ja kohtuullista toimeentuloa?
Kaikki hyvät lahjavinkit tähän pinoon?
Kommentit (35)
Saan hyviä ideoita kirjeeseeni Pukille!
Ja ei mullakaan ole ketää, joka hommaisi minulle mitään. Itse tietysti voisi, mutta kyllä ne rahat menee lasten tarpeisiin. Onneksi jää edes niihin :D
hajuvettä, lahjakorttia vaateliikkeeseen, yleiskonetta.
Silloin tulee ainakin keväällä järjestettyä aikaa, että pääsee leffaan ihan teatteriinkin joskus.
että ei mun läheisillä ole niihin varaa.
Joten jalkakylpylaite kotiin.
Fleecetakin, 10 kerran kortin ratsastustunneille tai mustat mokkachapsit/lahjakortti ratsastustarvikeliikkeeseen.
- lahjakortti kauneushoitolaan
- kaunis yöpaita
- trikoosamettinen oloasu, takki ja housut
- suklaata
- sisustus kirja... mikä se on norjalainen aivan ihania kevät, joulu, niitä on erilaisia.
sellaisen pyyhekangasta olevan, kun oon laiska kuivaa itteäni ja fleece ei ime vettä.. tota oon toivonu monta joulua ja joka aleista on pitäny ostaa mutta aikaiseksi ei ole kukaan saanut (minäkään).
jos se pukki nyt lukee tätä niin lisäisin pari -ei niin must- toivetta
-crocsit
-uusi mp3 soitin tai ipod isolla muistilla
Ei välttämättä tarte olla mikään kallis. Tai sitten yhtä astiasarjaa, jota kerään =)
2 muumi-lumilyhtymukia ja
8 muumi-teelusikkaa, siinä ihanassa peltipurkissa
Kukan ei harmikseni ole vielä kysynyt mitä toivon ;) Kysyjiä pitäisi kuitenkin olla useampia... :)
Kaikista paras lahja olisi joku lahjakortti kylpylään, ristelylle (etelään..) kahdestaan miehen kanssa. Siis että olisi lapsenvahti ja kaikki jo sovittu. Anopilta tai omalta äidiltä toivoisin lupausta ottaa lapset yhdeksi kokonaiseksi viikonlopuksi kerran vuodessa.
Realistisempi toive on uudet farkut.
" vanhasta uutta" -kirja.
sähköhammasharja.