Tehy sai palkankorotukset ja naisvaltainen ala syrjii nyt naisia.
Sama työ, eri palkka, liitosta riippuen.
HIENOA NAISET, MAHTAVA SAAVUTUS!
Ei se tasa-arvo, vaan minä itse...
Kommentit (6)
et jos olet esim. Superiin kuuluva lähihoitaja saat pienempää palkkaa kuin Tehyyn kuuluva saman ammatin edustaja ja samaa työtä tekevä ihminen.
On se kivaa asua Suomenmaassa jossa tää tasa-arvo on kohillaan!
JUMANKAUTA KUN MUUT HYVÄKSYIVÄT JO AJAT SITTEN OMAT SOPIMUKSENSA JA SILLOIN NE OLI TEILLE AIVAN RIITTÄVÄT JA HYVÄT! TEHY TEKI TOISIN JA JATKOI OMALLA PORUKALLA TAISTELUA JA NIITÄ SAAVUTUKSIA SITTEN YHTÄ ÄKKIÄ HALUAVATKIN MYÖS MUUT, JOTKA EIVÄT OLLEET MILLÄÄN TAVALLA VALMIITA TAISTELEMAAN YHDESSÄ TÄMÄN ASIAN PUOLESTA.
PITÄKÄÄ NYT JO TURPANNE KIINNI JA OLKAA KAIKKI TYYTYVÄISIÄ SIIHEN MITÄ ON SAATU!
Vierailija:
JUMANKAUTA KUN MUUT HYVÄKSYIVÄT JO AJAT SITTEN OMAT SOPIMUKSENSA JA SILLOIN NE OLI TEILLE AIVAN RIITTÄVÄT JA HYVÄT! TEHY TEKI TOISIN JA JATKOI OMALLA PORUKALLA TAISTELUA JA NIITÄ SAAVUTUKSIA SITTEN YHTÄ ÄKKIÄ HALUAVATKIN MYÖS MUUT, JOTKA EIVÄT OLLEET MILLÄÄN TAVALLA VALMIITA TAISTELEMAAN YHDESSÄ TÄMÄN ASIAN PUOLESTA.PITÄKÄÄ NYT JO TURPANNE KIINNI JA OLKAA KAIKKI TYYTYVÄISIÄ SIIHEN MITÄ ON SAATU!
Tehy liiottelee saamiaan korotuksia. Korotukset eivät juuri poikkea kvtes:sin jo hyväksytyistä korotuksista 2,5 vuoden sisällä.
Ja sitäpaitsi sama mies sanoi myös, että käytännössä korotuksia maksetaan edelleen kvtessin mukaisen tavan mukaan. Mitä tämä sitten tarkoitaakaan, itse ajattelen, että se tarkottaa esim. lähihoitajilla ja muilla kouluasteen tutkinnon suorittaneilla, sitä että sovelletaan edelleen samoja korotuksia, kun muilla kvtes:sin saman nimikkeen alla työskenteleville.
noin 2,5 vuoden päästä. Hyvin todennäköisesti muiden palkat nousevat täysin samaan kuin Tehyäisillä 4 vuodessa. Tämä on täysin totta, Tehyn korotukset eivät olleetkaan mitään 28 % todellakaan. Ja 4 vuoden sopimus on huono, koska on niin pitkä.
mutta toisaalta muut puukotti tehyläisiä selkään yhtälailla työtaistelun aikana. Musta on aika selkärangatonta nyt alkaa itkemään tehyn taistelemien korotusten perään, jos ei tiukassa paikassa tuettu.