Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jonkin asian paattaminen on kamalan vaikeaa, niin tarkoittaako se, etta se paatos tulisi osoittautumaan tod. nak. vaaraksi?

Vierailija
20.11.2007 |

Jos siis kamalasti epäilyttää, vaikka toisaalta tekisi mieli tehdä se päätös. Kauhukuvat vaan vilistää mielessä, että mitä jos...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ihme jahkaaja olen. Sen olen huomannut, että asiat pitää usein päättää tunteella.

Vaikka miten järki sanoisi, että tee näin, mutta tuntuu,etten haluaisi tunnetasolla, valitsen tunteen ja oikein on mennyt.

Miehen valinta oli ainoa, jota en jahkannut, olin heti varma :-)

Mutta remontissa maalit, tapetit, jo on vaikeaa.. Kaikkea yleensäkin vertaan ja pelkään, jos jokin muu tuote olisikin sopivampi ja parempi.

Minkä päättämisestä sinulla on kyse? Jos on pahoja epäilyjä, ne usein pitävät paikkansa..

Vierailija
2/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääriä päätöksiä. Joskus on valittava kahdesta huonosta jompikumpi. Tämän tiedostaminen voi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta isommasta asumiseen liittyvästä asiasta. Ja kun mulla on tapana olla noh, vähän ylidramaattinen, niin en ihan täysillä kyllä uskalla luottaa mihinkään tuntemuksiinkaan, kun joskus on sitten joissakin asioissa huomannut pelänneensä ihan turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme