Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomatonta!! H&M ja Marimekko

Vierailija
20.11.2007 |

http: //www. iltalehti. fi/talous/200711206872008_ta. shtml

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne nyt laske marimekon huippuluokan tuonne h&m:n ööluokkaan..

Ostaahan niitä sitten varmasti paljon useampi kuin nyt! Rahaa tulee, eri asia onko enää laadukkaasta brändistä kysymys..

Vierailija
2/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin lapsille ostan mielelläni H&M-hintaisena. Saisikohan niitä postimyynnistäkin, eikös katalogi ilmesty jo joulun tienoilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan moni muukin tunnetumpi suunnittelija tehnyt yhteistyötä H&M:n kanssa.

Eikä toi kyllä minun mielestäni ainakaan pitäisi haittaa tehdä Marimekolle vaan päin vastoin!!

Vierailija
4/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ainakin ostaa itselle ja lapsille. Ne vaatteet tulee olemaan myynnissä vaan yhden kauden ja kun marimekko kasvaa entisestään niiden vaatteiden retroarvo tulee olemaan tulevaisuudessa erittäin suuri.

Vierailija
5/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, ei kukaan voi olla niin tyhmä ettei tajua tän diilin arvoa.

Vierailija
6/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippuu kyllä Marimekon arvo :(

Vierailija
7/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty taso ja laatu lasketaan öö luokkaan! Eihän niitä nyt siinä sekundakaupassa voida laatukamoina myydä, eihän ne ole ku riepuja!

Jokaisen suunnittelijan vaatteet on tehty h&m laadulla eli öölaadulla.. oikeasti jos ostat stellan vaatteita ne ei ihan parillakympillä irtoa!

TYHMÄ OLET ITE!

Olet tietty menny jonku stellan vaatteen ostaan kympillä ja luullu ostanees jonku laatutavaran jolla on arvoakin? Luullu pukeutunees ku jotku rikkaat julkkikset jenkeissä? heh.. naurattaa ajatuskin! Luullu saaneensa aarteen käsiin ja näin halvalla! Joo.. niin on saanu aika moni tuhat muutaki " wannabe" muotitietoista!

Vierailija
8/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ostanut niitä todella rumia marimekon vaatteita. Liberolta olen saanut pari lahjaa mutta en ikimaailmassa ostais niitä ite.

Vierailija:

Varsinkin lapsille ostan mielelläni H&M-hintaisena. Saisikohan niitä postimyynnistäkin, eikös katalogi ilmesty jo joulun tienoilla...

Vierailija
9/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aina vaan jauhetaan sitä Unikkoa, onhan Marimekolla muitakin kankaita. Eikä tuo Kirsi Paakkanenkaan kovin huonosti istuvissa ja tyylittömissä vaatteissa kulje. Tosin ovat aina mustia, joten kuvissa ei kaikkia yksityiskohtia erota.

Vierailija
10/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat2. iltasanomat. fi/iltasanomat/iDoc/1456617-marimekkohm. jpg