Mua naisena hävettää av:n kateus ja vahingonilo naispalkkojen korotusyrityksiä kohtaan.
Ilmeisesti täällä naureskelevalla porukalla menee huomattavasti hoitajia huonommin, tai sitten ovat muuten vaan häiriintyneitä. Luulisi, että naiset tukisivat toisiaan tällaisissa tilanteissa.
Kommentit (5)
Olen akateeminen ja miesvaltaisella alalla, ja sydämestäni tuen kaikkien naismatalapalkka-alojen kutsumuspalkan muuttamista palkaksi, joka vastaa työn vaativuutta ja koulutusta.
En yhtään ymmärrä, mistä tällainen vihamielisyys voi kummuta. Ei kai nyt sentään äitiydestä?
Käsittämätöntä kateutta ja ilkeyttä naisia kohtaan.
Tässä näkee suomalaisen naisen todellisen sielun tilan. Silkkaa kateutta, panettelua ja pahaa tahtoa. Ja näillä ihmisillä todella on omia lapsia!! Mitähän opettavat tyttärilleen?
Samoin mua kiusaa sellainen miesten ajattelu työpaikalla, että miehet tässä tekee tärkeät työt firmassa, keitäppä tyttö sinä ne kahvit ja tiskaa meidän kupit.
Kotona sitte miehelle pidän tasasin väliajoin luentoa siitä että minä teen tasan yhtä tärkeää ja raskasta työtä kotona ja töissä kuin hänkin vaikka hommat on erilaiset.
Sellaisia on tämän palstan jutut. Tekeekö äitiys jotenkin ahdistuneeksi vai erityisesti kotiäitiys?