Diana oli kuollessaan vain 5 vuotta vanhempi kuin Kate
Aika uskomatonta! Olen itse nyt 36 eli Dianan ikäinen ja tuntuu, että Diana oli paljon vanhempi kuollessaan. Ja samoin Kate tuntuu niin paljon nuoremmalta kuin Diana. Onko neljäkymmentä uusi kolmekymmentä?
Kommentit (40)
Mitä uskomatonta siinä on? Ihan kuule tavallista että ihmiset kuolee eri ikäisinä, oli ne prinsessoja tai ei.
Joo, ehdottomasti neljäkymmentä on uusi kolmekymmentä. Kuninkaalliset määrittää standardin ja se on EU-direktiiviin kirjattu.
Ei. Vaan se on sitä omaa vanhenemista, kun on lapsi niin lukiolainenkin on jo iso ihminen, 30- vuotias jo ihan kalkkis!
Puhumattakaan oikeista mummoista ja papoista, niiden kuolema on nääs ihan luonnollista.
Mutta kun ikää alkaa karttumaan niin tuonne 20- vuotiaaksi saakka elämä on kehittymistä: sitä voi opiskella eikä missään tunnu, juoda keskellä viikkoa ja mennä slti aamulla kouluun. Eikä tunnu oikein missään.
Kun ikää on 30 niin alkaa muistella kaikkia niitä opiskeluvuosia, ei niistä ole kovinkaan montaa vuotta. Ja silti kohta on 40. :)
Olen itse 33 ja meinaan olla terve ja energinen pakkaus vielä kauan. Ja jos ajattelen että DI eläisi, niin se vasta pakkaus olisi! :D
Luulen että mielikuvaan vaikuttaa olkatoppaukset ja tukkamuoti. Oliskohan se päivittänyt ulkomuotoaan jos eläisi? Yksi on varma: joka vuotiset luksusjahtikuvat lady DI.sta, sen muodikkaissa uikkareissa, kauniissa kropassa.
Mun mielestä Diana oli ennen kuolemaansakin nuorekkaamman oloinen kuin Kate mutta tietysti jatkuva lehtien lööpeissä esiintyminen kuluttaa kasvoja lukijoiden puoleen.
Minkä minä noissa kuvissa huomaan niin Dianan hienostuneisuuden ja siron olemuksen Viikinki-Kateen verrattuna. Huomaan myös että William on ulkonäöltään enemmän Charles kuin Diana. Varsinkin nyt kun on noita kuvia näytetty missä ovat Diana, Charles ja William tämän syntymävuonna. Harry sitten taas on tullut täysillä Dianan punapääsukuun.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 12:01"]
Mun mielestä Diana oli ennen kuolemaansakin nuorekkaamman oloinen kuin Kate mutta tietysti jatkuva lehtien lööpeissä esiintyminen kuluttaa kasvoja lukijoiden puoleen.
Minkä minä noissa kuvissa huomaan niin Dianan hienostuneisuuden ja siron olemuksen Viikinki-Kateen verrattuna. Huomaan myös että William on ulkonäöltään enemmän Charles kuin Diana. Varsinkin nyt kun on noita kuvia näytetty missä ovat Diana, Charles ja William tämän syntymävuonna. Harry sitten taas on tullut täysillä Dianan punapääsukuun.
[/quote]
Sulla on kyllä slmissä pahasti vika, miten voit mitenkään nähdä asiat noin. TOTAL OPPOSITE! Päivän parhaat naurut :D
Diana oli varmaan viimeinen perinteinen aatelinen tulevan kuninkaan neitsytmorsian.
Niin hän sai sitten lapsetkin nuorena.
Harmi, että Diana kuoli niin nuorena. Eläessään Diana teki hienoa työtä ja hän tuleekin briteille aina olemaan kansan prinsessa. Onneksi Diana ehti tartuttaa molempiin poikiinsa hyväntekeväisyyden (prinssi Harry on jatkanut muun muassa Dianan työtä maamiinojen parissa ja prinssi William on ollut muun muassa aktiivisesti mukana vammautuneiden sotilaiden kuntoutumisen edistämisessä).
Julkkikset yleensä tuntuu paljon vanhemmilta kuin ne onkaan.
Julkkikset yleensä tuntuu paljon vanhemmilta kuin ne onkaan.
Dianaa vanhensi se hirvittävä mummokampaus.
Minä kyllä väittäisin sitä Catherinea siroksi ja Dianaa sitten enemmän viikinkimäiseksi. Mutta toisaalta Diana oli todella upea ilmestys, rohkea, kokeilija, muoti-ikoni. Tässä vaiheessa Kate ei ole päässyt lähellekään samaa. Toki on saanut luotua ihan oman tyylinsä mutta se on varovainen ja hiukan ujohko, anteeksipyytäväinenkin toisinaan. Kate on myös varautuneempi tai ehkä - niin hassua kuin tämä on sanoakin - ujompi, vaikka Dianahan tietysti on ollut tosi ujo. Siksi mielestäni onkin tärkeää korostaa, että äärimmäisen ujo ja nuori, kokematon tyttö sai parissa vuodessa luotua kokeilevan ja rohkean tyylin itselleen ja pystyi esiintymään aidosti ja lämpimästi ja säteilevästi. Sitäkin merkittävämpi saavutus se on siksi, että tiedetään nyt yleisesti, mitä myrskyjä hän kävi läpi omassa yksityiselämässään.
Katesta voi vielä tulla vaikka mitä. Hän on kaunis, hyvämakuinen ja herttainen. Mutta toistaiseksi vielä varovainen ja anteeksipyytävä ja siten täysin vertauskelvoton esim. Dianan tai vaikkapa prinsessa Victorian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 17:04"]Dianaa vanhensi se hirvittävä mummokampaus. [/quote]
Mun mielestä Dianalle just sopi se lyhyt hiustyyli todella hyvin. Vaikea kuvitella Dianaa pitkähiuksisena.
Diana oli kuollessaan 36-vuotias, ja Kate on nyt 33-vuotias.
Daijjaana on nyt Taivaan Isän luona.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:41"]
Diana oli kuollessaan 36-vuotias, ja Kate on nyt 33-vuotias.
[/quote]
Vanha ketju. :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 17:04"]Dianaa vanhensi se hirvittävä mummokampaus. [/quote]
Ja ne mummovaatteet.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:53"]
Ja ne mummovaatteet.
[/quote]
Jaa, niin kuin tämäkin tässä? :D http://static3.imagecollect.com/preview/560/070a9d91b305873
[/quote]Joo, nimenomaan tuo. No ei kai kukaan väitä tai oleta että kaikki vaatteet olivat "mummovaatteita" mutta niitäkin oli ja ne eivät imarrelleet Dianan ulkonäköä vaan rumensivat ja vanhensivatkin. Vai onko joku sitä mieltä että sen ajan muoti oli upeaa ja sai kantajansa aina olemaan edukseen?
[/quote]
Se on miten kukin asiaa katsoo. Minusta esimerkiksi tämä ajan makkarankuorimuoti on todella rumaa, samoin 1970-luvulla muoti oli hirvittävää. 1950-luvulla naisten vaatteet olivat kauniita, niitä näkee esimerkiksi sen ajan elokuvissa. 60-luvun tupeeraukset ja banaanivarjostukset luomilla saavat minussa aikaan naurureaktion: nuoretkin naiset saatiin näyttämään keski-ikäisiltä. Minä olin 1980-luvulla teini-ikäinen ja omistin itsekin niitä olkatoppauksia ja pastellivärejä ja tykkäsin kamalasti. Permikset olivat isoja ja pöyheitä eikä suoria pitkiä hiuksia pidetty kuin rumina ja epämuodikkaina. Ei minulla niitä (permiksiä ja olkatoppauksia) enää nykyään ole, mutta suhtaudun niihin kuitenkin hellästi ja haikeasti muistellen.
Kun ikää tulee niin paljon näkee. Niin käy sinullekin.
[/quote]Täähän se kertookin paljon. Massan mukana mennään eikä omia silmiä avata.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 02:21"]
Täähän se kertookin paljon. Massan mukana mennään eikä omia silmiä avata.
[/quote]
Varsinkin nykyaikana. Nuoret tyttöparat. :(
Dianan tyyli on ollut hiuksia myöten aina kaamea, ei siitä pääse. Tökerö ja mummomainen. Sormus on toista maata, se on hieno!
Diana meni naimisiin tosi nuorena ja teki lapset nuorena. Siitä se vaan johtuu.