Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Kuinka yleistä on, että orgasmin jälkeen

Vierailija
19.11.2007 |

ei enää kykene oikein mihinkään?

Kun esim. nuolen vaimolleni orgasmin, niin sen jälkeen ei saa toviin tehdä yhtään mitään. Ja hetken odottamisen jälkeen pääasia tuntuu olevan, että minä tulen mahdollisimman nopeasti.

Joskus kun kysyn että " Haluatko vielä toisen samanlaisen käsittelyn?

Teen ihan mitä vaan."

Vastaus on: " ei pysty. on ihan tyydyttynyt olo" .

Minulla riittäisi paukkuja vaikka milaisiin sessioihin, mutta kaikki loppuu kun vaimoni saa orgasmin. Ja sekin tulee aika nopeasti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun tulen niin se on niin kokonaisvaltaista että ei pysty mihinkään ainakaan 20 minuuttiin. lisäksi alapää ja klitoris on ihan kipee. varsinkin klitoris on kuin puukolla koskis jos sitä vielä hyväilee.

en tiedä mistä johtuu.

sen takia meillä aina lauetaankin yhtäaikaa tai mies ensin.

n30

Vierailija
2/20 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan moisesta kuullutkaan , itse saan niin monta orkkua perä jälkeen kun mies vaan jaksaa . Maximi taitaa olla kymmenen yhdellä kertaa . Tottakai pitää hellästi aloittaa orgasmin jälkeen mutta kyllä sitä sitten lämpenee . Ensimmäisen orgasmin jälkeen sitä laukeaa toista kertaa helpommin , tulee melkein 3 - 4 orgasmia yhteen syssyyn .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yhden jälkeen voi jatkaa,kun alottelee itaasti uudelleen ja onhan niitä muitakin paikkoja mihin koskea välissä ettei vain roiku siellä alapäässä, se kiihottaa uudelleen...

Vierailija
4/20 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihenkin voi hellästi aloittaen. Saan monta orgasmia useimmiten, jos jatkaa vielä ekan jälkeen, mutta en aina. Sen tuntee aika pian, jos toinen ja/tai kolmas on tulollaan. Tai sitten voi jatkaa pitkällä kaavalla, kyllä toinen orgasmi silloinkin voi tulla uudestaan jonkin ajan päästä.

n31

Vierailija
5/20 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asia kuulema on niiin, että orgasmin jälkeen ei kaipaa enää mitään.

Paikat liian herkkinä, niin kuin olikos se nyt 2 kun sanoi samaa.

On vaan niin turhauttavaa, silloin harvoin kun seksiä on niin se on ohi muutamissa minuuteissa. Kykenisin siis pitämään tyydyttyneenä kokonaisen lauman vaimoni kaltaisia naisia.

(Ah, siinäpä vasta mielikuva)

ap

Vierailija
6/20 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ymmärrä että miksi mun täytyisi saada useampia orgasmeja seksin aikana. ei kai nyt ihan vaan sen takia kuin muutkin?

mun miehelle passaa tällainen systeemi erittäin hyvin. hänkään ei ole useasti laukeavaa sorttia ja tulee käytännöllisesti katsoen aina kun minä alan tulemaan, johtuen varmaan siitä emättimen sykinnästä peniksen ympärillä. niin, ketäpä muuta minun tarvitseekaan miellyttää kuin omaa miestäni ;-)

tietysti jos mies ei laukea silloin kun minä (viimeksi varmaan vuosi sitten) niin pidän kyllä miehestä huolta.

2

Vierailija
7/20 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista kiusaamista aina tulemisen rajalle, mutta aina jarruttaen? ja saattaa olla että jos vaimosi on ihan kamalan puutteessa niin sitten aina heti tulee. jos seksiä olisi pidempien esileikkien kera ja usein niin tulisi vähän harjaannusta siihen tulemisen jarruttamiseen.

hassua- kuulostaa ihan perinteiseltä miesten ongelmalta..

2

Vierailija
8/20 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suurinta mielihyvää minulle tuottaa oman vaimoni tyydytys, mutta se tuntuu vaan niin vähältä. Haluan antaa enemmän, mutta kun ei ole tarvetta.

Vähän samanlainen olo kuin ajelisi Ferrarilla 40km/h.

ap

Vierailija
9/20 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...jos seksiä olisi pidempien esileikkien kera ja usein niin tulisi vähän harjaannusta siihen tulemisen jarruttamiseen.

2

ap

Vierailija
10/20 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli suurinta mielihyvää minulle tuottaa oman vaimoni tyydytys, mutta se tuntuu vaan niin vähältä. Haluan antaa enemmän, mutta kun ei ole tarvetta.

Vähän samanlainen olo kuin ajelisi Ferrarilla 40km/h.

ap

Voi, ottaisin ap:n kaltaisen miehen milloin vaan itselleni :).

Vierailija
11/20 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat ovat hellänä ja mikä on vielä olennaisempaa - ei vaan enää tee mieli. Vaikka mies kuinka yrittäisi hyväillä ym niin ei se vaan enää kiihota yhtään. Minun puolestani hommat voisi aina lopettaa minun tulemiseeni. Ärsyttää kun mies ensin hoitelee minut suullaan ja sen jälkeen haluaa vielä yhdyntää, vaikka hyvin tietää, että minä en siitä enää siinä vaiheessa nauti pätkääkään, se ainoastaan sattuu. Mieluummin hoitelisin miehen tässä tilanteessa suullani tai käsilläni ettei tarvitsisi kestää sitä panemista.

Vierailija
12/20 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Täytyy tuoda vaimokin tänne palstalle, (kiertää aina tämän seksi-osion kaukaa) jotta oppisi arvostamaan enemmän.

ap

Vierailija
13/20 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täytyy tuoda vaimokin tänne palstalle, (kiertää aina tämän seksi-osion kaukaa) jotta oppisi arvostamaan enemmän.

ap

Tuo vaimo ihmeessä lukemaan :). Minun miehelläni kun luetan nämä monet jutut, mutta eipä silti ole opikseen ottanut.

t, tuo edellinen edelleen :)

Vierailija
14/20 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää huvita jatkaa, vaan tekee mieli kääntää kylkeä ja nukahtaa miehen kainaloon.

Vierailija
15/20 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minulta menee orkun jälkeen into seksiin, ei yksinkertaisesti

enää huvita jatkaa, vaan tekee mieli kääntää kylkeä ja nukahtaa miehen kainaloon.

Vierailija
16/20 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin minullakin oli klitta tosi arka heti orkun jälkeen eikä uutta tehnyt mieli. Mutta aloin vaan pikkuhiljaa totuttamaan itseni siihen, että orkun jälkeen hyväilyjä jatketaan ja seksi jatkuu. Nyt voin saada vaikka kuinka monta klittaorkkua peräkkäin, geeorkkuja olen aina saanut sarjoina, eli sillä puolella ei mitään ongelmaa koskaan. Meillä se varsinainen seksisessio alkaa sillä, että saan sen ekan orkun alta pois -siitä se sitten lähtee ja voi kestää tuntitolkulla.

Eli väitän, että klittasarjaorkkuihin voi oppia jos tahtoa on;)

Vierailija
17/20 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei saa viedä loppuun asti heti. Yleensä touhuillaan kaikkea muuta kivaa välissä ja mies saa kerran tai useammin. Sitten loppuhuipennukseksi mulle ihana nuolemisorkku.

Vierailija
18/20 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tekee mieli orgasmin jälkeen lävätä..on niin raukea olo ja klitta on niin herkkä. Mies on tietenkin halukas jatkamaan heti ja sen ansaitseekin. Yleensä annan miehelle suuseksiä sen aikaa, että klitoris rauhoittuu, tai sitten mies tulee varovasti sisääni ja aloittelemme hitaammalla temmolla. Tai sovimme, että jatkamme vaikka illemalla..(se muuten luo kivaa odotusta ja kiihko kasvaa). Joskus tosin mieheni nuolee klitorisorgasmeja ilman odotuksiakaan muusta ja toimii myös toisinkin päin.

Puhukaa omista tuntemuksista ja keksikää kultainen keskitie, että kummatkin saa osansa ;)

-Minttu

Vierailija
19/20 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan myös tehty niinkin, että mies eka lämmittelee mut kosteeks, rakastallaan ja vasta yhdynnän jälkeen (jos yhdynnässä ei ole tullut orgasmia) mies nuolee mulle orgasmin. Tullaan kummatkin tyydytetyiksi.

-Minttu

Vierailija
20/20 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa ei siedä edes kosketusta. Pitäis saada vain olla ja nauttia olostaan. Ajatus miehen tyydyttämisestä on läsnä, ja oma fiilis latistuu täysin, kun on alettava " hommiin" .

On järkevämpää hoidella mies ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi