Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

herbalife

19.11.2007 |

heippa!

Ostin viikonloppuna herbalife laihdutus jauhot ja tabletit.

Onko täällä laihduttajia jotka ovat kokeilleet sitä?

Onko niiden avulla joku saanut painoa putoamaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miinus 12 kg / puoli vuotta eli ihanteellisesti 500 g /vk. Iho oli todella hyvässä kunnossa, kuten myös hiukset ja kynnet. Otin kaksi pirtelöä päivässä ja söin yhden kunnons aterian (salaattia, vihanneksia, kanaa)ja lisäksi välipaloina hedelmiä, proteiinipatukoita, mehukeittoa ym. muuta kevyttä.

Vierailija
2/7 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten laihdutin Herbalifen avulla 12kg, keskimäärin myös 500g/viikko. Muistettavaa on kuitenkin, ettei Herbalife ole laihdutus- vaan ravintovalmiste - se ei yksinään riitä vaan tarvitset lisäksi liikuntaa ja terveellisen ruokavalion. Se kuitenkin tukee laihduttamista tarjoamalla vitamiinit ja maistuvan ateriajauheen, jolla voit korvata 1-2 ateriaa/päivä.

Itse huomasin olevani pirteämpi ja energisempi Herbalifen kanssa, alkuun tein vain sen virheen että yritin tulla toimeen pitkälle iltapäivään niillä kahdella pirtelöllä ja nälkä oli valtava! Se ei ole kuitenkaan tarkoitus vaan opetella pienemmät annoskoot ja terveellinen ruokavalio. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin useiden kuukausien ajan orjallisesti Herbalife-tuotteita, kaksi pirtelöä päivässä, puristeita ja patukoita minulle räätälöidyn ohjelman mukaan. Ensin putosi kilo, lähinnä nestettä. Ihmettelin kun tuloksia ei syntynyt. Olen aina syönyt kevyesti, salaattia, hedelmiä enkä muista koska olisin maistanut metvurstia, makkaraa tai viinereitä.

Ensin ohjaaja sanoi, että syön liian vähän. Noudatin jälleen ohjeita - ilman tuloksia. Paras anti oli puristeiden piristävä vaikutus. Olin virkeä ja mieliala korkealla. Puristeet sisältävät valtavasta kofeiiniä, jossakin amerikkalaistutkimuksessa niistä on löydetty myös amfetamiinia (joka on vanha " laihdutuslääke" ).

Lopetin hiljalleen pirtelöiden syönnin mutta nautin vielä puristeita (vitamiineja). Lisäsin rutkasti liikuntaa elämääni ja kas kummaa, paino alkoi pudota -200 g viikossa, hitaasti mutta varmasti. Jatkoin normaalia kevyttä ruokavaliotani ja olen laihtunut nyt 7 kg ja mikä parasta - paino on pysynyt.

Kaikki erikoislaihdutukset pystyvät takaamaan vain väliaikaiset tulokset, surullista mutta totta. Herbalife tuotteet ovat tosi kalliita ja kannattaa miettiä tarkkaan tämän bisneksen rahoittamista. Sinällään tuen jokaista painonpudotuksessa, konstilla millä hyvänsä mutta se vanha tylsä ohje, syö vähemmän, liiku enemmän on kaikissa tutkimuksissa todettu parhaaksi. Minulla on vielä tämä lihavuutta aiheuttava geenivirhe (kenties sen molemmat lajit) ja olen ollut dieetilla 34 v. elämästäni. Jos syön ns. normaalisti, lihon välittömästi. Työpaikalla ihmettelevät pieniä ruoka-annoksiani mutta se on minun tapani pysyä normaalipainoisena.

Kaikki, joiden tiedän laihtuneen Herbalife-tuotteilla, ovat olleet selkeästi ylipainoisia ja luulen, että silloin on auttanut jo se, että katsoo yleisesti mitä suuhunsa panee. Patukoissa muuten on niin paljon kaloreita, että ne pudotin Herbalife-dieetista heti pois. Hyvänmakuisia ne kyllä ovat.

Vierailija
4/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut kiloja pois Natures of Scandinavian proteiinipirtelöllä. Olen kuullut muiltakin vastaavia kommentteja. Tuote valittiin Ruotsissa vuoden 2004 laihdutusvalmisteeksi. Kriteerit olivat turvallisin, tehokkain ja taloudellisin. Purkki 25 e/60 annosta. Noita tuotteita tosiaan voi käyttää laihdutuksen tukena, siten että esim korvaa niillä 1-2 ruokaa, mutta tärkeää on muistaa syödä joka päivä ainakin yksi lämmin ateria, liikkua jne. Siinä mielessä kyllä uskallan noita tuotteita suositella, kun tekevät yhteistyötä Sahlgränskan yliopistosairaalan kanssa, ja tuotteilla GMP-standardi. Tsemppiä jokaiselle laihduttajalle, mutta eikös jouluna saa hetkeksi kuitenkin hellittää;)?

Vierailija
5/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla tämän viikon Iltalehdessä varoitus tästä laihdutustuotteesta. Jos nyt oikein muistan niin kaksi käyttäjää menehtynyt maksavaurioiden takia ja reilusti yli kymmenen sairastunut vakavasti. Tämä ilmeisesti Euroopassa - ei Suomessa.

Ystäväni näytti artikkelia ja varoitti. Nämä tapaukset siis todettu varmasti tämän tuotteen käytön seurauksena lehdessä todettiin. Voin laittaa lisäinfoa jos löydän tietoa...

Itse en ole käyttänyt, mutta kun havaitsin tämän ketjun niin oli pakko kirjoittaa....

Vierailija
6/7 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu haloo, mutta tässä asiallista tietoa:

http://www.nelonen.fi/uutisvideot/default.asp?video=1600

Saahan sitä tosiaan maksavaurion vaikka Panadolista, jos liikaa syö - kohtuus kaikessa ja oikeat annokset - siinä avain.

Herbalife-kuuri alkaa taas ensi viikolla... kahden pirtelön päivät. Siitä se lähtee :)