mä en jaksa tätä pahoinvointia
hitto, viikkoja 13 ja risat ja pahoinvointi tuntuu vaan yltyvän. ärsyttävää. jos on vähänkin pidempään syömättä niin johan oksettaa oikein urakalla. vielä en oo onnistunut okentamaan, mutta kaipa sekin kerta vielä tulee. rasittavaa. ja tätä sitten tietty odotettavissa vielä ainakin sen seitsemän viikkoa. miksi, oi miksi mä halusin tähän taas ryhtyä?
Kommentit (4)
Minulla oli hyvinkin paljon samoja tunteita kuin sinulla!
Oksentelu oli rajua ja olin TOSI väsynyt! Tuntui, että mitä ihmettä tähän taas piti alkaa!!
Nyt kuitenkin viikkoja 23 ja ei enää edes muista koko asiaa! Potkuja on ihana tarkkailla ja pikkuhiljaa pitäis alkaa jo asennoitumaan, että lapsihan sieltä kohta putkahtaa!
Vierailija:
paisun kauheaksi valaaksi, mutta kun se helpottaa pahoinvointiin. Autuaasti olin unohtanut tämän olon vaikkei edellisestä raskaudesta kovin kauan ole. Tsemppiä, ollaan onnellisia raskaudesta!
piti tuota edllistä viestä jatkaa. eli pojasta en voinut pahoin juur ollenkaan, tytöstä sitten senkin edestä. ja nyt kyllä muistuu hyvinkin kirkkaasti miksi edellisessä raskaudessa vannoin etten ikinä enää halua olla raskaana. on tää niin rasittavaa. ja tosiaan, väsymys on jotakin aivan älytöntä. olen huomannut tässä viime aikoina että olen ollut niin väsynyt etten tosiaan edes muista mitä esim. mies on mulle jokunen viikko sitten sanonut. viimeisin esimerkki tuli just eilen kun oli puhe niitten pikkujouluista. kyllä se varmaankin on kertonut mulle minne ne menee ja milloin ja koska tule takaisin, mutta mä en vaan kertakaikkiaan muista! mä oon ollu viime viikot niin koomassa että hyvä kun oon edes töistä selvinnyt. jospahan tää nyt pikkuhiljaa rupeis vaikka helpottamaan.. -ap
Vierailija:
Minulla oli hyvinkin paljon samoja tunteita kuin sinulla!Oksentelu oli rajua ja olin TOSI väsynyt! Tuntui, että mitä ihmettä tähän taas piti alkaa!!
Nyt kuitenkin viikkoja 23 ja ei enää edes muista koko asiaa! Potkuja on ihana tarkkailla ja pikkuhiljaa pitäis alkaa jo asennoitumaan, että lapsihan sieltä kohta putkahtaa!
paisun kauheaksi valaaksi, mutta kun se helpottaa pahoinvointiin. Autuaasti olin unohtanut tämän olon vaikkei edellisestä raskaudesta kovin kauan ole. Tsemppiä, ollaan onnellisia raskaudesta!