Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAALIS´05 UUTEEN VIIKKOON!!

19.11.2007 |

Jaahas,uutta pinoa pystyyn ja eikös tehdä taas piiitkä pino??!!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso nukkui sitten kellon ympäri ja vielä puol tuntia siihen päälle!Eli meni nukkumaan eilen klo 20 ja heräs tänä aamuna 8.30.Hyvin kerettiin hoitoon puoli kympiksi.

Heitänpä tähän alkuun galluppia syömisestä,toivottavasti moni kertoo kommentia asiaan.Eli syötätkö vielä lastasi?Vai siis teetkö niin et jos ei ite syö niin sit annat olla?

Kun meillä Juuso kyl hoidossa syö ite,mut täällä kotona itse syömistä tapahtuu todella harvoin.Ja kun Juuso on muutenkin aikas levoton silleen et touhuaa kokoajan jotain, niin ei malta kauaa ruokapöydässä istua.Minä olen sit syöttänyt pojan, et jotain ruokaa masuunkin menis,mut siis nyt ajattelin et kun tonne uuteen kotiin muutetaan niin tämä syöttöhomma saa loppua.Eli kommentia kuinka te muut toimitte??!

Vaikka eipä tuo poika ruuan puutteessa oo kyl ollu,kun eilen punnittiin kotipuntarilla,ni se näytti 16,6kg.Ja kyllähän tuo painaakin,en jaksa kanniskella huvikseen.

Jees,vaan nyt pitää lähtee hakemaan työmiehille saumauslaastia.

Suohomppeli81 ja Juuso

Vierailija
2/41 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko ja uudet kujeet. Viime viikko olikin meillä ihan erilainen, kun mies oli vain to työpaikalla ja illalla kotona, muuten ma-pe työmatkalla Saksassa ja pe Tampereella. Lauantaina lähdettiin heti aamusta tupareille, nukuttiin päikkärit kotona ja heti sitten synttäreille. Oli aika raskas päivä, mutta lapset jaksoivat hienosti. Vanhuus ei tule yksin....

Onneksi meillä molemmat osaavat jatkaa unia sängyssään, vaikka nukahtavat autoon. Lauantaina lähdettiin vähän klo 12 jälkeen kotia kohti, matkaa 15 min. Molemmat nukahtivat heti. Riisuttiin ja nostettiin sänkyihin: Aleksanteri heräsi klo 15 ja Katariina klo 15.30. Seuraavilla juhlilla piti olla 16 jälkeen, mutta hyvin ehdittiin, kun muutama kilometri matkaa. G: Miten muilla? Jatkaako lapset unia kotona omassa sängyssä, jos nukahtavat autoon? Onnistuuko siirto?

SyöttämisG: En syötä Aleksanteria. En ole itse asiassa syöttänyt enää yli vuoteen. Vuosi siten elokuussa (1 v 5 kk iässä), kun meni hoitoon, niin siirtyi syömään kaiken ihan itse. Koska hoitaja ei syöttänyt lainkaan, niin mekin lopetettin auttaminen kotona. Jogurtissa, keitossa tms. sai vielä apua, mutta hyvin sujui, kun ei tunkenut auttamaan. Veitseäkin jo kovasti haluaa syödessä haarukan kanssa käyttää.

Eipä meille kummempia. Molemmat nukkuvat päikkäreitä. Mun pitää kyllä nyt mennä silittämään pyykit ja tehdä välipalalle marjapuuroa, joka on molempien herkkua. Ei muu auta.

t: Tuula ja nukkuvat lapset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalisneidillä oli toissa viikolla korvatulehdus ja antibiootit loppu viime ke. Nyt taas räkää tulee, ei ole kivaa.

Tuuliakos se kyseli joskus ajat sitten siitä influenssarokotteesta. Ei otettu pikkulikalle, kun ei muillekaan.

Gallupit: En syötä neitiä.Jos ei syö, niin saa olla syömättä.

Jos nukahtaa autoon niin herää heti kun auto pysähtyy. Eli ei saa siirrettyä. Harvoin edes nukahtaa autoon vaikka ajettas uniaikaan yli 100km. On testattu........

Täällä on ihan kurakeli, vähäinenkin lumi suli eilen pois,nyyh.

Eipä ole muuta asiaa, joten poistun takavasemmalle!

Vierailija
4/41 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä koitti arki ja iskä lähti isyysloman jäljiltä töihin.

G: mie en ole syöttänyt likkaa sen jälkeen kun osas itse syödä. Eli ikää oli meil kans 1v5kk. Joskus ihan satunnaisesti autan vaikka viiliksessä mutta harvoin huolii edes apua. Luotan siihen että tämän ikäinen tietää itse milloin syö nälkäänsä ja milloin ei yksinkertaisesti maistu. Oon huomannut että meidän neidille ei kannata tuputtaa mitään, sit ei ainakaan syö. On tässä ollu päivä jos toinenkin että on elänyt vaikka yhdellä omenalla. Ihmetyttää!

Toinen G: Ihan turha toivo että jatkais uniaan jos on nukahtanut autoon. Ehkä joskus vauvempana näin vielä kävi mutta ei enää piiiitkään aikaan. Nukahtaa kyllä päiväuniaikaan autoon kun on ajettu joku 5-10 kilsaa.

Miul on pää ihan tyhjä viimeöisestä valvomisesta. Pikkuneiti söi niinku ennenkin klo 2 ja 6 mutta valvoi niiden jälkeen pari tuntia. Kumma kun kaikki vatsavaivat tms. kasaantuu aina yölle :/

Öhinä kuuluu pinniksestä, gotta go!

Vierailija
5/41 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin vastaukset galluppeihin:

Meillä ei syötetä kumpaakaan näin niin kuin pääsääntöisesti. Mimmi tosin välillä pyytää, että voisitko syöttää " kun mie olen pikku vauva" . Tällöin muutaman haarukallisen saatamme suuhun tökätä. Moona on aina ollut kovin omatoiminen, ei tarvitse apua. Ärsyttää välillä (silloin kun vielä mummo täällä kävi) kun hän syötti, ja molempia. Olen asiasta sanonut kerran jos toisenkin, että molemmat saa syödä itse.

Meilläkään ei autossa nukkumisen jälkeen siirto sisälle nukkumaan ei onnistu, eikä tarvitsekaan.

Meillä oli eilen surullinen päivä. Se meidän vanhempi leo lopetettiin. Tiedettiinhän että se on edessä, mutta silti itketti koko perhettä kovasti. Tänään on jo ollut parempi päivä. Ikää oli 8½v, ja nyt surun ja ikävän keskellä on helpottunut olo. Niin koiran kuin meidänkin on nyt parempi olla. Niisk.

Muuten viikonloppu meni pulkkailessa. Mimmi meinasi oikein joutua suureenkin tapaturmaan kuin laski liian isosta mäestä suoraan pöpelikköön liukurilla. Onnea oli onneksi matkassa.

Meillä on iltaruuaksi merimiespihviä, joten ruuan laittoa pitää alkaa suunnittelemaan.

Tosi kivaa, että ollaan saatu pinoihin pituutta. Ja Pippandii, siuhan piti tulla kirjoittamaan tänään =)

Tuulia

Vierailija
6/41 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailenpa minäkin noihin gallupeihin. Tyttö on syönyt itse jostain reilun vuoden ikäisestä. Oisko ollu sillon kesällä -06, kun ei enää huolinut apua. Viiliksenkin osaa hienosti pyyhkiä purkin reunaan :)

Nukkuminen, tai nukahtaminen, on aina ollut meidän tytölle vaikeaa. Nykyään kyllä nukkuu yönsä uskomattoman hyvin, mutta nakahtaminen ottaa oman aikansa. Päikkäritkin on ollut tässä syksyn aikana kiven alla. Ei vaan nukahda ei. Tästä voi jo arvata, että meillä ei todellakaan nukahdeta omaan sänkyyn uudestaan, jos autoon on ehtinyt torkahtaa.

Ja sitten itse asiaan: HIRMUISEN ISOT ONNITTELUT kaikille vauvautuneille ja plussanneille!!

Mukava lueskella kakkoskierroksella olevien juttuja, kun lähitulevaisuudessa se on itselläkin edessä, toivottavasti...

Koitetaan kaikki jaksaa tämän pimeyden ja loskan keskellä - kohta se päivä taas pidentyy :)

-TE

Vierailija
7/41 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulian " käskystä" ryntään paikalle tukka suorana. Luin aamupäivällä Itkosen Kohti-kirjaa, joten jäin sohvalle enkä ehtinytkään koneelle.

Olen tosin lähdössä pian lentopallotreeneihin. Mies oli aamuvuorossa ja siis kotona ollut jo hyvän aikaa, me poikien kanssa tosiaan vietimme kotipäivää. Huomenna sitten menevät hoitoon, kuumeilija on toipunut.

Mulla oli jotain asiaakin... ehkä se ei ollut mitään tärkeää.

G: emme syötä poikaa, oppi tämän syömisen taidon aika aikaisin, äitinsä poika... ;)))

Viikonloppuna on muuten Helsingin reissu luvassa. Kivaa! Mennään siskon luo äitini kanssa ja teatteriin lauantaina. Jipii. Tämä viikko menee vaikka päälleen seisten, ensi viikonlopun turvin jaksaa sitten toivottavasti pitkälle!

Moikkelis. Pippandii ja poitsut

Vierailija
8/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti pinolle ennen palaveria...

Meille ei kuulu mitään ihmeempää. Lauantaina olimme miehen kanssa katsomassa Eppuja Ideaparkissa, oli ihan jees - tosin lämppärinä ollut Lauri Tähkä oli parempi. Minä olin liikkeellä autolla (meillä oli muutama kaveri vielä kyydissä), mutta hyvin jaksoin olla aina konsertin loppuun asti (loppui 0.30).

Gallupit:

Meillä ei syötetä kuin tosi harvoin, eli ihan poikkeustapauksissa. Yleensä joutuu pois pöydästä, jos syöminen ei kiinnosta eli jos leikitään jne. Tätä tapahtuu aina silloin tällöin, meillä kun molemmat muksut ovat vähän liian hyviä leikkimään pöydässä. Pöydästä poistaminen kyllä auttaa aina muutamaksi päiväksi ;-)

Ja ei, meillä eivät unet jatku, jos nukahtaa autoon... Tai no, jos nukahtaa yöunille, silloin voi jatkua, mutta päiväunilla ei millään.

Jahas. Pakko kiitää. Tulen vielä myöhemmin katsomaan pinoa uudestaan, kirjoittelen, jos ehdin ja on asiaa...

Terhi&muksut

Vierailija
9/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihmeempiä täällä. Pientä pakkasta ja kaunista keliä pitelee. Mieli tekisi ihmisten ilmoille, mutta hitsi, tuttavat ovat töissä. Enpä muista, että mulla viimeksi äippälomalla olisi ollut näin kova seuran puute. Maalistyttö tosin piti mut niin työn touhussa ja väsyneenä, ettei sitä virtaa jäänyt paljon muuhun. Ja silloin pääsin joka päivä parin tunnin vaunulenkille haukkaamaan happea. Maalistytöstä ei ole ihan niin pitkien lenkkien tekijäksi vielä.

Maalistyttöä syötetään jonkin verran. Hän kun poimii ruuasta kaikki makupalat tyyliin oliivit, siskonmakkarat, rusinat, kurkut ja sitten sanoo :" En syö enempää, kiitos ruuasta" . Siihen päälle työnnetään muutama lusikallinen myös tylsempiä makuja suuhun. Herkkuruuat likka kyllä lusikoi tai haarukoi huolellisesti ja ilman apua.

Pidempiä automatkoja on tehty niin vähän, etten osaa sanoa tuohon autossa nukahtamiseen ja sen jälkeen uudelleen nukuttamiseen mitään.

Jaha, likkaa ei taas nukuta ollenkaan. Äsken kävin katsomassa, mitä touhuaa, niin kampasi pupuja ja laittoi niille hiusklipsejä korviin. Yks kaks likkaa on ruvennut kiinnostamaan prinsessakruunu, mekot ja viitat sekä korut. Aikaisemmin piti tunkea mekkoon väkisin, oli mieltynyt selvästi enemmän housuihin ja ei niin koristeelliseen pukeutumiseen.

Tosi kivaa kuulla myös kaikista teistä, jotka olette käyneet pinoutumassa pitkän tauon jälkeen.

Mitähän mahtaa kuulua Kevätmamalle ja Atyahille? En muista lukeneeni heistä pitkään aikaan.

Korvapuustit

Vierailija
10/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eipä tänne mitään ihmeitä. Sairastelua kyllä ilmassa täällä. Mie oon ollut flunssaisen tuntuinen ja migreeni jumahti tuossa päivällä, mies oksensi yöllä, nyt ok. Tytöt vielä terveinä-kop kop.

Miulla oli monta hommaa mitä piti tehdä kotiin tullessa, hät hätää sain pyykit koneeseen ja merimiespihvit uuniin.

Mimmi on mekkotyttö. Meillä on housut melko turhia. Illalla aina kysyn mitä haluat huomenna tarhaan, niin mekon. Joten mekon/hameen sitten on saanut laittaa. Moonalle ei sitten niin ole vielä väliä, mitä päälle. Yleensä kyllä hänelläkin mekko/hame sitten on. Vielä kun antaisi tukan laittaa kiinni tai nipsuille, niin olisi kovin soma. Nyt vähän tällainen peikkotyttö look.

Eilen kävin combatissa. Tiiättekö, kyllä oli ISO ero näillä tisseillä jumpata. Ihan mahtava fiilis, kun sai keskittyä itse liikkeeseen eikä siihen miten tämän nyt tekisi niin ettei tuntuisi rinnoissa pahalta. Vielä kun saan oikean kokoiset urheiluliivit, niin johan luistaa!

Ei auta, kun mennä tuonne sohvalle maaten. Mies tulee kohta töistä ja mie lähen sitten ulkoiluttaa tuota mein ainokaista hurttaa.

MIUQU, joo kyllä teidät muistetaan!!! Yritäs kirjoitella useammin kuin kerran puolessa vuodessa. Kiva, kun kuitenkin käyt kuulumisia edes lukemassa.

Tuulia

Vierailija
11/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kun kävit eilen Combatissa, oliko jo uusi ohjelma #34??? Meillä oli mainokset seinällä siitä jo...Huomenna olen Combatiin menossa.

Eilen kävin sellaisessa voima-aerobicissa ja hitsi et sekin oli tosi kivaa, ei sellaista tylsää jurnuttamista kuin tavallinen jumppa välillä on. Joka toinen biisi käytettiin sykkeen kohottamiseen ja joka toinen biis tehtiin lihaskuntoa kuten bodypumpissa eli tyyliin neljä minuuttia kyykkyä yms. Kivaa : )

Kirjoittelen myöhemmin lisää, nyt ei ehdi. Lähdetään koko perhe kävelylle : )

Kalamami

Vierailija
12/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin 2 vkoa viel vanha ohjelma. Saa nähä millain vetäjä tulee, kun nämä mein vetäjät on raskaana, uusi on kuulema mies =) Toivottavasti silmäruokaa ;)

Miun pitäs päässä johkin pumppitrimmiin tai body pumppiin, tekis näille löllyille hyvää. En ole koskaan käynyt. Mutta kun mie pääsen vaan kerta viikkoon jumppaan, niin mielellään sitten menen rähisemään combattiin. Siitä saa sitä jotain. Pitäs päässä 2xvko, niin toinen vois olla lihaskuntoa ja toinen tätä aerobista.

Jeps, lämpöä ja kurkku sekä pää tosi kipee. Ilmoitin jo työkaverille, että mie pidän huomenna kotipäivän. Karsee kolotus joka paikkaan.

Tuulia

Vierailija
13/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kauan synnytyksen jälkeen ootte pitäneet taukoa ennen jumppaan menoa?

Vierailija
14/41 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh hei hulinata. Meil oli miehen sisko kylässä suht vilkkaan 2v pojan kans ja hulinaa riitti. Olipahan maalisneidillä joku leikittäjä kun pikkusisko notkui tissillä käytännössä koko illan klo 18 eteenpäin. Tilattiinpa porukalla oikein pitsat ja kebabit ja mässättiin. Teki varmaan hyvää näille kiloille mut ei voi mitään :) Laihduttamista on täs vaiheessa muutenkin turha suunnitella kun tällä kertaa ois vakaa aikomus imettää kauemmin.

Tuossa sit kun vieraat oli lähtenyt ja pikkusisko oli taas tissillä....huutelin et mitähän maalisneiti touhuaa kun oli niin hiljasta. Liiankin hiljasta. No tissitakiainen kun lopetti niin tulin tarkistamaan. Olipahan sit neiti löytänyt äipän kynät tääl vauvan huoneessa mis on tää konekin. Yliviivaustussi oli ollu kovassa käytössä mut ihme kyllä vaan paperiin!!! (laskuun :))

Maalisneiti on ollu nyt pari päivää yllättävän reipas ja hyväntuulinen! Sai tänään siskon syliinkin, laittelin kuvia tuonne www.irc.fi jos joku haluaa käydä kurkkimassa. Nimimerkki on nooranäippä. Siel on kuvia pikkusiskon kansiossa uudesta tulokkaastakin.

Jaahans. Jospa sitä itse sitä ottais iltapalaa kun on kaikki muut ruokittu. Mieskin tuli iltavuorosta ja kateellisena katsoin vierestä kun sai syödä rauhassa. Mie närkin kylmää pitsaa aiemmin ja tissitakiainen rinnalla samalla.

Vierailija
15/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oonkin etäpäivällä, ihanaa kun ei tarvinnut meikata aamulla ;-)

Kävin tsekkailemassa Nasulinan kuvat, söpöläisiä nuo teidän tytöt. Ja mikä nappisilmä tulokas onkaan!

Mekoista oli puhe. Meillä Saana pukisi aina mekon päälle, kun antaisi... Ihan joka päivä en viitsi hoitoon mekkoa laittaa, kun tulos on se, että iltapäivällä sitä ei ulkohaalareiden alla kuitenkaan ole, eli ilmeisesti riisutaan ekan kerran ulos mennessä eikä enää päälle laiteta... Kun tullaan kotiin, neiti haluaa heti " luhlameton" päälle, ilta ollaan sitten rimpsumekossa... Muutenkin kaikki prinsessajutut on nyt kova sana, barbeja haluaisi joululahjaksi. Olen vähän kahden vaiheilla noiden barbien suhteen, kun en tiedä, ovatko ihan noin pienelle vielä hyviä leluja, mutta ehkä sitä jonkun prinsessanuken voisi hommata...

Tänä aamuna törmäsin pieneen näkemyseroon meidän lasten hoitajan kanssa. En oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä... Esikoinen nimittäin sanoi, että hoitaja oli kieltänyt kaikenlaisten " pahojen" lelujen tuonnin hoitoon. Tämä koski mm. pientä legoukkoa, jolla on miekka... Kaikki taisteluleikit ovat ilmeisesti hoitajan mielestä pahasta, oli myös sanonut, että aamulla ei pitäisi katsoa telkkarista " pahoja" ohjelmia, koska sitten leikitään " pahoja" leikkejä. Meillä lapset tykkäävät kovasti Muskettikoirat-ohjelmasta, joka tulee näin minun kotipäivinäni niin, että vien lapset sen jälkeen hoitoon. Ilmeisesti Muskettikoirat on nyt sitten paha ohjelma, koska siellä miekkaillaan... Meillä molemmat muksut tykkäävät miekkailla sellaisilla pehmeillä leikkimiekoilla, ovat sitten D' Artagnan tai joku muu " hyvis" . Minä en ole nähnyt tässä leikissä mitään pahaa. Pyssyleikitkin olen sallinut silloin, jos kaikki ovat mukana leikissä, ts. kaikille sopii, että leikitään pyssyleikkiä. Jos joku ei tykkää ampumisesta, leikki loppuu siihen.

No, hoitaja on siis leimannut kaikki taisteluleikit nyt " pahoiksi" leikeiksi, ja samalla siis saanut aikaan hirveän syyllisyydentunteen meidän esikoiseen, joka kokee nyt lempileikkinsä huonoiksi ja pahoiksi... Poika väänsi tänä aamuna itkua, kun kertoi, että hoitaja ei tykkää leikeistä ja että ne ovat pahoja. Minusta on ihan ok, jos joku ei halua, että hänen kotonaan leikitään taisteluleikkejä. Mutta se on minusta väärin, että leikit ja varsinkin niiden leikkijät leimataan jotenkin pahoiksi. Nyt en sitten oikein tiedä, mitä tekisin. Meillä on muitakin näkemyseroja hoitajan kanssa (mm. siitä, kuinka usein voi olla koko päivän sisällä - hoitaja on ehkä vähän laiska, ei viitsi aina mennä ulos, jos ilma on huono...), mutta periaatteessa hoitopaikka on ihan ok, ei mikään loistokas, mutta menettelee. Niinpä mietin, että otanko asian esille hoitajan kanssa (epäilen, että hän ei mielipidettään muuta, vaikka nyökkäilee minulle kyllä - tällaisesta menettelystä on kokemusta jo...) vai pistäisinkö kylmästi vain siirtoanomuksen eteenpäin... Tietääkö joku, meneekö siirtoanomuksesta tieto hoitajalle ennen kuin uusi paikka saadaan? Ts. saako hän tietää, että anon siirtoa?

No, tulipas pitkä selostus... Täytyy tässä nyt hetki pähkiä, mitä tehdä...

Eipä tänne muuta ;-)

Terhi&lapsukaiset

Vierailija
16/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri meni jälleen tarhaan ja täällä tällä äipällä hieman rauhallisempi hetki kun pikkuveikkakin nukkuu : ) Kyllä onkin ollut alkuviikko aika hulinaa kun olen näiden lasten kanssa kotosalla ollut. Henri on kyllä ollut yllättävän kiltti, vasta eilen illalla otettiin kunnolla yhteen kun poika sanoi kaikkeen voimakkaasti " EI" . Mm. leluja ei suostunut keräämään ja kaikki muukin oli työn takana. Lisäksi kiusasi taas Eeliä. Lopulta meni omaan huoneeseen miettimään asioita ja joutuikin olemaan siellä aika pitkään kun ei luvannut olla kiltisti vaikka monta kertaa kysyin. Lopulta lupas olla kiltti ja keräsi sitten kaikki lelutkin pois ennen nukkumaanmenoa : ) Henrin kanssa täytyy kyllä olla todella kovana ettei saa periksi liikaa ja ettei saa kaikessa omaa tahtoaan läpi. Siitä tulee muuten joskus ihan mahdoton. Kyllä tää uhma sais jo hieman lieventyä, on aikas rankkaa. Meillä tietty on toi mustasukkaisuus vielä siihen päälle...

Nasulina: Ihania kuvia teiän lapsista. Noorakin on niin söötti pikkutyttö ja vauva aivan ihana. Sniif, meiän vauva on jo niin iso. Jo nyt kaipaan pientä vastasyntynyttä. Pitääköhän meiän vielä joskus saada se kolmas lapsi...hmm... katsotaan sit muutaman vuoden päästä.

Kuvista tuli mieleen, et oli kiva kun sillon aiemmin lähetettiin toisillemme sähköpostilla lasten kuvia. Tehtäiskö taas uusi kierros kun lapset on aikas paljon kasvaneet ja varmaan muuttuneet. Musta ainakin olis kiva nähdä, keistä me täällä päivittäin jutellaan : )

Voitte vaikka mulle lähettää kuvia. Joillakin jo on mun sählöposti mutta mulle voi vaikka lähettää viestin osoitteeseen kalamami@netti.fi niin saa mun oikean sähköpostiosoitteen. En viitsi sitä tähän laittaa kun siinä on mun koko nimi! Tohon netti.fi -osoitteeseen ei kannata kuvia laittaa kun siinä on laatikko liian pieni!

Tuulia: Meillä on Combatissa miesvetäjä ja kaukana silmänruuasta. On sellanen kuiva rusina et yöks. Ja kaikenlisäks tiedän, et hän on homo.

Korvapuustit: Mä pidin jumppataukoa reilut 2 kk kun oli pahat liitoskivut pitkään synnytyksen jälkeen. Kävin vaan kävelyllä ja sekin teki tuskaa. Nyt on jumppaaminen taas ihanaa kun tissit ei ole täynnä maitoa koko ajan vaikka imetänkin edelleen.

Nyt en muista, mitä muuta juttua on ollut. Mekoista ei ole mitään sanottavaa : )

Taidan mennä taas siivoamaan. Tulkaahan kirjoittelemaan taas!

Kalamami, Henri ja Eeli (jo 5 kk)

Vierailija
17/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkinen juttu tuo Telin, en osaa kyllä auttaa. Harmillista että hoitopaikan kanssa on näkemyseroja, ne alkaa äkkiä hiertämään. Toivottavasti asiat kääntyy parhain päin.

Me lähtään kohta terveyskeskukseen hoitajalle. Mie haen saitsulapun ja samalla kuunnellaan tyttöjen keuhkot. Yskää kun on ollut jo jonkin aikaa. Mimmilläkin oli aamulla lämpöä. Oma olo aika tööt ja en yhtään jaksaisi ylimäärästä kitinää. Eihän ne pahalla narise joka asiasta, mutta kun on kipeenä niin antaisi vaan miun huilia. Vaan eikös, mie haluun sitä, mie haaluun tätä, miks me ei leivota, haluun piparii leipoo..ja Moona siinä sivussa on sitten ui koiran juomakupissa ja piirtää kynillä seiniin.

Onneksi miulla on päivätyö, ei miusta taitais kotiäidiksi olemaan ;)

Korvapuustille ohjeeksi, että mie aloin jumppamaan kun vatsalihakset oli suhteellisen kiinni toisissaan. Tosin miulle ne ei ihan normipaikoille edes palautunut. Mitään aikaa mie en kyl osaa sanoa.

Monta hommaa olisi tässä koneella, pitäs tehdä se hakemus ja dermoshopin tilaus mm. mutta eihän nuo tytsät anna tässä olla. Joten laitanpa koneen hetkeksi kiinni.

Iltapäivällä sitten leivotaan niitä pipareita.

Päiväunia odotellen,

Tuulia

Vierailija
18/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime sunnuntaina bodypumpissa elämäni ekaa kertaa, ja jäin heti koukkuun... Oli ihan mielettömän terapeuttista " pumpata rautaa" , siinä sai purettua kaikenlaisia työaggressioita ja stressiä ;-) Suosittelen lämpimästi. Tosin maanantaina kyllä huomasi jotain tehneensä, ja eilenkin lihakset olivat vielä aika jumissa...

terhitaas

Vierailija
19/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi vauhdilla, kun tajusin, että herätys oli jäänyt asettamatta päälle ja kello oli jo yli kasin, kun heräsin. Tyttö heräili vaipanvaihtohässäkkään ja osoitti edes jonkinlaista oma-aloitteisuutta pukemisessa. Laitoin aamupalan valmiiksi ja komensin syömään nätisti sillä välin, kun kävin laittamassa auton lämpiämään. Syötin ja puin pikkuveikan ja menin katsomaan esikoista, joka oli levittänyt maidon pieniksi lätäköiksi pitkin pöytää ja oli aikaansaannoksestaan selvästi ylpeä! " Äiti tuu katsomaan" , oli huutanut monta kertaa sillä välin, kun olin poissa näkyvistä.

Eikun ulkovaatteet päälle ja tarhaan menoksi.

Nasulinalla oli tosiaan suloiset lapset. Tuo maalislasten kuvien lähettäminen olisi hauska ajatus. Mulle voi laittaa viestiä korvapuustit@suomi24.fi , niin voin osallistua omasta suunnastani.

Noista sotaleikeistä... mä luulen, että ne on ihmiseen sisään rakennettuja, niin kuin syöminen ja lastenhoitokin, jossain vaiheessa niitä tulee luonnostaan, näki niitä tellusta tai ei. Mä aikakin ipanana sodin naapurin poikien kanssa kävyillä, karahkoilla ja horsmanjuurakoilla ennen kuin mitään taisteluhahmoja edes oli tarjolla malliksi. Ja taisteluvälineet tosiaan keksittiin itse. Harmi, jos hoitajan kanssa ei näkemykset täsmää. Ihan turhaa pahaa mieltä tulee kaikille.

Tästä päivän muihin hommiin...

korvapuustit

Vierailija
20/41 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vähän huonosti tohon mun viestiin asiaa noista kuvista eli tarkoitin sitä, et voitte vaikka kaikki lähettää mulle kuvat ja mä välitän ne sit eteenpäin kun saan teiän meiliosoitteet. Ainakin viime vuonna meni hyvin kun nasulina hoiti tätä juttua keskitetysti : )

Ei tartte sitten tästä palstalta poimia yksittäisiä meiliosoitteita ja toisaalta ei tartte ilmoittaa omaa osoitettaan täällä jos ei halua.

Eli viestiä vaan osoitteeseen kalamami@netti.fi : )

Korvapuustit jo laittoikin viestiä, laittakaahan muutkin kun vaan ehditte.

Kalamami