Lue keskustelun säännöt.
APUA PAHAAN OLOON?
19.11.2007 |
Olen nyt 9.rv ja olo on aivan kauhea. En pysty syömään mitään ja oksettaa koko ajan! (<- jatkunut n.2viikkoa) Tekee pahaa edes ajatella mitään terveellistä..kauhean vaikea ajatella mitään ruokaa mikä pysyisi sisällä. Jotkut epäterveelliset menettelee välillä. Lempiruokiakaan ei tee mieli. Onko kokemuksia ja mikä auttaa?? On todella kauhea olo olla töissäkin...viinalle haisevat asiakkaat tulevat kassalle..Voisiko joku omista kokemuksistaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Esikoisen aikaan oksensin viikot 7-14 runsaasti, viikolla 20 asti satunnaisesti.
Tän toisen kohdalla tilanne on ollut pahempi. Oksentelu alkoi jo viikolla 5 ja kestää edelleen (nyt viikkoja 12+0). Mulla alkoi jo mahalaukku ja ruokatorvi kärsiä jatkuvasta oksentelusta ja jouduin sairaalaan tiputukseen. Sain mahansuojalääkkeitä kotiin.
Eipä oikein muuta voi sanoa, kuin että syö mitä mieli tekee. Kannattaa juoda energiapitoisia juomia, esim. sokerilimua tai mehua. Mehujätski on miun pelastus. Siitä saa vähän energiaa + se tuntuu hyvälle vatsassa.
Itse olen nyt kolmatta viikkoa sairaslomalla. Ei millään pysty olemaan töissä. Toivottavasti tää alkais pikkuhiljaa helpottamaan. Ei oo kivaa, ei.
Tytteli-83