Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kantopussi pienelle vauvalle?

19.11.2007 |

Osaisiko joku suositella hyvää kantopussia tms. pienen vauvan kanssa käytettäväksi.

Trikooliina meillä on, mutta esikoisen kanssa jäi vähälle käytölle, kun oli liikaa solmimista ja säätämistä mun makuun ja siinä vaiheessa, kun lapsen sai kunnolla kyytiin niin hän jo huusi kuumuuttaan.

Tämä kakkonen on aika lämminverinen myös ja kun on esikoinenkin hoidettavana niin toiveena olisi joku nopea ja helppo liina/pussi.

Ja jos jos mahd. niin kuulisin mielelläni myös koko-kokemuksia/suosituksia. Itse olen n. 166 cm, 55 kg

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytettiin " Rengas Anttia" paljon ensiviikkoina ja hyvin tuolla saa pikkumatkoja kannettua nyt 1v9kk ikäistä tinttaraakin. =) Elikkäs Amazonas liina kyseessä, mutta en ole varma saako tuota vielä rengasversiona... Käytettynä varmaan voisi ainakin löytyä. BB Sling taitaa myös olla kudottu rengasliina.

Vierailija
2/4 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maya Wrap Pouch säädettävä kantopussi

Meillä olisi tällainen pussi myynnissä, koko S ja liian pieni meille kooltaan. (Olen aikapaljon pidempi ja painavampi sinua)

Googleta niin näät tarkempia tietoja.

Voin halutessasi laittaa s-postiin kuvan pussista.

Meillä tosiaan ainoastaan kokeiltu päälle, mutta emme ole voineet koon takia sitä käyttää eli ihan uuden veroinen. Käyttöohje mukana.

Jos kiinnostut laita postia.

Sovitaan hinnasta.

minnasini@gmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettiny ihan samaa... Perheenlisäystä olis tulossa muutaman kuukauden päästä ja oon tosiaan miettiny, et hankkisin kantopussin ku se olis niin kätevä ja nopee laittaa.

En osaa omia kokemuksia kertoo, mutta Hotslingit näyttää IHANILTA!!! Ja semmosen meinasin jo tilatakin mut en sit vielä raaskinu. =) Ja mun käsittääkseni sen on silleen ohutta kangasta, että kesällä ei oo kuuma... ellei sit tilaa sitä fleecepussia. ;)

Kestovaippainfon sivuilla (siellä keskustelupalstalla) oon käyny selaamassa kantopussi keskusteluja haun kautta... Jos et oo vielä käyny, ni kannattaa käydä! =)

Burde & viltsu 22+1

Vierailija
4/4 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Vitmi käytössä jo kolmannella vauvalla. Ostin sen 2002 ja olen ollut tosi tyytyväinen! Se on hyvin helppokäyttöinen, koska siinä on mm. vyöllinen osa, joka vedetään sieltä renkaista ja lisäksi juuri sopivasti toppauksia.

Vauvaa on helppo pitää siinä kehtoasennossa vastasyntyneenä ja isompana masu masua vasten tai lonkalla. Lisäksi isomman voi tarvittaessa helposti kiepsauttaa hetkeksi selkäpuolelle kun esim. käsittelee kuumia ruokia tms. Imetyskin onnistuu siinä.

Vitmissä kuuluu vetää se vyö kokonaan renkaiden läpi ja vähän kangasta, jos vaatteiden koko on itsellä 38 tai pienempi. Silloin siitä saa tosi napakan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän