Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roskishaamut

17.01.2007 |

Eli tilanne tämä. Apteekin omalla maanantaina iltapäivä pissasta selkeä roskishaamu jossa myös väriä. viiva näkyy edelleen parin päivän jälkeen. No ajattelin sitten tänään kun posti luukusta tipahti Acon10 liuskatestejä että teen sen vaikka aamupissasta kehoitetan tekemään. No tuloksena sen testiajan siällä todell haalea juuri ja juuri silmällä havaittavissa oleva mielestäni väritön viivanpaikan näköinen. No ajattelin, etta taitaa olla viivanpaikka tässäkin testissä. No touhusin siinä muuta ja jossain vaiheessa tunnin sisään testin tekemisestä tikkuun on tullut yhtä paksu ja hieman haalean vaalean punainen viiva (nyt kun on kuivunut enemmän niin väri on hieman lila). Ikinä en ole saanut kyseisiin testeihin mitään viivoja vaikka roskiksestakin niitä on aikoinaan kaivanut. kokemuksia kaivataan. viiva on siis yhtä paksu tuossa aconissa kuin kontrolli viiva. Kiertopäivistä ei hajua, koska menkat ei ole alkaneet edellisen synnytyksen jälkeen. viimeviikolla alkoi kummalliset masukivut ja mietinkin, että onkohan ovis ollut viimeviikolla... siksi siis värillisiä roskishaamuja. kertokaa jos muuttuneet myöhemmin plussaksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessahan viiva kuin viiva on positiivinen.

Tee uusi testi muutamien päivien päästä niin näkee onko raskaushormonia kehittynyt lisää ja viiva vahvempi

Vierailija
2/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis tein myös testin jossa melkeen näin viivan ainakin sitten puoli tuntia testi ajan jälkeen. ja sekin näkyi tietyssä valossa vain. pari päivää myöhemmin tuli jo haalea haamu ja sitten teinkin monta päivää niitä testejä ja siis aamupissasta.. vähitellen se vahvistui.

nyt rv 15+0 ja kovaa vauhtia to meijän roskishaamu kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo... kyllä taas pisti jännittämään...=D. Mulla tuo viiva näkyi kyllä niin, että sitä ei tarttenut käteen koko testiä ottaa vaan huomasin heti kun menin kylpyhuoneeseen ja katsoin sitä tikkua n. metrin päästä. Vieläkin selkeä vaalea väriä omaava viiva siinä on. Ei siis kadonnut. Pitää uusia testi perjantaina aamupissasta. Apteekin oma piti tehä perjantaina, mutta taidan tehä tuon kun sellainen vielä löytyy.

Pitää tulla sitten kertomaan mitä näyttää.

Toivotaan, että tulee plussaa...=D

Vierailija
4/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pieni 5viikkoinen roskishaamu on juuri syömässä tässä sylissä:) Vasta viikko roskishaamun jälkeen sain testiin haalean plussan testiajan sisällä (aamupissasta kp42!). Olin kyllä jo haamusta ihan varma että vauvahan sieltä tulee, kun aiemmin en myöskään ollut saanut minkäänlaisia viuruja testeihin...

Olihan nuo jänniä aikoja. Nyt jo melkein vauvakuume uudelleen!

Vierailija
5/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös ole jo haamuillut tovin? Kyselit vissiin viime viikolla noista haamuista? Kyllähän sen plussan pitäisi alkaa vähitellen tulemaan ihan selvästi siihen testi-ikkunaan, jos olet raskaana. Tsemppiä ja malttia, testailla ei kannata joka päivä ;)

Vierailija
6/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo noilla advance testeillä sain niitä ihme viivoja, mutta ne on tosiaan ihan värittömiä (harmaita) noihin verrattuina eli on viivanpaikkoja (nyt kun on saanut selviä värillisiä haamuja niin ne kyllä erottaa toisistaan). Näissä acon ja apteekin omassa on selkeää väriä. Pitää nyt vain toivoa, että tuosta vahvistuisi.

Vierailija
7/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Itse tein uudenvuoden vaiheilla raskaustestin ja testissä mainitun ajan kuluessa ei tullut viivaa ollenkaan. Testi unohtui pesualtaan reunalle ja seuraavaksi veskiin mennessä huomasin siihen tulleen selvän viivan, ehkä noin tunnin päästä. Testin merkki oli joku uusi, en muista nimeä. Sitten tein seuraavana päivänä apteekin omalla testin ja taas sama juttu, ei ohjeajan aikana viivaa, mutta sitten tuli plussaviiva näkyviin. Ja pari päivää siitä tein apteekin omalla ihan haalean plussan ja nyt meneillään 6+6, joten toivotaan parasta teidänkin kohdalla!

Vierailija
8/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kp sulla nyt menossa?

Voin melkeinpä satavarmaksi sanoa, ettei Acon10:ssä ole mitään viivanpaikkaa. Oon niitä monta käyttänyt (mm. lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeiseen hormonitason laskun seurantaan). Ja jos tulos on ollut nega, niin se on ollut nega vielä monen tunnin päästäkin.

Eli varovaiset onnittelut plussasta! Testaa muutaman päivän kuluttua uudelleen.

Vierailija
9/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun meilläkin kävis noin kuin teillä tammivauveli. Onnea teille paljon =D Jos olisin saanut vain yhdellä testillä tuon roskishaamun niin en niin olis täpinässä, mutta kun nyt on tullut jo kahdella sellaisella testillä joilla aikaisemmin (kun esikoinen oli yrityksissä) ei ole ikinä tullut minkäänlaisia viivanpaikkoja... kyllä huono tuuri on jos tällä kertaa tulee kumpaankin ihan turhasta viiva. No perjantaina katsotaan missä mennään. Kertokaa vain lisää kokemuksia.

Vierailija
10/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole hajuakaan kierrosta kun menkkoja ei ole koska imetän vielä esikoista. tjot meinigillä on menty, koska toinen vauva lyhyellä ikäerolla on tervetullut. =D Poika siis reilun 5kk. =D