Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisunaiset, 19.11

19.11.2007 |

Yhteenveto viime viikolta

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 51) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 79.5 kg, ( 62 kg), 80 kg, -0.2 kg, 14.8 kg, 0.5 kg,

5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29.0 , 1.66 m

[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]

58.2 kg, 55.7 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.0 kg, 1.8 kg, 0.7 kg,

6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.8 , 1.61 m

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 92.5 kg, ( 75 kg), 91.6 kg, -2.4 kg, 2.1 kg, -0.9 kg,

-4 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 30.3 , 1.74 m

Chickyn tavoitepaino alittui periaatteessa, mutta jos syy siihen on vatsatauti, niin katsotaan ensi viikkoon, ennekuin laitetaan uusi välitavoite. (tai siis katsotaan tämän nyt alkaneen viikon lukema).

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 76.5 kg, ( 72 kg), 78.3 kg, -0.3 kg, 13.9 kg, 1.8 kg,

6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 26.5 , 1.72 m

[color=fuchsia][b] Göögle [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 61.2 kg, -0.3 kg, 22.1 kg, 3.2 kg,

6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.7 , 1.68 m

[color=fuchsia][b] Ht.78 [/b]♥[/color]

78 kg, 77.4 kg, ( 63 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 1.3 kg,

6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29.6 , 1.63 m

[color=green][b] Johkulainen [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]

90.2 kg, 76.8 kg, ( 68 kg), 79.8 kg, 0.8 kg, 10.4 kg, 3 kg,

9 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 28.3 , 1.68 m

[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]

90.5 kg, 78 kg, ( 75 kg), 82.2 kg, -0.1 kg, 8.3 kg, 4.2 kg,

6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 32.1 , 1.60 m

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 76.8 kg, ( 68 kg), 77.9 kg, -0.3 kg, 17.1 kg, 1.1 kg,

5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 28.6 , 1.65 m

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 76.8 kg, ( 72 kg), 77.4 kg, -0.4 kg, 18.1 kg, 0.6 kg,

4 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.4 , 1.78 m

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]

102 kg, 93.6 kg, ( 85 kg), 95.5 kg, 0.0 kg, 6.5 kg, 1.9 kg,

6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 34.7 , 1.66 m

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 77.6 kg, ( 70 kg), 79.1 kg, 0.4 kg, 10.9 kg, 1.5 kg,

8 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 26.1 , 1.74 m

[color=fuchsia][b] Pellekaijapum [/b]♥[/color]

90 kg, 85 kg, ( 70 kg), 88 kg, 0.0 kg, 2 kg, 3 kg,

6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 34.4 , 1.60 m

[color=green][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 58 kg, ( 55 kg), 58.9 kg, 0.0 kg, 6.1 kg, 0.9 kg,

6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.4 , 1.66 m

[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 58.5 kg, ( 58.5 kg), 59.2 kg, -0.9 kg, 13.8 kg, 0.7 kg,

3 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 20.0 , 1.72 m

[color=fuchsia][b] Sadeye [/b]♥[/color]

84.6 kg, 82.3 kg, ( 60 kg), 84.1 kg, 0.0 kg, 0.5 kg, 1.8 kg,

6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29.8 , 1.68 m

[color=green][b] Unnika [/b]♥[/color] UUSI

70.5 kg, 68 kg, ( 58 kg), 70.5 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.5 kg,

5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 26.2 , 1.64 m

[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 76.7 kg, ( 70 kg), 77.6 kg, 0.0 kg, 12.4 kg, 0.9 kg,

6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.0 , 1.80 m

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Chicky : -2.4 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vko 51 tavoitetta [b]

1. sija =>¿ -4 ¿vkoa:.. Chicky

2. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. rosvohummeri

3. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Minlee

4. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Allakka

5. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Körömölli

6. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Unnika

7. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Bertta07

8. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Emonamoha

9. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Henniina

10. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. ht.78

11. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Kääpäle

12. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Nolaana

13. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Pellekaijapum

14. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. ronja1982

15. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Sadeye

16. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Volga

17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Ororo

18. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Katti26

[/b][/size][size=1]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, Göögle, Henniina, Ht.78, Johkulainen, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Nolaana, Ororo, Pellekaijapum, Pointzi06, Ronja1982, Rosvohummeri, Sadeye, Unnika, Volga

Laihduttajia: 22

Painomme oli alussa: 1893 kg

Painamme nyt: 1709 kg

Tavoitepainomme (vko 44/2007): 1675 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -3.7 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 61 kg

Kokonaispainonpudotus: 184 kg

Matkaa tavoitteeseen: 34 kg

[/color][/size]

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon turvotusplussan saat kyllä vielä nujerrettua! Kuule on tässä minullakin käynyt (esim. kapakki-illan ja sitä seuranneen mässypäivän tai kahden johdosta) plussat yhtä suurina, älä huoli, et ole ainoa :) Ja eihän se mitään muuta pieni takapakki, eihän? Sinä olet edelleen terveellisellä linjalla ja nyt kävi näin, mutta parin kuukauden päästä et muista koko plussaa enää :) Häntä pystyyn! Tsemppiä sulle :D

Vierailija
22/33 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen silti, tarkoitus olikin pitää ns. tasausviikko eli syödä about normaalisti ja koettaa pitää saavutettu paino. Nytpä ei sitten muuta kuin kohti seuraavaa punnitusta ja tällä kertaa tiukemmalla meiningillä.

Tsemppiä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/33 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Taas tää uudelleen ruotuun palaaminen on niin himputin vaikeaa, että voi paska! Koko ajan on sellanen olo et pitäis työntää jotakin suuhunsa ja koko ajan muka tekee jotain niin kovasti mieli...Mikä ihme oikein avuks tällasessa tilanteessa?Oisko jollakin heittää mulle jokin hyvä neuvo, miks pitäs pysyä kovana just nyt eikä huomenna?Mä koko ajan saan selitettyä itselleni, että tänään mä voin vielä herkutella kun sitten huomenna mä varmasti pystyn olemaan ilman herkkuja:( Niin huono ajattelutapa kuin vain olla ja voi...

Repsahtelevainen Ronja.(

Vierailija
24/33 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hyvä EMO, että ne muut vaan huijaa=)

Nyt oliskin oiva tilaisuus synninpäästöön. Mä ainakin myönnän huijavani sillä, että siirtelen sitä punnituspäivää....Mut nyt lupaan parantaa tapani=D

Ei oikeasti, loppuen lopuksi sitä kuitenkin huijaa vaan itseään!

Ihan hyvä taktiikka EMOLLA myös jouluun, ei liian tiukka mutta kuitenkin on jokin suunnitelma jo varalla- se on hyvä se! Mun uudet strech-farkkuni ovat nyt niin tiukat etten niitä viitsi ahtaa päälleni, palkinnoksi sitten kun saan nämä " neste" -kilot (hmmm) pois.

HENNIINA: Turvotusplussan toivottavasti saan nujerettua pian, mutta kun siinä on sitten vielä 2-3 kiloa muutakin ylimääräistä n. kuukauden takaiseen tilanteeseen. Työtä täytyy tehdä ja tosissaan.

Ei auttanut asiaa tämänpäiväinen " elimistöni huutaa suklaata-muffinsia" johon sorruin. No, muuten olen kyllä ollut toooosi kunnolla pari päivää- hyvä minä!

Halusin vielä sanoa sulle, että mä tiedän tosi hyvin tuon sun tunteen kun pikkuinen menee hoitoon. Kävin läpi samaa esikoisen kanssa kun poika meni yhdeksän kuukauden ikäisenä hoitoon. Silloin olin vaan sellaisessa työsuhteessa, että näin häntä tosi vähän päivän aikana koska vein hoitoon 9.30 ja kotona oltiin vasta seitsemältä ja kahdeksalta oli jo nukkumaanmenoaika. Se otti tosi koville! Tosi hyvä jos sun mies pystyy vähän helpottamaan sun oloasi. Jos se yhtään lohduttaa niin pahin tuska ja stressi kyllä helpottaa ajan mittaan!

RONJALLE en osaa kovinkaan viisaita tsemppisanoja sanoa=( Samassa veneessä ollaan. Tämä laihduttaminen aiheuttaa helposti sen, että alkaa kiinnittämään liikaa huomiota syömisiin ja silloin kun on " pakko" olla jollain tietyllä tavalla kielletty kiehtoo vielä enemmän. Siksi olisi ehkä paras parhaimpansa mukaan elää niin normaalisti kuin pystyy näiden terveellisten ruokatottumusten puitteissa. Ettei vaan pääse iskemään hirveetä syömisvimmaa. ( minä paraskin puhuja)

Parempia aikoja tavoitellen,

Ororo

Vierailija
25/33 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen koulu alkaa jo kasilta. Eilen olikin koulua urakalla, kun oli ensin aamulla ja sitten vielä iltakoulu jumppasalissa. Lopuksi esittivät ihanan (siis niin IHANA kuin nyt ekaluokkalaisten esitys voi ikinä olla! :) ) esityksen vanhemmille. esittävät saman itsenäisyyspäiväjuhlassa (tai kolmessa eri juhlassa. On niin iso koulu, että pidetään juhliakin monelle eri porukalle.) Ja nyt siis pitäisi taas suoriutua kouluun... No, ison kahvitörpön voimalla äitikin ehkä jaksaa..! ;)

Se tulos : se oli hyvä! -1.3 kg. Viime vkon perjantaina siis 70.5 ja tänään vaaka-armas näytti 69.2. :) :) Pari lenkkiä - enkä mitää pitkää! - olen tällä kuluneella viikolla ehtinyt tekemään. Viikko on mennyt aikalailla yksinhuoltajana miehen kolmen etelänreissun vuoksi, mutta mennyt kuitenkin! Tästä on hyvä aloittaa - tai jatkaa...

Teille, joilla keventyminen syystä tai toisesta tökkii, haluan kertoilla, että itse pidin koko viime kesän ja osin syksynkin enemmän tai vähemmän " lomaa" koko terveellisestä elämäntapatouhusta ja nytkin ollaan vielä plussalla. Varmastikin viitisen kiloa - ainakin sen neljä - tuli takaisin noinkin lyhyessä ajassa, kun oikein " hällävälin" makuun ehdin päästä. Kova homma aina tsempata uudelleen ittensä uuteen alkuun! Mutta onnistuu se näemmä - ainakin viikon! :D

Mutta näin. Nyt kahffea ryystämään ja aamupalaa lapsille... Onneksi on viikonloppu edessä!

unnika

Vierailija
26/33 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla muistin loppujen lopuksi käydä vaa' alla. Tulos oli +100 g

Paino nyt 77.5 kg

Täytyy myöntää, että pieni huijari täälläkin asustaa. Toisinaan pitää käydä vaa' alla useampana aamuna, että saa sen " oikean" tuloksen, jonka sitten tänne ilmoittaa. Tuohon vaikuttaa kyllä se, että:

Jos maanantai aamulla ei muista käydä vaa' alla, tiistaina ei kannata, koska maanantaina meillä on taaperouintia ja se lämpimässä vedessä lilluminen nostaa painoani (näin olen huomannut käyvän).

Keskiviikko aamuna uusi yritys vaa' alle. Torstaina taas ei kannata, sillä keskiviikkona on kuntosali -circuit ja se taas nostaa torstain painoa.

Perjantaina sitten kolmas yritys.

t. Minlee ja " kootut selitykset"

Vierailija
27/33 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania " huijaustarinoita" olette kirjoitelleet :) Siitähän se ajatus tietty lähti, kun itsekin sitä joskus on väännellyt niitä vaa' an tuloksia parhain päin... esim. joskus on tullut ilmoitettua lenkin jälkeinen nestehukka-tulos ja joskus taas punnituspäivä on siirtynyt ihan vaan kun tulos on ollut niin järkky ;-)

Nyt taas pitää keksiä hyviä huijauskonsteja, sillä olen kotona, flunssassa ja uunissa kypsyy valkosuklaamuffinit *punastelee* Voihan räkä! Tällä menolla olen täällä vielä vuodenkin päästä selittelemässä miksi taas tuli plussaa...

Jospa saisi nyt tän taudin hoidettua, sen jälkeen sitten kilojen kimppuun. Yritän syödä kuitenkin kevyesti (keittoa, salaattia jne) niin ehkä ruokavaliooni ne pari muffinia mahtuu. Ärsyttävä olo, vaikka sainkin nukuttua yhteentoista (!) saakka niin silti väsyttää. Tai sen takia.

[b]Henniinalle[/b] tsemppejä, on tuttuja ajatuksia ja tunteita mitä käyt läpi!! Äitinä olo on niin otollista maaperää syyllisyyden ja riittämättömyyden tunteille. Silti me ollaan lapsillemme ne parhaat äidit, ihan jokainen meistä!

Viikonloppuja!!

Emo

Vierailija
28/33 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus saanut tsempin päälle syksyllä sillä että olen luvannut itselleni että saan mässätä kaikki mahdolliset karkit ja hyvät syömiset jouluna. Tosi järkevää ;) mut on joskus toiminut. Yksi hyvä konsti on se että viikossa on yksi päivä milloin saa syödä hyvää esimerkiksi lauantai. Tai sitten se että ei kiellä itseltään kaikkea hyvän syömistä. Kohtuus kaikessa, mutta antaa luvan itselle johonkin hyvään vaikka joka päivä. Silloin ei ehkä tule sitten niitä hillittömiä syömishetkiä kun ahtaa kaiken mahdollisen suusta alas. Painonlasku on tietty hitaampaa, mikä voi alkaa ottaa päähän, mutta pääasiahan on että menee alaspäin vaikka sitten satagrammaa viikossa. Liikuntaa jos pystyy harrastamaan niin se antaa vähän enemmän pelivaraa syömisten suhteen. Ei tää laihdutus helppo laji ole. Näyttää vähän jokaisella jossain kohtaa tökkivän. Tsemppiä.

Vierailija
29/33 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen vuoden kuluttua täällä vielä aivan varmasti. Tämän vuoden aikana saldo on ollut max - 2kg. Ja kun matkaa tavoitteeseen on vielä 5-6 kg, niin sehän tekee ... 3 vuotta! Jippii.

Minlee

30/33 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin vaa´alla ja se näytti 77.9kg eli saman mitä viime viikollakin, mutta arvasinkin tuloksen, sillä menkat on turvottamassa vaikka viikko sujuikin muuten hyvin..toivottavasti ens viikolla ois jo pudotusta taas :o)!

Nyt ei ehdi enempiä, mutta toivotan uudet lämpimästi tervetulleiksi ja kaikile kovasti tsemppiä :o)!!

~köris~

p.s.Eipä mullakaan oo tänä vuonna tippunut kun 2.8kg eli ei tahti päätä huimaa, mutta kunhan nyt vaan tippuis pikkuhiljaa niin mikäs täällä on 5 vuoden päästä riemuitessa sitten tavoitteeseen pääsyä ;o)!!

Vierailija
31/33 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tällä erää niin hektistä ettei voimia tahdo riittää edes normaali arjen pyörittämiseen, saatikka laihdutukseen. Jään tauolle, koetan palata viimeistään vuoden vaihteessa takaisin (luultavasti pari kiloa painavampana : )), jatketaan sitten tätä projektia.

Tsemppiä kaikille loppuvuoteen!

Kääpäle

32/33 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti uusi vuosi toisi eloosi rauhallisempaa tahtia sekä paljon iloa ja jaksaisit taas laihdutella seuranamme :o)!

köris

Vierailija
33/33 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uudestaan....

No, perjantaina kävin aamu yöllä juomassa vettä - enkä

muistanut että piti punnita, muutenkin pää oli kuin

haminan kaupunki ja otin särkylääkettä =(

Lauantaina - menkat alkoivat... joten vaakailu täytyy

siirtää ensi viikolle eli MINLEE - jatkan viellä siinnä

entisessä.... ja koetan ensi viikolla kun turvotus yms.

laskenut niin muistaa hypätä vaakalle :D

Olen siis VAAKAHUIJARI :D

UUSILLE TERVETULOA.

Kääpäle - jaksamista. Itse olen myös aivan uuvuksissa

ja ravinto on mitä sattuu. Ajattelin että jos saisin

tämän projekstin taas käyntiin niin ehkä arkikin alkaisi

taas maistua :D

Viikonloppuja ....