Sisunaiset, 19.11
Yhteenveto viime viikolta
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 51) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 79.5 kg, ( 62 kg), 80 kg, -0.2 kg, 14.8 kg, 0.5 kg,
5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29.0 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]
58.2 kg, 55.7 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.0 kg, 1.8 kg, 0.7 kg,
6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.8 , 1.61 m
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
93.7 kg, 92.5 kg, ( 75 kg), 91.6 kg, -2.4 kg, 2.1 kg, -0.9 kg,
-4 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 30.3 , 1.74 m
Chickyn tavoitepaino alittui periaatteessa, mutta jos syy siihen on vatsatauti, niin katsotaan ensi viikkoon, ennekuin laitetaan uusi välitavoite. (tai siis katsotaan tämän nyt alkaneen viikon lukema).
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 76.5 kg, ( 72 kg), 78.3 kg, -0.3 kg, 13.9 kg, 1.8 kg,
6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 26.5 , 1.72 m
[color=fuchsia][b] Göögle [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 61.2 kg, -0.3 kg, 22.1 kg, 3.2 kg,
6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.7 , 1.68 m
[color=fuchsia][b] Ht.78 [/b]♥[/color]
78 kg, 77.4 kg, ( 63 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 1.3 kg,
6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29.6 , 1.63 m
[color=green][b] Johkulainen [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]
90.2 kg, 76.8 kg, ( 68 kg), 79.8 kg, 0.8 kg, 10.4 kg, 3 kg,
9 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 28.3 , 1.68 m
[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]
90.5 kg, 78 kg, ( 75 kg), 82.2 kg, -0.1 kg, 8.3 kg, 4.2 kg,
6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 32.1 , 1.60 m
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 76.8 kg, ( 68 kg), 77.9 kg, -0.3 kg, 17.1 kg, 1.1 kg,
5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 28.6 , 1.65 m
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 76.8 kg, ( 72 kg), 77.4 kg, -0.4 kg, 18.1 kg, 0.6 kg,
4 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.4 , 1.78 m
[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]
102 kg, 93.6 kg, ( 85 kg), 95.5 kg, 0.0 kg, 6.5 kg, 1.9 kg,
6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 34.7 , 1.66 m
[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]
90 kg, 77.6 kg, ( 70 kg), 79.1 kg, 0.4 kg, 10.9 kg, 1.5 kg,
8 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 26.1 , 1.74 m
[color=fuchsia][b] Pellekaijapum [/b]♥[/color]
90 kg, 85 kg, ( 70 kg), 88 kg, 0.0 kg, 2 kg, 3 kg,
6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 34.4 , 1.60 m
[color=green][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]
65 kg, 58 kg, ( 55 kg), 58.9 kg, 0.0 kg, 6.1 kg, 0.9 kg,
6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.4 , 1.66 m
[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]
73 kg, 58.5 kg, ( 58.5 kg), 59.2 kg, -0.9 kg, 13.8 kg, 0.7 kg,
3 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 20.0 , 1.72 m
[color=fuchsia][b] Sadeye [/b]♥[/color]
84.6 kg, 82.3 kg, ( 60 kg), 84.1 kg, 0.0 kg, 0.5 kg, 1.8 kg,
6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29.8 , 1.68 m
[color=green][b] Unnika [/b]♥[/color] UUSI
70.5 kg, 68 kg, ( 58 kg), 70.5 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.5 kg,
5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 26.2 , 1.64 m
[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 76.7 kg, ( 70 kg), 77.6 kg, 0.0 kg, 12.4 kg, 0.9 kg,
6 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.0 , 1.80 m
[color=blue][/size][size=1]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
Chicky : -2.4 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vko 51 tavoitetta [b]
1. sija =>¿ -4 ¿vkoa:.. Chicky
2. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. rosvohummeri
3. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Minlee
4. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Allakka
5. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Körömölli
6. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Unnika
7. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Bertta07
8. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Emonamoha
9. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Henniina
10. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. ht.78
11. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Kääpäle
12. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Nolaana
13. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Pellekaijapum
14. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. ronja1982
15. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Sadeye
16. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Volga
17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Ororo
18. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Katti26
[/b][/size][size=1]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, Göögle, Henniina, Ht.78, Johkulainen, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Nolaana, Ororo, Pellekaijapum, Pointzi06, Ronja1982, Rosvohummeri, Sadeye, Unnika, Volga
Laihduttajia: 22
Painomme oli alussa: 1893 kg
Painamme nyt: 1709 kg
Tavoitepainomme (vko 44/2007): 1675 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -3.7 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 61 kg
Kokonaispainonpudotus: 184 kg
Matkaa tavoitteeseen: 34 kg
[/color][/size]
Kommentit (33)
Hei kaikille!
Ja heti alkuun täytyy sanoa että mua toden totta ihan hävettää palailla teidän joukkoonne nyt, kun ollen ollut melkein puoli vuotta " kadoksissa" eli täysin sivuraiteillani tän laihdutuksen kanssa. En vain ole kerta kaikkiaan saanut otettua itseäni niskasta kiinni, vaikka aikomus on sellainen ollutkin jo ainakin tuhat kertaa...
Mutta nyt katse tulevaisuuteen ja siihen, että nyt mä karistan kiloja pois tosissani, ekana tavoitteena tuo lähestyvä joulun aika jolloin:
MUN TAVOITE ON PAINAA 57 KILOA, eikä grammaakaan enempää!
Tällä hetkellä paino on kivunnut (älkää kauhistuko) jo johonkin 62 kiloon, eli olen onnistuneesti saanut kerrytettyä noin 5 kiloa painoani ylös päin siitä mitä se oli silloin viimeksi, kun olin vielä ryhdistäytynyt tän laihdutukseni kanssa:( Ei hyvä ei...
Se vain on jotenkin niin tajuttoman vaikeaa lopettaa tuota herkuttelu putkea kun sen makuun on päässyt....voi, voi:( Mutta nyt mä en horju päätöksessäni vaan joka kerta kun tuumaan alkaa lipsumaan, niin tulen hakemaan tukea Teiltä Sisukkaat sisarukset!'
Ronja
Mulla se vaakailupäivä siis perjantaina!
Tänään, kun olin saanut eskarilaisen ja ekaluokkalaisen taipaleelle, istutin kuopuksen rattaisiin vällyjen väliin ja toiseksi nuorimmaisen pulkkaan ja käytiin reippailemassa reilu puolituntinen. Pulkka luisti hyvin suojakelissä ja muksutkin tuntuivat nauttivan menosta täysin siemauksin! Huomenna voisi olla mahiksia päästä jopa aivan yksin lenkille, mies kotiutuu tulevana yönä.
Juuri pistin kaksi arabialaista maustekakkua uuniin - eskarilaisella on päiväkodissa huomenna eskarin arpajaiset ja sinne lupauduin arvottavaa tekemään. Ihan hyvä juttu, että nuo kaakut ovat nimenomaan eskariin - ei ole mitään toivoa saada edes ohuenohutta palaa! ;) Lapset alkoivat kyllä äsken kerjäämään, josko äippä leipoisi pikkuleipiä heille, mutta saapi nähdä, onko äiti niin kiltti. Siinä kun on aina se vaara, että niitä eksyy jokunen liikaa leipojankin suuhun..!
Mun metodeista muuten : saan syödä jotain hyvää lauantai-saunan jälkeen, muutoin pyrin pysymään herkuista erossa viikolla. Vettä juon ison kannullisen päivässä. Täytän sen aina aamulla ja juon huoneenlämpöisenä päivän mittaan - uppoaa muhun jotenkin paremmin kuin kylmä kraanavesi. Syön vain täysjyvä-ruisleipää, toisinaan ohrarieskaa. Ja iltapalaksi mielummin proteiinipitoista (keitetyt kananmunat, rahka marjoilla, Profeel-jugurtti, raejuusto ananaksella) kuin turhia hiilareita. Mitähän vielä..? Liikkumaan aina kuin vain repeää.
Kovasti reipashenkistä viikonalkua- ja jatkoa teille kaikille!
unnika
Hei,
kirjoitin tuonne viimeisimpään ketjuun PITKÄN VALITUSVIRREN
kun tökkii niin tämä projekti. Jotenkin vaan olen minäkin
jo kaksi kuukautta " leijunut" päivästä toiseen lintsaten ruokapvä
kirjasta ja laihdutuksesta.
Toki olen yrittänyt katsoa päivällä mitä suuhuni laitan mutta
ilta tuo sitten kauhian makean tuskan tullessaan =( Meillä
juu 8v tokaluokkalainen jonkin sortin uhmassa.... vänkää vastaan,
latelee rumuuksia, kiusaa muita... hakisko huomiota vai mikä
olisi diagnoosi sisuttaret?
2v on vaan huomannut että oma tahto löytyy ja sitä käytetään
ahkerasti joka välissä, huoh... Illalla tapellaan nukkumaan
menosta välillä 1h - 2h... ja mamma on lopulta ihan KAPUT :D
Sitten palkitsen itseni jaksamisesta NAM NAM NAM....
MUTTA nyt tulee muutos, KAI :D Ainakin hirveä vatsatauti
tai sitten lievä ruokamyrkytys on eilisestä lähtien jyllännyt
meikäläisellä. Ostin niitä HOT WINGS Hk:n potkuja nam.
Mutta ahneella oli p.... nen loppu. Olivat tarjouksessa kaksi
purkkia 1,00e eli 0,50e /kpl. Poika halusi niitä myös ja
hänen kanssaan niitä sitten SYÖTIIN :D Muuta eivät oikein
innostuneet ja ensin poika sairastui lauantaina kuumetta,
oksentelua, ripulia... ja minä sunnuntaina. Katsoinkin juuri
että OMPA EUKOLLA MAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA taas kun
oli ihan turvokissa nyt kun olen molemmista päistä vajuttanut
niin näyttää jo vähän inhimillisemmältä. Mitään ei tee mieli
ja jos vaikka tästä saisi kimmokkeen jatkaa.
Toiseksi huomasin että TALVITOPPAHOUSUT kiristävät =(
Pitäisi saada muutama kilo sekä turvotusta pois niin
niillä sätkis hyvinkin tämän talven....
TSEMPPIÄ :D
Volga
ps. onnittelut pudottaneille....
Päätin sitten tällä viikolla ottaa tiistai tuloksen kun tuli sunnuntai-iltana vielä myöhään syötyä leipää kun oli vähän nälkä. Lauantaina näytti alle kasikympin tulosta, mutta tulos tänään on 80,1kg. Paino näyttää seilaavan yhden kilon sisällä edestakaisin. Olishan se kiva kun laskisi mut pääasia et ei ole noussut tämän enempää.
Hei,
vatsatauti alkaa hellittää ja pomppasin TIETYSTI tänään
vaakalle ja HIENOA 77,5kg oli tulos. Nyt vaan täytyy
tsempittää että tästä on hyvä jatkaa ja tällä tuloksella saisi
anteeksi jo 2kk lepsuilun =)
Mutta palataan perjantain kun nesteet on tasapainottunut
että mikähän mahtaa olla punnitustulos :D OIKEASTI :D
Missäs te oikeen ootte ?
Itsekkin olen ollut vähän laiska kirjoittamaan kun tuntuu
että on porukan pettänyt kun vaan lusmuilee ja siirtää
ruotuun palaamista.
Onneksi täällä on muitakin joilla hankalaa ja todellakin tämä
vaatii paljon työtä ja ERITYISESTI SISUA ja luonteen lujuttaa :D
Viime yön sain nukuttua ja elämä heti kirkastui, siksi hyppäsin
vaakallekkin että saan jonkun tsemppi murun minäkin, arvasin
että vatsatauti pudottaa " nesteitä" mutta turvotusta oli ihan
kyllä pudottamiseen asti.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :D
Volga
Ei mennyt ihan niin hyvin kuin uhosin, mutta parempaan päin kuitenkin: =) eli tulos oli 79,2 kg Kamalaa, kun kirjoitin eka 89,2 ja rupesin kattomaan, että hetkinen yt on jotain pielessä...Ei varmaan oikein vieläkään ole sisäistänyt, että paino alkaa seiskalla : )
Ajattelin kertakaikkiaan katkaista tämän juhlakierteen. Ostin Naturdiet Kaffelatte laihdutus pusseja ja Nutrilet kanakeittoa. Näillä korvaan töissä ruuat ja illalla syön kotona sitten oikean ruuan. Aloitin myös ruokapäiväkirjan täyttämisen keventäjissä jälleen. Jeps, paljon on tultu alspäin, kun lähtöpaino oli 92 kg, mutta on se jännä miten olotila tuntuu ihan samalta. Tosi pullukalta näyttää ulkomuoto vielä! Oltiin uimassa ja kyllä siellä peilistä kattoi pullea nainen ja kamalat reidet!!! Toisaalta maha ei ole enää mieletön taikinakasa. Vaatteet päällä näytän kyllä paljon paremmalta : )
Tervetuloa minunkin puolesta uudet jäsenet. Ja entiset uudet!
Volga: on varmaan rankkaa olla kahden uhmiksen kanssa. Ymmärrän kyllä täysin. Minunkin tekee mieli tarttua herkkuihin kun saan illalla vihdoin kaksi riiviötä nukahtamaan. Hunajatee on hyvää ja vähän sillä saa makeanhimoakin taltutettua : )
Miten nuo punnituspäivät tulevat aina niin nopsaan... juuri kun ehdin päättää alkaa kiristää viikon löysäilyjä niin se jo paukahtaa päälle :-/
Viime viikko oli jotenkin extra-vetämätön: lapsilla nuhaa ja yskää ja lämpöilyä, itse olin kolmen päivän kurssilla, ulkona oli liukasta kuin jäätiköllä just sinä päivänä kun lenkille yritin jne jne. Viikonloppuna haistelin taas 79kg lukemia enkä pitänyt suunnasta, joten eilen lenkkarit jalkaan ja tunniksi tuulettamaan päätä! Sain sillä konstilla tämän aamun tuloksen vaivaiset 200g plussalle eli paino nyt 78,4kg. Huh, parempi näinkin, vaikka ärsyttää kun en saanut itseäni liikkeelle koko viikkona :( Syömiset aika kivalla mallilla, määrällisesti, mutta laatua saisi paikkailla: uutuus-pipari-glögi-jädeä tuli vetäistyä puoli litraa, mustikkapiirakkajäde hyvänä kakkosena. Liikaa herkkuja, liian monena päivänä!
[b]unnika[/b]: Sulla on aika sama linja kuin minulla vuosi sitten, kun pudotin ekan kympin :) Yks herkkupäivä oli, jolloin mussutin just sen puoli litraa herkkujäätelöä, mitä nykyään harrastan kahtena-kolmenakin päivänä viikossa... Iltapalana söin usein Ehrmannin rahkapurkin rasvattomalla jugurtilla maustettuna (ei sekaisin, vaan jugurtti ikään kuin kastikkeena) tai raejuustopurkillisen vähäkalorisella mehukeitolla. NAM. Oikeasti tykkäsin niistä todella - sitten sain ikävän vaivan kun hampaita alkoi vihloa kaikki kylmä ja rahkan syöminen loppui :-/ Olisiko happamuus sen aiheuttanut vai mikä - en tiedä.
[b]volga[/b]: kannattaa kysellä lapselta syitä käytökseen, siis että hän kuvailee tunteitaan, miltä tuntuu kun tekee pahoja tai puhuu rumia. Voi olla, että hän purkaa jotain pahaa oloaan eikä itsekään oikein löydä aiheuttajaa. Jos koulukaverien kanssa on skismaa? Jos joku kiusaa? 8v on vielä aika pieni ja saattaa kaivata sylin lisäksi myös tukea ja kannustusta. Löytyisikö jokaiselle päivälle joku syy kehua ja kannustaa?
Eilinen meni tosiaan taas Sisulla löysäilyviikon jälkeen. Tarkoitus olisi taas jatkaa kevenemistä, sillä olen luvannut itselleni (ja saanut rahoituksenkin järkättyä) palkkioksi rintojenpienennys- ja kohotusoperaation kun olen tavoitepainossani :-O Nämä patalaput kun eivät enää tästään kohene. Jospa sillä tsempillä saisin uuden profiilin jo ensi kesäksi :)
Emo
Heips,
juuri tuota ajattelin että osa on huomion hakua. Olen myös kysellyt
koulukavereista/puistokavereista sillä olen huomannut että jos
on ollut riitaa tai hankaluuksia - purkaa kotona minuun =(
Eilen pidin " koulululaiselle" vapaa päviän kylläkin kera pikkuveljen
ja tykkäsi kovasti olla kotona. Toki oli vähän kipeä yskää mutta
sai olla äidin kainalossa ja nukkua Pikkuveljen ja Äidin välissä
päikkäreitäkin :D Tykkäsi kovasti ja ilmoitti että " olipa kivaa
kun sisko ei ollut kotona" .....
Pitäsi olla aikaa puuhata enemmän mutta toisaalta olen läsnä
koko ajan eli kotiäitinä. Omaa aikaa ei ole - toisille on paha ammentaa
kun tuntuu että joka minuutista tapellaan - pienin saa hoidollisista
syistä eniten huomiota :D Tyttö keskellä on nyt tasaisemmassa
vaiheessa mutta eiköhän tuokin tuosta kohta saa jonkun vaihteen
päälle.
" Onneksi" pääsen ensi syksynä ehkä töihin ja siihen mennessä
haluaisin saada itseni kuosiin - olisin sitten kuosissa työelämään.
Ainakin itsevarmuutta olisi enemmän kun olisin omissa entisissä
mitoissani edes suunnilleen.
Tulipas paljon tekstiä - mutta olenkin " laiskotellut" kohta
2kk.... ja sen kyllä huomaa :D
Volga
Salaatti lounaan jälkeen.... :D
Juu tulin vain ilmoittamaan että hengissä ollaan.....oon seuraillu kateellisena teidän pudotuksia!!....voiko ihminen olla tosiaanki näin saamaton,ettei saa itteä niskasta kii tän laihdutuskamppailun kans!Tuun sit joulukuun 23-24 päivä ilmoittamaan karua tekstiä....jos ei tää paino tästä ny hiilaannu alaspäin....Toivotaan et joku ihmetyyppi.....laihdutuskeijju=)=) tulis yöllä kuiskutteleen mulle korvaan järkeviä asioita tästä kamppailusta,ja pling...seuraavana aamuna mä olisin niin viisas etten herkuttelis enää ja söisin kunnolla!!juu...mut näistä toiveajatteluista takas arkeen....poika on taas kipeenä,just äitille aamulla soitin ja purin mieltäni ku alkaa tuntuun siltä et joka kuukausi olen pariviikkoa pojan kans kotona ku se sairastelee....Mut ei mahda mitään,elämä on tämmöstä...
Hei!
Haluaisin sisukkaaksi minäkin. Ylimääräistä on n. 7 kiloa. Alan pisteiden laskuun, kunhan vauva aloittaa kiinteät. Nyt siis jätän vain herkuttelun vähemmälle ja katson millaista tulosta se tuottaa. Kun sain edelliset raskauskilot viime syystalvella pudotettua, aloin odottaa uudelleen. Sinänsä hyvä, että aloitin kilojen kerryttämisen puhtaalta pöydältä. Lasten kanssa ulkoilun lisäksi aloitan nyt kotijumpan. Suksetkin on otettu varastosta, mutta saa nähdä milloin ne liikahtaa : ).
Lähtöpainoni tänään 71 kg
Tavoitepaino 64 kg (dead line tarkentuu pisteille alkamisen myötä)
Välitavoite (vk 51) 70 kg
Pituus 168 cm
Jaxuja kaikille!
Napos
Laitan sinut listoille, niin tietosi näkyvät myös ensi viikon yhteenvedossa.
Omat kuulumiset:
Syysväsymys on iskenyt, enkä meinaa saada itseäni millään sängystä aamuisin ylös. se tietysti sitten kostautuu, koska lapsetkin nukkuu pidempään. Tarhalla pitää kuitenkin olla kahdeksan aikoihin, jotta muksut saa aamupalaan. En ole siis ehtinyt /muistanut käydä tällä viikolla vielä vaa' alla. No , jos huomenna sitten.
Minlee
Punnituspäiväni maanantai ja tiistai on nyt tässä venynyt ja paukkunut viimeisten kahden kuukauden aikana. Ajattelin alkuviikosta, että en edes viitsi kertoa tämän hetkistä painoani koska se on varmaan sisunaisten kaikkien aikojen ennätysplussat, mutta parempi se kait on vaan myöntää heikkoutensa...
Täältä pamahtaa- 3,3 kiloa plussaa=(((
Syitä on monia ( niin kuin aina) Poika täytti kahdeksan, kiireitä, syysväsymystä.....jne. Olin pojan synttäreiden aikana tosi kateellinen muille sisuttarille jotka ovat kertoneet selvinensä lastensa synttäreistä kunnialla.. Mä mokasin ja pahasti. Pahin on se, että vaikka itse sanonkin, olen aika hyvä leipomaan ja kukas niitä maistelee muu kuin tietty makeanperso minä itse.
No joo, tyytyväinen olen kuitenkin siihen, että en vieläkään anna periksi, vaan muistin tänään sen tosiasian, että en vain laihduta vaan haen sitä uutta elämäntapaa. Viimeiset huonot ajat ovat vain poikkeus.
Kaikille pudottaneille ja itsensä kurissa pitäneille ( oli sitten plussaa tai miinusta)oikein paljon onnea!! Olette erittäin sisukasta porukkaa!
Meille muille sitten vielä enemmän sisua, että pysymme edes jotenkin siellä kaidalla tiellä. Itsestäni ainakin tiedän, että viimeistään keväällä helpottaa. Kunhan vaan pääsisin takaisin tuonne 77-78 tienoille ja pidettyä painon siinä.
Tuloksia:
Paino nyt: 82,4kg ( Taas ollaan kasikympin pahemmalla puolella, uskomatonta!)
Paino viime viikolla: 79,1 kg
Plussaa: 3,3 mahtavaa kiloa
Ororo
Jos se sinua yhtään lohduttaa, niin kyllä minäkin onnistun viikossa saamaan helposti painoa lisää useamman kilon.
Yleensä aina, kun äitini on käymässä on tulos + 2 kg (siis ihan pelkän pe-su aikana). Joulut ja kaikki muutkin pyhät on sama juttu.
Olenkin tässä matkan varrella oppinut, että jätän pyhiä seuraavan viikon painon punnituksen viime tippaan (eli perjantaille). Tuo nopea lisäys ei kuitenkaan ole läskiä, vaan turvotusta yms. nopeasti ohi menevää lisäpainoa. Ensi viikolla luulisi tulevan sitten reilut miinukset.
t. Minlee
Niin mäkin haluan uskoa, että tuo valtava nousu on suurimmaksi osaksi nesteitä!
Ororo
Porukkaan liittyminen auttoi jo. Oli pakko käydä puntarilla ja näytti jo vähemmän kuin eilen : ).
Napos
ajattelin venyttää tätä tämän viikon punnitusta, josko vaaka näyttäisi vähän edes kauniimpia lukuja viikon edetessä mutta ei..
tulos oli ma-aamuna 95.9
nyt se on jo enemmän.. mikä hitsiläinen taas on, että painoa vaan tulee..
viikonloppu kyllä meni miten meni, mut yleensä ne on alkanu lähteeki samantien kun on alottanu kuntoilun..ja tällä viikolla olen taas alkanu kuntoilee..
mutta tietty: tänään sit tuli taas lämpöä. höh! ja eilen illalla alkoi tulla kurkku kipeeksi kun kävin nukkumaan, ja kipee se oli myös aamulla..
no..katellaan mitä katastrofi lukuja ensiviikko tuo tullessaan.. (ai niin juu..ja isäntäkin on viikonlopun poissa..että hellurei, ruokaa vedetään kaksin käsin varmasti..)
nyt on puhti poissa.. väsyttää.. ja kaikenlisäks vielä nälkäkin! =(
Pikkuleipiä siis... Ja neljä tai viisi (tai kuusi!) upposi leipurin suuhun. Nyt pussinsuu tiukasti kiinni ja pussi pakastimeen. Lapsetkin niitä ovat syöneet pienen vuoren. Lupasin aamupalan jälkeen seuraavan kerran ottaa.
Päivällä kävin kahden nuorimmaisen kanssa pienen lenkin kirpparille ja takaisin. Ei kovin teholenkki, mutta raitista ilmaa kuitenkin! Löysinpä vielä ihania tinttu.comin hattuja ja housut ensi kesäksi pojille, leikkityökaluja 4-vuotiaalle ja itselleni siistin nahkarotsin. Koko M meni aika sujuvasti päälle,- kaikki napitkin vielä kiinni! On keväällä sitten kiva rotsi odottamassa hoikistunutta äippää ja istunee silloin vielä paremmin päälle. Paino on käynyt jo alle 70:n tässä viikon aikana, mutta saapa nähdä, onko se sitä vielä perjantaina... :-O
Jatkakaamme!
Unnika-punnika
[b]Ororon[/b] viestiä lukiessa tuli niin omatkin ajoittaiset ajatukset mieleen... monesti kun itse on löllöillyt, käy niin kateeksi toisia, jotka vaan laihtuu :-/ Vaikka toki jokaiselle Sisunaiselle sen laihtumisen upean tunteen suonkin!! Heikoimpina hetkinäni olen lohduttautunut ajatuksella, että " ne vaan kusettaa" ja huijaa laihtuneensa, vaikka oikeesti lihoo :D :D Anteeksi kaikille, mutta se helpottaa :D :D
Itselläni on muka-tsemppi päällä, eli eilinen meni oikein mallikkaasti syömisineen (kevyesti, Herbalifea jne) ja liikuntoineen (48min kävelylenkki) kunnes... illalla löysin jääkaapista kaksi pari päivää vanhaa kermaviiliä... keksinpä leipoa niistä muropohjaisen omenapiirakan, jossa omenalohkojen alla on siis kermaviili-sokeri-vaniljasokeri-muna-soossi... No joo, söinköhän siitä kolmanneksen, lapset maistoivat pikkusiivut ja mies mätti loput *punastelee* Aamupunnitus olikin sitten 79kg ja risat eli " palkka" tuli välittömästi :(
Kaiken tämän jälkeen kiskoin silti jalkaani yhdet Marlboron strechfarkut ajalta kun nuorimmaiset olivat vauvoja (koko on 31" ) ja siihen uuden tunikan ja voilá - minähän näytän ihan mukiinmenevältä (etenkin kun alla on housuliivi kuromassa housunkauluksesta pilkistävää vatsamakkaraa kuosiin). Kyllä tämä tästä, edistystä siis tapahtuu vaikka me sorrutaan herkkuihin!! Pitkällä tähtäyksellä, se on se ainoa oikea ja pysyvä tie :)
Voimia siis jokaiselle, jonka vaaka JUURI NYT näyttää nousua! Nesteet lähtevät (lähes) yhtä vikkelään kun tulevat ja kohta vaaka taas alkaa palkita tiukkaa linjaa noudattavat (ja hiukan siltä poikkeavatkin, toivon minä). Kevennytään nyt jouluun sen verran, kuin jouluna on lupa tulla takapakkia ja näin olemme joulun jälkeen taas suunnilleen näissä luvuissa. Oma tavoitteeni on pitää 80 raja poissa joulunkin ajan... voi kun sen saisikin nyt hilattua kauemmas, ettei se kummittele ihan heti nurkilla kun hiilarimättö alkaa...
Äh, pidemmittä löpinöittä töiden pariin...
Emo
Tervetuloa uusille :) Mukavaa, kun tulee lisää tsemppareita mukaan!
Mulla kans on motivaatio niin lopussa, ettei jaksaisi enää. Olen käynyt vain 1 kerran lenkillä ja sekin oli löntystelyä. En ole saanut nukuttua, kun jännittää niin paljon nimittäin ....MENEN TÄNÄÄN TÖIHIN KLO 16.00. Vauveli on kotona isinsä kanssa tänään ja huomenna, mut sit olisikin jo hoitoon vienti 3.12 ja ensi viikosta en tiedä miten menetellään. Ahdistaa! On kuitenkin vuoden tauko työnteosta ja pelottaa jaksanko/osaanko yms. Tänään olis " koulutusta" ja huomenna klo 7.00 alkaen olen vastuussa, joten virheet kaadetaan minun niskaan.
Ja en voi olla itkemättä, kun en halua olla erossa pikkumiehestä 8h tai että hän joutuu jo hoitoon nyt, kun on oikein alkanut olla äidin poika ja niin pieni vielä. Haluaisin olla kotona! Onneksi minun äitini jää ensi vuonna pois töistä ja minä jo aloin kysellä, että haluaako tulla hoitamaan poikaa, kun ei tarvitse muutenkaan viedä häntä edes 13 päivää/kk hoitoon nyt, kun miehellä osuu vuorovapaat niin hyvin aina viikolle. Anteeksi tämä sekava sepustus, mutta olen vähän sekaisin tässä nyt. Tunteet jyllää!
Stressistä johtuen onneksi paino hiipinyt piirun verran alaspäin. Ja työ on fyysisesti raskasta, niin luulis läskin sulavan, kunhan alkaa " vakituiseen" (opintojen ohella aina kun ehtii) käymään töissä.. Eipähän tarvitse lenkillä ravata niin paljon, kun helppo työvuoro on vähintään 13 000 askelta ja kiire (mikä on yleensä aina) 23-25 000 askelta askelmittarin mukaan. Ja ei siinä työntouhussa edes huomaa miten paljon tulee kipitettyä edes takas, että se on plussaa :)
Jouluna syön niitä kiellettyjä karjalanpiirakoita niin paljon kuin napa vetää ja ihan munavoin kanssa sitten. Muutenkin aion syödä tarpeeksi isoja annoksia, että saan masun täyteen. Tuntuu, että olen koko vuoden paastonnut, joten jouluna annan itselleni luvan syödä. Sillä varauksella kuitenkin, etten aio vetää suklaakonvehtirasioita napaani, kuten yleensä. Mutta jos tulee vaikka 3kg plussaa niin tulkoon, kyllä niistä eroon pääsee. Jouluna relataan! :)
Nyt pitää mennä pesemään pienen haisulin pylly X)
Jaksamista kaikille! Sori kun kirjoitus oli taas muotoa: minä minä minä. Parannan tapani tulevaisuudessa.
~Henniina
Missäs kaikki luuraa? Töissä varmaankin? Itse tulin juuri kirpparilta, vein sinne vaatteita myyntiin, jos pääsis entisistä retkuista eroon. Huutiksen kautta myynti ei ollut ihan mun juttu :(
Oma napa: Viikon liikunnat 2x juoksulenkki (1h ja 30min -lenkit) ja 1,5h salilla tehotreeniä. Eli ei niin paljon tullut liikuttua kuin yleensä. Söin päivittäin herkkuja, mutta myös rehuja ja viikonloppuna join pari saunasiideriä. Tässä tulokset:
Paino: 61,2kg
Muutos: +-0
Vähän kävi paino ylempänä, mutta sitten palasi taas tuohon tuttuun lukemaan.. Ensi viikolla pakko saada miinusta :) :) !!
Meillä on vauva kipeänä ja en tiedä milloin uskallan pientä vaunuilemaan viedä, joten liikunnallisesti tämäkin viikko saattaa olla aika nihkeä, kun mieskin on iltavuorossa, nääh. Mut pitää koittaa tsempata nyt loppukilot pois!
Tulkaahan Sisunaiset raportoimaan kuulumiset :) Mielenkiinnolla lueskelisin. Hyvää viikon alkua kaikille!
~Henniina