Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talven laihduttajat! Avoin painonpudotusryhmä! 19.11.

19.11.2007 |

Taidan tänään olla ' pelinavaaja' :) Viime viikollahan en mitään tuloksia ilmoitellut, kun ei niitä ollut :( Ihme juttu tämä tämänkertainen laihduttaminen, vaikka olen tiukkana, niin paino putoaa ihan sika törkeen hitaasti :/ Pääasia kuitenkin lienee, että putoaa, eikä nouse :D joten hitaasti hyvää tulee... ???

Tänä aamuna siis paino 79.1kg ja näin ollen miinusta se 500g ei paljon, mutta aikaslailla suositusten mukainen...

Nyt vähän kiirus jo työhön... joten ei muuta, kuin tsemppiä ' laihdutussiskoni' ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille. :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nimittäin heti aamupalan jälkeen 45min. vaunulenkillä. Reipasta musiikkia korviin soimaan ja pojukin sai hyvin unenpäästä kiinni, itseasiassa nukkuu vieläkin. Nyt on ihan uskomattoman hyvä olo! Sellainen reipas ja raukea yhtäaikaa ja poskilla mukava puna. Ihana ilmakin vielä, pari pakkasastetta ja aurinko paistaa. Kyllä pitäis nyt saada itseään niskasta kiinni ja rueta taas lenkkeilemään säännöllisemmin.

Onkos täällä ketään muita tänään jutustelemassa, vai meneekö tämä minulla uutena palstailijana ihan yksinpuheluksi ;)

Tänään onkin sitten se paha päivä, meillä nimittäin lauantaina on lapsilla herkkupäivä ja samalla vähän aikuisillakin. Nyt olis sitten otettava järki käteen (ja käsiraudat ynnä ilmasointiteippi käyttöön), että pysyy erossa herkuista. Itse olin tässä taannoin 2kk syömättä karkkeja ja keksejä. Sujui oikeastaan alun jälkeen ihan iisisti. Sekin varmaan osaltaan auttoi saamaan viimeiset raskauskilot pois. Keksejäkin kun meni päivittäin ihan julmetusti *nolo*. Totaalikieltäytymisestä olen nyt sillä tavalla luopunut, että keksejä saataan ottaa yhden tai kaksi kerrallaan kahvitellessa ja karamellit ovat edelleen pannassa suklaata lukuunottamatta. Mutta onneksi meillä ei pidetä mitään suklaavarastoja kotona. Joulu on tietenkin kovaa vauhtia tulossa...

Vaan nyt vuoro toisillekin.

Vierailija
22/23 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivon juts pullaa, ja tein piparkakku taikinan ja mies halki lisää aineksia että saan piirakan laivottuu ja sämåylää.

en kaikkee itella, vaan yhelle papalle!;)

mulla on nyt niskasta otto kiinni, mennaa kaveriperheesee illala ja mä treen pitsan ja kaveri tekee herkkuja, syön, mutta kojtuus kaikessa, ei sillai että maha täynnä, aina voi jättää tilaa. venyy muuten mahalaukku ja nälkä sit koko ajan.

mutta pulla paistuu ja palaa uunissa niin menne sen ottaa

illalal menin nukuttaa vaavin niin venähti yli puol tuntii lenkiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitus 25.11., paino 64,4 kg. Miinusta tällä kertaa vain 300g, mutta sentään miinusta :) Kahdenkympin raja pyörii ihan tuossa lähellä, 200g puuttuu enää. Jokohan ensi kerralla saisi tuulettaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi