Toivon niin että tuo Tehyn tilanne selviää huomena.
En saa ny unta lainkaa kun mietin jo huomisen uutisia. Mikähän mahtaa olla neuvotteluiden tulos? Itse toivon että sairaanhoitajat saisi vaikka 17%. Lääkärit sai tuon ilman pyytämistä niin siinä mielessä kyllä voisi hoitajatkin saada.
Itse kuulun Tehyyn, olen nyt hoitovapaalla ja täytyy sanoa että siitä olen erittäin onnellinen. Itse en varmasti olisi jaksanut kokea näitä tunteita työelämässä, toisaalta kyllä vähän harmittaa kun ei ole saanut kokea tällaista historiallista työtaistelua.
Toivon niin että sovinto tulisi huomenna. On kurjaa muuten kun potilaat joutuvat kärsimään. Mielestäni tämä touhu ei ole enään kovin sivistynyttä. Pakkolaki on käsittämätön orjuutustoimi mutta niin myös joukkoirtisanoutumiset kriittisimmistä paikoista on suorastaan häpeällistä.
Saa nähdä miten tämän hoitoalan käy. Jos rehellinen olen niin koen kyllä aikamoista motivaation puutetta palata työhöni. Kaipaan säännöllisempää elämää ja rauhallisempaa työtä. Itse olen henkilökohtaisesti miettinyt niin että onhan minulla oikeus lähteä opiskelemaan toista ammattia. Ei kai se niin ihmeellistä ole nykypäivänä?
Kommentit (3)
Nuorimpien erikoistuvien sairaalalääkärien minimiin tuli isompi kuoppakorotus
Olen mediasta nähnyt tuota 17% lääkäreiden kohdalla. Taitaa olla niin että virheellistä tietoa on joskus liikkeellä niin kuin olen huomannut että on sairaanhoitajien palkoista puhuttaessa ainakin.
AP