Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro häistäsi kaikki. :)

Vierailija
04.11.2008 |

Mietin millaiset häät oikeasti haluan. Olisin kiitollinen, jos joku jaksaisi kertoa budjetin ja kuinka se piti, missä häät pidettiin, paljonko vieraita ym.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000 mk. 65 vierasta. Vuokrattu juhlatila Helsingistä, sellanen maalaispihapiiri. Ruuat tehty ite (ihan kunnon seisova pöytä). Juomat ja boolit (siihen pirtupohja lääkärisukulaiselta). Puvut vuokrattu (opiskelija-alennus). Sormus tavallinen timanttisormus. Valikuvaajana sukulaisvalokuvaaja. Hotelliyöpymisen kustansi äitini. Melko halpaa siis jos on katsellut nykyhäiden hintoja. Niin tanssia oli ja musiikkia (oli ännitetty valmiiksi kaseteille) ja sitten haitarimusiikkia (eno soitti).

Vierailija
2/4 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

30000 mk, sisälsi myös puvun ja matkan. Sormuksessa 1 pikkuinen timantti.

Vuokrattu tila pääkaupunkiseudulta + pitopalvelu + itse ostetut alkoholit.

Musiikkia esittivät sukulaiset.

Puku teetetty, miehellä oli jo ennestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhanen täytti pyöreitä vuosia, syksyinen arki-ilta, Tuomiokirkon iki-ihana kappeli, läheiset läsnä, papilta kaunis henkilökohtainen vihkitoimitus, loistava musiikkiesitys. Ruokailu samassa hotelissa, jossa meillä hääsviitti. Ensin joimme sviitissä shampanja-maljat tosin. Loistavaa ruokaa ja seurustelua.

Seuraavana päivänä häämatka Roomaan ja siellä upea 5-tähden hotelli.

Olivat meille sopivat häät!

Vierailija
4/4 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingissä, 10 vierasta, juhlava juhlapaikka ja tarjoilu, mahtava kirkko, kaunis syyssää.

Kauniit ja lämpimät muistot, itse soitimme tietsikalta häämusat, uusi hääpuku (iltapuku). Hintaa juhlille tuli muutama tuhat euroa, en muista enää tarkkaan, n.3000€ aika lähellä. Sormuskin löytyi toiveiden mukainen alennuksella 5 timantilla.

Suosittelen todellakin pieniä juhlavia juhlia lähipiirille, jos tuntuu omalta jutulta. Oli ihanaa saada itse tehdä hääkutsut ja kaiken suunnittelutyön, ja lähipiiri tuli sitten valmiille juhlimaan. Minun luonnolleni ei sopisi vaivata kaasoa tms. järjestelemään häitäni..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi