Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ville Valo! Kiitti teille tällä palstalla, kiitti v***ti

Vierailija
18.11.2007 |

Kuka keksi heti aamulla alottaa keskustelun seksikkäistä meihistä ja Ville Valosta. Ja erityisesti kiitos sille valopäälle, joka laittoi linkin Villen nykyhabitusta koskevaan videoon.

Huono ilma, ollaan sisällä ja olen nalkittunut katselemaan netistä Villeä. Ei oo terveellistä, eikä tervettä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venus Doomin biisilukumäärä, 9 kpl, perustuu Danten jumalaiseen näytelmään, PAITSI ETTÄ kyseessä on epätotuudenmukainen heitto ja sattuma.

Tai että saksan sinkkulistaa kommentoivista sadasta ja yli henkilöstä valtaosa piti Summer Wine tulkintaa hienona - siis luin kommentit saksaksi,

ja että jenkkifanit odottelevat HIMin kotisivuilla kuumeisesti raportointia eilisiltasesta Las Vegasin konsertista.

Kuulostaako fiksulle tavalle viettää sunnuntaipäivä?

Vierailija
2/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen koko päivän etsinyt kuvahaulla kuvia namusta Nikki Sixxistä, tuosta teini-aikojeni ihastuksesta. Totesin, että se on edelleen h***in seksikäs.

Menen hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymmentävuotta täyttänyt henkilö.

Joo harkitsen hoitoon hakeutumista.

Vierailija
4/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän vahtaatte niitä namujanne, kyllä sitä saisi aikansa huonomminkin kulumaan!

Vierailija
5/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyllä tosi hyvä ääninen ja komea laulaja, mutta omaa miestäni en häneen vaihtas.

Vierailija
6/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. youtube. com/watch?v=-c0FJwlj6Ug&feature=related

Ja tietenkään en vihaa ketään joka ontapaillut Villeä, koska sentään realiteetit vielä olemassa. Ville on liian nuori.