Me lähihoitajat jäätiin sairaanhoitajien jalkoihin! Kiitos siitä...
meidät unohdettiin...mehän emme uurasta osastoilla pää kolmantena jalkana, emme tee raskasta vastuullista 3 vuorotyötä...emme me mitään tee...mehän ollaan vaan niitä lähihoitajia!!!!
Kommentit (11)
minäkin ja olen tyytyväinen palkkaani (n.1800e -verot). Mielelläni soisin erikoissairaanhoidon osaajille tuntuvan palkankorotuksen, kun ei me lähihoitajat kyllä niitä hommia pystytä sentään tekemään tai en minä ainakaan edes osaisi.
Vierailija:
meidät unohdettiin...mehän emme uurasta osastoilla pää kolmantena jalkana, emme tee raskasta vastuullista 3 vuorotyötä...emme me mitään tee...mehän ollaan vaan niitä lähihoitajia!!!!
Joo, kunpa työnjako toimisikin niin, että lähihoitajat vastaisivat enemmän perushoidosta kuten potilaiden suihkutuksesta tms. Mutta ei, vaan sh:t joutuvat tekemään samat hommat kuin lährit ja LISÄKSI jakamaan lääkkeet, iv-lääkkeet ja hoitamaan lääkärinkierrot. Syy ei ole lähihoitajien vaan yleisessä työnjaossa ja siinä,että osastoilla on liian vähän henkilökuntaa
minä yksityisellä ja 1600 lähtö sekä 3 vuoro lisät...käteen jää kuukaudessa n. 1500...
ikäänkuin saairaalassa ei olis lähihoitajia ollenkaan, joille perushoito itseasiassa kuuluu. Mutta hei, eihän tästä saa puhua. Pitää antaa vääristynyttä tietoa, tämä on julkisuuspeliä!
verrattava koulutus.
Mielestäni siaraanhoitajat ansaitsevatkin enemmän palkkaa kuin lähihoitajat.
Ihme pelleilyä ettei tueta toinen toistaan.
Kukaan ei voi olla tukemassa tehyn rikollista ja ihmisyyden vastaista toimintaa!
Toimihenkilöt lähtee tukilakkoon, mutta heillä onkon oma lehmä ojassa ja tehyn työtasitelu vaan osuu sopivaan saumaan
Jos syyllistä etsit niin se löytyy ihan sieltä omasta liitostasi.
Ehkä nyt saadaan sitä epäkohtaa korjattua?
vituttaa, kun siihen liityin...tod näk eroan...eivät aja minun asioita...