Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jälkiehkäisy kokemuksia, jännittää

Vierailija
19.06.2013 |

Otin jälkiehkäisyn 14.pvä ja nyt pari päivää todella kuvottava olo. Melkein oksennus tulee. Vatsa on turvonnut ja pää kipeä. Kuuluuko jälkiehkäisyyn nämä oireet vielä? Menkat Pitäis tulla 22-25 päivä.

miten teillä on käynyt Jälkiehkäisyn jälkeen?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: tänään karmeita vilun väreitä ja mittasin kuumeen niin yleensä 36.4 ja nyt 36.7. Ja söin 12 mäkistä big mac aterian ja viideltä sokerit varmaan tipahti kun tuli kamala olo ja kädet rupes täriseen hieman. Jotenkin voimaton,olo ja tipautinkin punajuurisalaatti rasian vahingossa lattialle. Edelleen kuvottavaa oloa. Jos liikahtaa nopeasti sivulle \sohvalta ylös niin vihloo lonkkaluiden vierestä kipeestä. Johtuuhan nää je-pilleristä?

Vierailija
2/63 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko,muilla ollu vastaavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt useamman kerran ilman mitään oireita. Kuvottava olo voi tulla kyllä ihan vain jännityksestä.

Vierailija
4/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko huonon olon keksiä itselleen :D ? Minulla ei ole hormonaalista ehkäisyä käytössä nyt mutta kortsu on

Vierailija
5/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa käyttänyt. Toisella kerralla meni juuri kuten ohjelipukkeessa sanottiin. Otin ne liki 10h yhdynnän jälkeen.

Toisella kertaa otin jälkiehkäisyn n. 2 tuntia yhdynnän jälkeen ja lopputuloksena oli siitä huolimatta kaksoset, joilla nyt ikää 7v.

Vierailija
6/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite otin 20h yhdynnän,jälkeen ja oli kierron puoli väli. Luotin niihin kunnes tänään havahduin että,tänäänkin on paha olo. Kaupassa piti ihan pysähtyä ja nieleskellä.

Vierailija
7/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa oloa ei ole tullut, mutta viikon sisällä on tullut jotain "tyhjennysvuotoa", menkat menny ihan sekaisin muutenkin, kun 2 kertaa lyhyen ajan sisällä ottanu. Niitähän ei sais kuin maksimissaan 3 ottaa vuodessa.

Vierailija
8/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mitään vuotoa kun kamalasti valkovuotoa ja jotain,limaklönttejä

Vierailija
9/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Se kai auta kun,odottaa että saa tehdä testin. Olisko jollain,lisää kokemuksia?

Vierailija
10/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon minä käyttänyt. Seksiä oli illalla (kortsu hajosi!) ja seuraavana aamuna hain "katumuspillerin". Siitä on aikaa 5v joten en muista tarkkaan. Jotain lievää vatsakipua/päänsärkyä tms. tais tulla, muttei mitään niin pahaa kuin pelkäsin etukäteen. Raskaaksi en tullut, tehosi.

Vierailija
11/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskakohan,uskaltaisi tehdä tuon herkkyydeltään 10 olevan testin?

Vierailija
12/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kahdesti. Toiminut molemmilla kerroilla. Ekasta on vuosia aikaa, en muista miten nopeasti otin tabletin tai tuliko mitään oireita. Toisen kerran jouduin jälkiehkäisyn ottamaan reilu kk sitten. Meni yli 30h ennenkuin pillerin sain haettua. Ei tullut pahoinvointia,apteekista siitä kyllä varoiteltiin.

Vierailija
13/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei raskausoireetkaan kyllä noin nopeasti ala... ennen kuukautisia mulla on usein huono-olo, vatsa on turvonnut ja tissit kipeet.

Vierailija
14/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tainnut kolmesti tarvita, joka kerta on tehonnut. Menkkakierto menee sekaisin, tulevat myöhässä, ja mulle myös kauhea rintojen turvotus ja kipu, jota ei yleensä ole koskaan.

Vierailija
15/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä kaikista kolmesta aiksemmista raskauksista aina aavistani ennen plussaa että oon,raskaana. Tietty kaikki tuli enään,kiertoon,:)

Vierailija
16/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaan

Vierailija
17/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks jälkiehkäisy pilleriä ei saa pureskella? Mitä jos sen,puree muutamaan osaan

Vierailija
18/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloitan kun,sain tetrasykliinikuurin syötyä niin voin taas aloittaa kun vaan kuukautiset tulee. Ap

Vierailija
19/63 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 22:53"]

Nämä samat naiset todennäköisesti kirkuvat, etteivät ikinä söisi e-pillereitä. Sitten popsitaan jälkiehkäisypillereitä. Järki hoi.

[/quote]

Emmä ikinä oo mitään kirkunut. En vain halua alkaa käyttämään e-pillereitä. Mielummin käytetään ehkäisynä kumia, mutta ei se kyllä maailman loppu olis, jos toinen lapsi tulis kun naimisissa ollaan, mutta ei ihan vielä haluta, haluan ensin edelliset raskauskilot pois :( niiiiiiin nyt meni vähän aiheen vierestä, siksi siis olen joutunut ottamaan nuita jälkiehkäisypillereitä, kun himot sai vallan, eikä meillä ollut kumeja enää :D

Vierailija
20/63 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käyttänyt, otin tabletin n.6h siitä kun kondomi hajosi. Tulos (5v) nukkuu sikeästi viereisessä huoneessa tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme