Pahin sotku, jonka lapsesi on saanut aikaan?
Meidän muksut..
Esikoinen, silloin 2v, löysi mummonsa jäljiltä sellaisen tussin, joka ei lähde pesulla pois ja piirsi vatsaansa, jalkoihin, käsiin ja naamaan viivoja ja sotkuja. Lapsi oli tuolloin mummolassa, kun minä ja mies oltiin synnyttämässä.
Sama ipana löysi vähän yli 2 vuotiaana meikkipussini jostain ja sotki eteisen peilin huulipunalla. Olin tuolloin vaihtamassa kuopuksen vaippaa.
Keskimmäinen ja esikoinen (tuolloin 3v ja 5v) päättivät auttaa minua leipomisessa ja ottaa tarvikkeet kaapista sillä välin, kun kävin vessassa. Tulos: lattialle kaatunut täysinäinen jauho- ja sokeripussi JA täysi munakennollinen munia yhtenäiseksi sekasotkuksi.
Sama kaksikko päätti joskus tehdä toisilleen sotamaalaukset ja piirsivät kasvoihin kunnon sotamaalit, paha vaan että se tussi oli taas se sama, millä esikoinen sotki itsensä. Ja mikä tässä oli parasta, oli se että lapsilla oli seuraavana päivänä kerhokuvaus.
Kuopus ei ole vielä *koputtaa puuta* ehtinyt tehdä sotkua.
Kommentit (4)
...itse olen kuulemma pienenä herännyt päiväunilta kakka vaipassa ja voidellut kaikessa hiljaisuudessa kakalla koko seinän niin laajalta kuin pinnasängystä ylettyy...
Oli hieronut kakkaa lasikuitutapettiin ja ryijymattoon, roskiin viedessä (?) vaippa oli pudonnut vielä lattialle ja sotkuiset kädet esikoine oli pyyhkinyt nojatuioliin kait. Näky ja haju aivan kamala.
se oli aikasen vaikeeta saada pois.
ja pahin oli varmaan kun 4v ja 3v oli piirtäny tussilla lattiaan ja repiny tapetista paloja pois vuokrakämpältä. kun muutimme niin tuli mukaan semmonen kiva lasku. =/
---itse sotkin sisarusteni kanssa lapsena enemmän, kun asuttiin maalla...