Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka saavat mieheltään läheisyyttä/hellyyttä vain silloin, kun mies haluaa seksiä?

Vierailija
17.11.2007 |

vain silloin, kun mies haluaa seksiä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teen, kun lapsi on isompi, eikä suostu enää halittavaksi?

Tosin meillä ongelmia muutenkin, riidellään enemmän kuin jutellaan ja molemmilla kylmän tyly suhtautuminen. Surullista :-(

En jaksaisi erota, meillä on ollut aikoinaan todella hauskaa ja kiihkeää - hauskaa on vieläkin joskus harvoin, mutta aina vain vähemmän. Joskus saamme aikaiseksi aselevon ja harrastamme seksiä, mutta petyn aina siihen, ettei hellyyttä ole seksin jälkeenkään yhtään.

Vierailija
2/22 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa hellyyttä enkä seksiä ilman että mä tekisin aloitteen, tai seksiä on kyllä joskus harvoin miehenkin aloitteesta., mutta useimmiten ei... Aina se halin antaa ja suukottaa kun sitä pummaan, mutta ei KOSKAAN omasta tahdostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kosketat tai suutelet miestä ihan muuten vaan. Ei siis palkintona tai hyvityksenä jostain miehen tekemästä asiasta tai jos haluatte miehen tekevän jotain.

Läheisyys/hellyys ovat kaksisuuntainen tie.

Niskojaan nakkelevaa, murjottavaa tai sähisevää puolisoa kukaan ei halua koskettaa.

usein vaaditaan sitä sun tätä mutta ei huomata itse käyttäytyvän juuri samalla tavalla.

Vierailija
4/22 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakeluun. Halataan joka päivä useammankin kerran.

Vierailija
5/22 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa minusta alkoi sitten tuntua tosi pahalta ja ahdistavalta se ettei läheisyyttä ollut ilman että se johti seksiin. En enää voinut halata miestäni ilman ahdistavaa tunnetta siitä että tämän PITÄÄ johtaa seksiin.

Mutta nykyään tilanne on toinen. Meillä on hellyyttä joka päivä: halauksia, pusuja, suudelmia.. Ja seksiä silloin kun molemmat haluavat, noin kerran viikossa. Tähän tilanteeseen ei päästy ihan helpolla. Se vaati monta riitaa ja asian selvittelyä kerta toisensa jälkeen. Vasta ties kuinka monennen kerran jälkeen mies sisäisti, mitä todella tarkoitan.. Väänsin siis rautalangasta mitä haluan ja mitä en ja miltä musta tuntuu.

Aluksi oikein " harjoittelimme" hellyyttä. Sovimme että seksi jätetään hetkeksi kokonaan ja keskitytään vain hellyydenosoituksiin. Silloin molemmat tiesi ettei halauksesta seuraa seksiä. Ja vasta kun hellyys päivittäin oli luonnollista ja molempia tyydyttävää, seksi jatkui, mutta aluksi vain minun aloitteestani..

Nyt siis tilanne on molempien mielestä oikein hyvä!

Vierailija
6/22 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en enää halua katsella mieheni kanssa sylikkäin elokuvia, koska tiedän, että sen on johdettava seksiin. En halua esiintyä vähissä vaatteissa, koska se " innostaa" mieheni likistelemään, minkä on johdettava seksiin. Tämä on ihan kamala oravanpyörä. Mulla ei ole seksiä vastaan mitään, eikä miestänikään, mutta kun haluaisin joskus ihan pelkästään hellyyttäkin. Sun kirjoituksen perusteella toivoa voisi meilläkin vielä olla.

Vierailija:

jossain vaiheessa minusta alkoi sitten tuntua tosi pahalta ja ahdistavalta se ettei läheisyyttä ollut ilman että se johti seksiin. En enää voinut halata miestäni ilman ahdistavaa tunnetta siitä että tämän PITÄÄ johtaa seksiin.

Mutta nykyään tilanne on toinen. Meillä on hellyyttä joka päivä: halauksia, pusuja, suudelmia.. Ja seksiä silloin kun molemmat haluavat, noin kerran viikossa. Tähän tilanteeseen ei päästy ihan helpolla. Se vaati monta riitaa ja asian selvittelyä kerta toisensa jälkeen. Vasta ties kuinka monennen kerran jälkeen mies sisäisti, mitä todella tarkoitan.. Väänsin siis rautalangasta mitä haluan ja mitä en ja miltä musta tuntuu.

Aluksi oikein " harjoittelimme" hellyyttä. Sovimme että seksi jätetään hetkeksi kokonaan ja keskitytään vain hellyydenosoituksiin. Silloin molemmat tiesi ettei halauksesta seuraa seksiä. Ja vasta kun hellyys päivittäin oli luonnollista ja molempia tyydyttävää, seksi jatkui, mutta aluksi vain minun aloitteestani..

Nyt siis tilanne on molempien mielestä oikein hyvä!

Vierailija
7/22 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi ollu noin ihan alusta asti,vai tullut myöhemmässä vaiheessa suhdetta? Itselleni on jokseenkin outo ajatus, että mä ajattelisin, että ei kai toi taas halua. Kyllä sitä voi toiseen koskea ilmankin, eikä jokainen halaus tai selkähieronta päädy seksiin. No usein päätyy, ja se on hyvä se. Musta on ihanaa, että mun mies haluaa mua. Mä haluan sitä. Useimmiten halutaan samaan aikaan, eikä tartte joutua torjutuksi. Toisaalta voi myös sanoa, että nyt ei ole hyvä hetki. Kun tietää, että ei sitä parempaa hetkeä tartte viikkoa odottaa. Kurjaa, jos seksistä tulee jokin pakkopulla, mitä pitää pelätä. Samoin kurjaa, jos läheisyydestä tulee sellainen.

Vierailija
8/22 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksi on hyvin vähäistä..

Vierailija
9/22 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän asiaan.

Anna miehelles seksiä niin saat sitten hellyyttäkin.

Jos sanot miehelle että eikö me voitais vaan halia ilman seksiä se tarkoittaa miehelle samaa kuin seksin ja suhteen loppu.

Vierailija
10/22 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhauttavaa... Toisaalta saan niin paljon läheisyyttä lapsiltani, että tulen toimeen, mutta mitäs sitten kun lapset ovat kasvaneet niin isoiksi, etteivät viihdy sylissä? Olen yrittänyt puhua miehen kanssa ja keskustelujen jälkeen skarppaa pari päivää, mutta sitten etäisyys taas jatkuu. Ahdistaa, kun mies tulee halaamaan ja heti ensimmäinen ajatus mulla on, että " ahaa, tänään se sitten taas haluaa seksiä" .

Mulla ei ole mitään seksiä vastaan, mutta ärsyttää suunnattomasti, ettei miehen mielestä läheisyyttä voi olla ilman seksiä. Hän on sen suoraan sanonut. Mitä siihen sitten voi sanoa vastaan? Ja seksiä mies haluaa siis 1-2 kertaa viikossa, joten minä saan halauksen 1-2 kertaa viikossa...

Vierailija
11/22 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn halaamassa miestä joka päivä.

Vierailija
12/22 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua, että minua koko ajan lääpitään. Minulle merkkaa enemmän, se, että mies tekee ruokaa ja osallistuu lapsen hoitoon ja että teemme yhdessä kivoja juttuja kaikki kolme. Meillä kyllä molemmat miehen kanssa kutitellaan ja rapsutellaan lasta ja tämä nukahtaa usein syliin kun paijailen tukasta jne.

....Miehen kanssa meidän seksielämä on kyllä ollut tyydyttävää koko ajan, eli tykkään sitten, kun touhutaan siitä meiningistä kyllä kovasti.

Vierailija
13/22 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei... Itse en enää ole jaksanut halata miestäni, koska koen sen niin yksipuolisena touhuna ja mies tietenkin heti olettaa, että saa seksiä, kun halaan. Pitäisi varmaan itse vielä yrittää ja teroittaa miehen mieleen, että halaus ei ole lupaus seksistä.

ap

Vierailija
14/22 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauhean kehittävä ehdotus, jos itselläni haluja riittää sen 1-2 kertaa viikossa. Sitä paitsi mieheni ei edes halua joka päivä.

Ap

Vierailija
15/22 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä onkin mielestäni liian harvoin ja muuta hellyyttä ei ole ollenkaan. Tästä syystä harkitsen todella vakavasti eroa. En halua elää elämääni ilman hellyyttä!

Vierailija
16/22 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes silloin. Mies jaksaa ehkä 2min esileikkejä ja heti lauettuaan ryntää katsomaan TVtä.

Vierailija
17/22 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa vain livettiin tielle, että halaus oli seksiin vaatimus tai halaus oli muka lupaus seksistä. Ei enää tehnyt mieli mennä lähelle kun toinen aina odotti, että nyt saa seksiä. Samoin vähänkin syvällisemmät keskustelut, joissa päädyttiin yhteisymmärrykseen mies koki esileikeiksi. Kaikki yhteinen oli muka lupausta seksistä. Lopulta ei vaan en enää halunnut edes puhua.

Vierailija
18/22 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vienyt minulta kokonaan halun seksiin. Enpä olisi suhteen alkuvuosina voinut uskoa, että tällainen tulevaisuus on edessä. Ero käy välillä mielessä, mutta ...

Vierailija
19/22 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin siitä, että illalla aikoo ehdottaa seksiä. Noh, ehtiipähän valmistautua.... Mutta aika surullista kyllä.

Vierailija
20/22 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pikaista suukkoa saattaa hyvänä päivänä irrota, mutta siihen se jää. Ei halailua, ei läheisyyttä, ei seksiä.

Mieheni ei koskaan ole ollut kovin aktiivinen seksissä, mutta vuosien saatossa on ne vähäisetkin halut hiipuneet. Pari vuotta sitten jaksoin vielä tehdä aloitteita, mutta minut torjuttiin liian monta kertaa. Enää en edes yritä.

Seksiä harrastimme viimeksi viime vuoden puolella. Ja koko viime vuonna kai neljästi. En itsekään ole kovin seksuaalisesti aktiivinen, mutta kaipaan kyllä syliä useamminkin kuin neljännesvuosittain...

Asiasta ei pystytä puhumaan, keskustelu jää monologiksi. Erokin on käynyt mielessä, mutta ei todellisena vaihtoehtona. En kertakaikkiaan voi viedä lapsilta ehjää perhettä vain halujeni vuoksi. Joten olen alistunut tilanteeseen.