Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kalusteita nukkekotiin?

17.11.2007 |

Mistä löytyis itse tehtyyn nukkekotiin kalusteita täältä Oulun seudulta?

Entäs nettikaupat, josta löytyisi kohtuuhintaisia. En kaipaa mitään muovikalusteita vaan kohtuuhintaisia ja kestäviä kalusteita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on vanha lelukauppa nimeltään Riimikko, jolla on hyvin laaja valikoima nukkekodin tuotteita, myös edullisia. Sinne kannattaa soittaa, jos ei pääse itse paikalle. Voivat ehkä myös lähettää postitse. On muuten näkemisen ja kokemisen arvoinen kauppa.

Vierailija
2/8 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan kohtuuhintainen ja kestävä eivät kumpikaan ole adjektiiveja, joilla nukkekodin kalusteita kuvailisin. Saatavilla on melkein pelkästään Lundbyta, joka ei todellakaan ole kohtuuhintainen eikä kestävä ja sitten " aikuisten" nukkekoteihin tarkoitettuja kalusteita nettikaupoissa, jotka eivät myöskään ole kumpaakaan.

Yhtä puista nukkekotia ja sen kalusteita on myynnissä (en muista merkkiä), ainakin pääkaupunkiseudulla Toys ' R' Us -lelukauppa myy. Mielestäni on Lundbytä halvempi ja todennäköisesti myös kestävämpi, mutta kalusteet ovat hieman Lundby-kokoa isompia. Eivät kyllä erityisen kauniita, aika kolhon näköisiä mielestäni ja väritys puunväri/punainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PrinsessaFiona:

Yhtä puista nukkekotia ja sen kalusteita on myynnissä (en muista merkkiä), ainakin pääkaupunkiseudulla Toys ' R' Us -lelukauppa myy. Mielestäni on Lundbytä halvempi ja todennäköisesti myös kestävämpi, mutta kalusteet ovat hieman Lundby-kokoa isompia. Eivät kyllä erityisen kauniita, aika kolhon näköisiä mielestäni ja väritys puunväri/punainen.

PrinsessaFiona taitaa tarkoittaa juurikin Plan Toysin kalusteita. Itse olen niistä tykännyt, ovat tosiaankin isohkoja ja puisia, mutteivat erityisen siroja. Siksipä kai kestävätkin aika kovaakin käyttöä pieniltäkin lapsilta. Jos vaan sopii nukkekotinne mittakaavaan, suosittelen näitä. Jos talonne on " Lundby-kokoa" , ovat nämä liian isoja.

Vierailija
4/8 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin tiedä, minkä kokoisia oikeasti ovat, kun kokemusta ei ole. Myös Voilan kalusteet näyttivät kivoilta, kun olen koittanut surffailla ja etsiä nättiä nukkekotia. Minkäänlaista kokemusta siis vielä ei ole, mutta puisilta nuo ainakin näyttävät. Kirjoittelinkin jo tuohon nukkekotiketjuun tästä, vaikka meillä nukkekodin hankinta on vasta suunnitteluasteella. (Kaunis siis hakusessa, ja Toy Van on kyllä hyvin vahvoilla tässä. :) )

Vierailija
5/8 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkien.fi ja lelutalo.fi. Myös lahjakas.fi:sä oli jotain. Jos joku tietää muita, vinkatkaa ihmeessä. :)

Vierailija
6/8 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minimaailma.fi

Vierailija
7/8 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi minimaailmassa myynnissä olevat lasten kalusteet olivat hyvännäkösiä. Sieltä todennäköisesti tilaan. Puuttuu vielä makuuhuoneen kalusteet, mistä sellaiset löytyi (pitäis kestää lasten leikit)?

Vierailija
8/8 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan pahan hintaisia. Suosittelen! Ovat todella kauniita.