Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten reaktiot

Vierailija
17.11.2007 |

Vähän huvittuneena seuraan, kun täällä olevat naiset väittävät ettei peniksen koolla ole väliä.

Itselläni on ISO ja naiset ovat AINA kiihottuneet siitä. Monta kertaa olen saanut sinkkuaikoina seksiä vain, koska nainen on huomannut vehkeen koon velttona tanssilattialla tai pullotuksena housujen etumuksessa.

Jotkut naiset saavat orgasmin lähes heti kun työnnän sen varovasti heidän sisäänsä. Sitä on tietysti edeltänyt esileikki :)

Lopettakaa siis hurskastelu!

Nimimerkki: nykyään varattu

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin elimeni ei ole kuin 20 senttiä, mutta silti se saa aina naiset innokkaiksi ja kuumiksi. Voi olla jotain tekemistä silläkin asialla että vehje on ripustettu komeaan runkoon!

Vierailija
2/48 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näin ei käynyt sinulle.

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vehkeeni on lepotilassa aivan pieni. Naisen käsittelyssä se paisuu 18 senttiseksi.

Ihmetys on suuri kun pikku nappula kasvaa täyteen mittaansa. Olen akateeminen mies ja nörtti, joten seksikokemuksia ei ole kuin kymmenen. Pakko kuitenkin todeta, että koolla on merkitystä! Kymmenen seksikokemuksen jälkeen, kahdeksassa tapauksessa seksi on johtanut suhteeseen.

Vierailija
4/48 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 15 on normaali tai ns keskikoko...

Vierailija
5/48 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 cm muka NORMAALIKOKO?

Vierailija
6/48 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja komeasti olen pärjäilly. paksuki sitä naiset on kehunneet ja nauttivat kun on täyteliäinen olo.

Vierailija
7/48 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se normaalikoko sitten on?

Koska mä oon ajatellut aina, että omalla miehellä on suht normi, mutta se taitaakin olla aivan valtava. :)

Sen siitä saa kun ei ole montaa miestä käyny kokeilemassa...

18 cm on siis ihan norm. vai? mikäs sitten luokitellaan jo SUUREKSI?

Kyllä mun mielestä koolla on ehdottomasti väliä. Kyllä jää ahistamaan jos haluaa kunnolla panna ja odottaa ja sitten sitä ei tuukkaan. Pieni nysä käy suulla eikä mitään suurta, niin johan oli...

Vierailija
8/48 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
9/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä isosta (varsinkin paksusta) ja onhan se usein visuaalisestikin kiihottava. Pari kertaa on kohdalle osunut oikeasti iso, mutta harmi vain että noita miehiä ei ollut siunattu kummoisilla älynlahjoilla joka ainakin minulle on pitkässä juoksussa se miehen tärkein ominaisuus.

Miehelläni on kai ihan hyvää keskikokoa (ei ole tullut mitattua koska sentit ei oikeasti kiinnosta) ja olen kaikin puolin tyytyväinen. Enpä usko että tanssilattialla huomattu isompi pullotus saisi minua innostumaan luvattomaan seikkiluun.

Vierailija
10/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Klum noteerari miehensä Sealin nimenomaan trikoissa näkyvästä komeasta pullotuksesta, kun Seal oli tulossa treeneistä hotellin aulassa. Heidi Klum sanoo ääneen sen, mitä useat naiset kohteliaisuussyistä jättävät sanomatta. Toisaalta monet naiset ovat kykenemättömiä arvioimaan, mikä osa-alue seksissä on heille fyysisesti olennaista, koska keskittävät huomionsa enemmän henkiseen puoleen. Kookas kalu, sen käyttötaito, kokonaisvaltainen huomioiminen sekä henkinen sopivuus lienee vastustamaton yhdistelmä, vaikka naiset eivät sitä välttämättä tietoisesti ajattelekaan. Typerä stereotypia on, että isokaluiset olisivat muita tyhmempiä. Ei perustu mihinkään faktaan. Ehkä jotkut naiset kokevat itsevarmuuden itsekeskeisyytenä.

M 18x5,5

Vierailija
11/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kokoluokitus meni niin, että alle 13 senttiä on pieni, 13-15 pieni keskikoko ja 15-17 suuri keskikoko. Yli 17 senttinen on sitten suuri.

Kokoa on vaikea arvioida silmämääräisesti. Mittaus tulee tapahtua peniksen yläpuolelta. Alapuolelta mitattaessa saa helposti mittaa lisää 2-5 senttiä.

Vierailija
12/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsään ikään (38) ehtineenä tiedän, että nainen on ristiriitainen olento. Hän sanoo, että miehessä on tärkeintä aivan muut asiat kun munan koko. Se on tietysti totta, mutta vain osatotuus. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että 20-senttiseni on poikkeuksestta saanut aikaan partnerina olleen naisen villiintymisen!

Asiaan vaikuttaa tietysti muutkin seikat, kuten pukeutuminen, käytös, äly ja muut miehen mitat. Mutta 20-senttinen kruunaa kaiken.

Vierailija
13/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena voin sanoa että kyllä sillä koolla on väliä , mutta paljon saa pienimunainen anteeksi jos osaa käyttää kieltänsä ja sormiansa . Olis se kauheeta jos nykyisellä olisi pieni muna , pitäisi esittää että mukamas jossain tuntuu , onneksi sillä on just ihanan kokoinen ja nautin siitä erittäin paljon . Kaverin miehellä on kuulemma pieni ja kaveri on usein siitä puhunut kun ei tunnu missään ja eikä oikein enään seksikään kiinnosta , tämä mies ei panosta seksissä muuhunkaan esileikkiin yms .

Vierailija
14/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli iso, 24 cm ja paksu. Käytti vielä sellasia kireähköjä farkkuja. Jotkut tytöt kyllä sen etumusta tuijotteli.

Nykyiselläni on noin 15 cm. Mutta hän himottaa mua enemmän kuin tuo exä koskaan.

Tämä johtuu varmaan siitä, että exä oli kusipää, joka ei kovin hellästi mua kohdellut. Nykyinen taas on aivan unelmamies. Toisaalta, iso muna ei auta, jos on sängyssä muuten niin ääliö, että ei suostu huomioimaan toista. Suuseksiä oli vaan toiseen suuntaan, arvatakaa kumpi sai? Nykyinen mieheni tietää, miten tämän naisen saa nauttimaan.

Tietysti joku voisi kysyä, että noh, entä jos saisin päättää olisiko nykyiselläni isompi? Taitaa olla sama kysymys, että haluaisiko mies, että mulla olisi isommat rinnat.

Toi riittää mulle, koska se on mun rakkaan. Kuten mun rakkaalle riittää mun rinnat, vaikka ne ei suuret olekaan.

Ja enkä minä kyllä ymmärrä, kuinka joku saa kiksejä jonkun vieraan miehen etumuksen tuijottelusta? Mulle ei tulisi mieleenikään tuijotella. Eikä mua pelkkä muna saa kiihottumaan, oli kuinka iso ja kova hyvänsä. Ainoastaan mun oman rakkaan.

Vierailija
15/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ON RISTIIRIITAINEN OLENTO. Tottakai ISO käy, jos sen yhdistää muutenkin mukavaan pakettiin. Uskokaa tai älkää sellaisiakin miehiä on, joilla on ISO, mutta ovat muutenkin hyviä tyyppejä.

Vierailija
16/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joilla on aika isot vehkeet. Molemmilla on vastustamaton tarve jossakin vaiheessa riisua itsensä munasilleen ja esitellä itsensä yleisölle. Tämä käy esimerkiksi näppärästi kutsumalla ystäviä saunomaan, vaihtamalla muuten vaan vaatteita jne.

Ei mitään, tuntuu vaan molemmilla olevan pakonomaista, onkohan muill a samankaltaisia kokemuksia ?

Vierailija
17/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nainen ON RISTIIRIITAINEN OLENTO. Tottakai ISO käy, jos sen yhdistää muutenkin mukavaan pakettiin. Uskokaa tai älkää sellaisiakin miehiä on, joilla on ISO, mutta ovat muutenkin hyviä tyyppejä.

Aika kiinnostavaa muuten, että 18 olisi ISO..mulla siis kokemuksia yli 20 senttisistä ja ne ovat oikeasti ISOJA...18 on just hyvä ja normi.

T.3

Vierailija
18/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniharvalla on yli 20-senttinen. Ehkä yksi tuhannesta? tai jopa yksi kymmenestä tuhannesta?

Vierailija
19/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aniharvalla on yli 20-senttinen. Ehkä yksi tuhannesta? tai jopa yksi kymmenestä tuhannesta?

Vierailija
20/48 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo " ettei ole väliä" voi olla vähän laajempi asia. Kyllähän me miehetkin panisimme mieluummin tiukka pilluista kuin löysä pilluisempaa naista jos se vain jotenkin päällepäin näkyisi, vai onko joku eri mieltä? Mutta siinä lopullisessa kumppanin valinnassa kyllä vaikuttaa aika lailla eri asiat kuin se kalun tai pimpan koko. Ja veikkaanpa että juuri tätä naiset tuolla sanomallaan haluaakin kertoa, koolla ei ole väliä loppu peleissä. Aivan varmasti naiset ihastelee suurta kalua silmät ymmyrkäisinä, miksi ei ihastelisi, niinhän me miehetkin ihastellaan jos kohdalla sattuu hyvin tiukka tavarainen nainen. Eikä tarvi kuin vähän isommat tissit niin johan meillä miehillä seisoo silmätkin.

Mutta sitä voikin miettiä kummat ovat loppujen lopuksi harvemmassa, iso kaluiset miehet vai tiukka pilluiset naiset?