G: Mikset ole jo nukkumassa? (ov)
Oletko kenties se mustasukkainen vaimo, joka kyttää hamaan aamuun asti miestä kotiin pikkujouluista?
Kommentit (16)
mutta jumitan tässä koneella kun en jaksa mennä suihkuun. Just kyl ajattelin et ois ihana kun mies tulis jo kotiin ja voisin mennä sen lämpimään kainaloon...:) Ei oo kylläkään pikkujouluissa.
vituttaa mies, joka ei tunnu minua ymmärtävän, niin en saanut unta joten nousin ylös... Siellä se ukko kuorsaa tietämättä etten nuku.
Aamulla on kuitenkin suht aikainen herätys. Olen selkärangaton.
Mies viettää omaa laatuaikaansa omalla koneellaan metrin päässä tuossa vastapäätä. :)
mielenkään valvoa mieheni perään..koska hän kotona. Itse olin pikkujouluissa ja odatan nuorimman ruokintaa ja sitten unille itekkin
ja illalla olin kotona vasta n klo 22.Lapset on kaikki kotona ja nukkuu paitsi esikoinen.
Nautitaan olosta miehen kanssa ja siitä että kellään ei soi kello aamulla ja noustaan kun jaksetaan.
Siksi valvon ja nautin=)
mut se hyyty.. nukkuu tuol sängys ja mä täällä.. Että mitäs siihen sanotte. No okei, miehellä aamuvuoro takana, sentaakii hiukan nukkuvainen..Mut mua ei väsytä ollenkaan!!! :DDD
minkä ikänen murkku? Tyttö vai poika?
t.15
Huomenna on kuitenkin palsta täynnä aloituksia tyyliin " mieheni tuli kotiin pikkujouluista vasta kuudelta aamulla huulipunaa kulkusissaan, onko asiallista..."
kun selvät sävelet mies ei mene..ja jos menee niin minun kanssa. Minä menen kun en käytä alkoholia silloin. Ja miten sinä nautit miehesi kanssa, jos ite olet jollain typerällä palstalla?? Me nautitaan toistemme seurata ihan oikeasti, eikä virtuaalisesti..
ainakin mun miehen kulkuset on täynnä mun huulipunaa.. Tuolla se kuorsaa... mut hyvää pikkujoulua sullekkin!!!!!!
Olisihan noita miehiä muitakin, mutta kun en vaan tunne mitään. Joten valvon, juon tän siiderin loppuun ja haaveilen. Hetkestä hänen kanssaan. Joka on luvassa vasta maanantaina.. ja kunnolla ens vkl.
Ei vaan huvita vielä mennä nukkumaan.
Ongelmia löytynee pierevistä sohvapotuista muttei syöpä,aids,nälkäänäkevistä. Hoh-hoijaa!!!
kunhan saan uudet viestit selattua :)