Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kouluruokailun korvaamien ruokarahalla?

Vierailija
15.11.2007 |

Tilanne on se, että en voi allergioiden takia saada koulusta ruokaa. Muistan kuulleeni, että tällaisisssa tapauksessa maksetaan jotain ruokarahaa, että oppilas hommaa sapuskansa itse. Osaako joku kertoa siitä enempää? Onko se joku kelan juttu vai mistä pitäs hakea?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulu?

Vierailija
2/11 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fazer amican keittiö, en nyt viitsi koulua sanoa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut Amicalla töissä ja voin kertoa, että työ tehdään hyvin. Miksi et ota yhteyttä korkeempaan portaaseen? Ei ole vaikeata nykyaikana.

Vierailija
4/11 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on tästä soiteltu jo vaikka minne. ja ne pomot väitti et just on ollu allergiakoulutus. veikkaisin, että tuolla noi ei oikeesti tajua tai halua tajuta.

ja mä en enää jaksa tota touhua. onnea sitten seuraavalle allergiselle, joka sinne menee.

ap

Vierailija
5/11 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä asiaa kesken! Jos olet tosissasi varma niin ole kiltti, jaksa vielä tehdä tästä asiaa.

Kuinka pitkälle asti olet ottanut yhteyttä? Aluepäällikköönkin?

t: se ex-Amicalainen

Vierailija
6/11 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään siis istuttiin alas reksi, minä ja keittiön täti. ja se täti oli sitä mieltä, että he ei pysty tekemään mulle ruokaa. siellä kuulema joku pelkää mua. ja kuulema sattuu vaan sellasia " ajattelemattomuuksia" , kuten niitä että sekoillaan välineiden kanssa. eikös noitten pitäs olla ammattikeittiössä ihan rutiinia?

ja toi mun ruokailu siellä aiheuttaa näemmä molemminpuolista vitutusta ja ahdistusta, niin ehkä mun on parempi sit hoitaa ruokailuni itse.

voi minkä vitsin sen keittiötäti murjaisi keskustelun päätteeksi: no kyllähän tää syksy ihan hyvin meni.

niin varmaan, mut vietiin just ambulanssilla sairaalaan. ihan hyvin joo...

Vierailija
7/11 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vielä jossain lukiossa?

Vierailija
8/11 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisen keittiöpäällikön aikaan kaikki oli hyvin. sain monipuolista ja hyvää ruokaa. mutta kun se jäi pois, niin sen jälkeen ei oikeen toiminu mikään. muutkin valitteli että ruuan taso on laskenu.

kyllä tää taistelu on nyt mun osalta hoidettu. kolmatta kertaa en noitten takia sairaalaan mene.

ap

Vierailija
9/11 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, ruoka on oppilaille ilmainen. muutoinhan ei mulle mitään ruokarahaa maksettaiskaan.

ap

Vierailija
10/11 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä keittiön ihminen pelkää asiakasta? Miksi pidetään keittiössä selvästi ammattitaidotonta ihmistä? Todella kummallista ja noloa!

En oikeasti osaa neuvoa sinua asiassasi, olen jotenkin niin pöyristynyt tuosta keittiön asenteesta.

Mutta hei, oikeasti, sinulla on varmasti nyt tosi huono kuva Amicasta, voin kuitenkin kertoa, että on hyviäkin Amica-ravintoloita (joissa ammattitaitoinen henkilökunta) :)

Toivottavasti tämä ruokailujuttusi selviäisi pian!

t: se aikaisempi

Vierailija
11/11 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todellakin, mä olen saanut todella outoa kohtelua tuolla. jotenkin tuntuu helpommalta, että luovuttaa. toivon, että ei ole toista allergista sinne menossa.

ap