Eikö teitä pelota se, että hoitajat eivät tulekaan takaisin töihin?
Että tilanteesta tulisi pysyvä? Entä jos kyseessä ei olisikaan työtaistelu, vaan todellinen, harkittu irtisanoutuminen. Ketäs silloin syyttäisitte? En ole hoitaja, mietin vain.
Kommentit (7)
Jos on perhe niin ei sitä nyt noin vain lähdetä ulkomaille asumaan. Saattaapi siinä lapset ja mies sanoa sanansa..... Ja kuten on monesti todettu niin monessa muussa maassa kaikki onkin kalliimpaa kuin täällä. Pitää olla hyvä paikka sitten miehelläkin että pärjää.
Kyllä pelottaa...=(
Mikä määrä kokemusta ja ammattitaitoa siinä katoaa. Uusien tumpeloitten kouluttamiseen menee aikaa ja siihen työkokemuksen tuomaan varmuuteen ja tunteeseen että joku mättää...vaikka kokeet sanoisi toisin.
Kyllä hoitajat ihan varmasti saavat työtä muilta aloilta. Ovathan tottuneet tiukkaan työtahtiin ja heillä myös hyvä sietokyky kiirettä ja hankalia asiakkaita kohtaan.
En ole hoitotyössä, mutta potilaana olen ollut usein, joten olen kyllä päässyt seuraamaan sairaalaelämää ihan tarpeeksi tietäekseni miten paha tilanne monessa laitoksessa on. Ei minusta olisi hoitajaksi olen liian mukavuuden haluinen=)
Olen päättänyt että kun tämä lapsi on päälle kahden vuoden aletaan hommaamaam toista. Kun tämä sitten taas täyttelee kahta vuotta niin kolmas saa tulla. Töihin menen välissä jos niin käy ettei raskautuminen käy yhtä helposti kin tällä kertaa.
Näin pystyn olemaan ainakin 8v vielä pois työpaikaltani.
Ja sinne en tosiaankaan halua takaisin. T. 7v kirurgisella osastolla toiminut sh
eihän ne voi olla tulematta takasin töihin? lakihan pakottaa ne aina olemaan hoitotyössä! Eikös?
Kyllä hoitajillakin on velkaa ja muita menoja. Kyllä se työnteko alkaa maistua kun rahat alkaa olla vähissä... Vain pieni osa on sellaisia jotka ehkä oikesti lähtevät alalta ja se onkin ihan hyvä juttu. Näitä työhönsä kyllästyneitä hoitajia on valitettavasti nähty!!!