Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen sanonut miehelleni ja lapsille (eivät ole pieniä),

Vierailija
15.11.2007 |

usein, että kohta on mittatäysi ja häivyn. Aina vaan jaksan mennä eteenpäin. Tuli mieleen tosta 6 lapsen kadonneesta äidistä, että saatanko minäkin joku päivä tosiaan vaan kadota? Tuleeko se mitta tosiaankin täyteen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aphan puhuu olostaan miehelleen. Jos mies ei tajua, vaikka se sanotaan suoraan useaan kertaan, on MIES itsekäs ja typerä.

Vierailija
2/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta minusta tuntuu välillä etteivät voimat yksinkertaisesti riitä.

Minulla on kolme lasta + mies, jonka voi laskea lapseksi. Lapsia nyt jaksaa hoitaa, mutta kun mies vaatii koko ajan itseään palveltavan niin hermot siinä menee, itselle ei jää aikaa ollenkaan.

Minä en kaipaa mitään laatuaikaa vaan saisi edes joskus iltaisin olla vähän aikaa omien ajatusten kanssa.

Onneksi pääsen tuosta ukosta pian eroon, avioero vireillä. Kunhan vaan löytää kämpän mihin menee! Sitten loppuu orjana eläminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tulon jälkeen ihannemies on muuttunut tietokonetta rämppääväksi, kuurosokeaksi apinaksi. Tuttipullot jäävät makaamaan vaikka lattialle yön yli, roskat heitetään suoraan siihen missä ollaan eikä roskikseen, puhtaat vaatteet ovat lytyssä pitkin makkaria jne. :( Todella turhauttavaa!! Lisäksi miehen ainoa kotityöhomma on tiskaus- eikä edes sekään näytä onnistuvan aikataulussa. Tänäänkin meille on tulossa vieraita syömään ja allas täynnä ruokailuvälineitä, laatikot huutavat tyhjyyttään. Itse pesen lähes päivittäin pyykkiä, pyyhin lattiat, korjaan pöydän, teen ruoan jne.!

Kyllä vituttaa >:(. Mies ei ollut ennen tuollainen ja vaikka äsken itkin hänelle etten jaksa yksin, mitään edistystä ei ole tapahtunut.

Vierailija
4/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole ap, mutta minusta tuntuu välillä etteivät voimat yksinkertaisesti riitä.

Minulla on kolme lasta + mies, jonka voi laskea lapseksi. Lapsia nyt jaksaa hoitaa, mutta kun mies vaatii koko ajan itseään palveltavan niin hermot siinä menee, itselle ei jää aikaa ollenkaan.

Minä en kaipaa mitään laatuaikaa vaan saisi edes joskus iltaisin olla vähän aikaa omien ajatusten kanssa.

Onneksi pääsen tuosta ukosta pian eroon, avioero vireillä. Kunhan vaan löytää kämpän mihin menee! Sitten loppuu orjana eläminen.

Miks ihmeessä palvelet. Lopeta se miehen paapominen. Ja ota sitä omaa aikaa. Vain sinä voit muutosta saada aikaan omaan elämään! Kukaan muu ei vastaa sinun onnellisuudesta kuin ja ainoastaan vain sinä itse!

Vierailija
5/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aphan puhuu olostaan miehelleen. Jos mies ei tajua, vaikka se sanotaan suoraan useaan kertaan, on MIES itsekäs ja typerä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä