Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja nopien keino päästä hiiristä/rotista eroon?

Vierailija
14.11.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa noin 46 eur, riittää 200 neliön omakotitaloon.

Vierailija
2/8 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostusta olis meilläkin! Tällä hetkellä perinteisillä hiirennakeilla napattu aika monta hiirtä, mutta ne on kyllä aika ällöttäviä käyttää(nakit).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tänä viikko sitten kuulin jälleen töminää vesikatolta, että ilmeisesti laitetaan jälleen uusi " baari" sinne, jollei tömistely lopu. " Hiirikarkotin" kiinnostaisi, mutta kun tarvitsee pistorasian, niin katolle aikas vaikeaa järjestää sellaista....

Vierailija
4/8 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raatoja.

Meillä toimii tosi hyvin. En minä tiedä niiden toimintamekanismia, meillä laitettu pari niitä taloon, nyt ollaan saatu olla rauhassa. Jippii!!!

Vierailija
5/8 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se myös hävittää hiiret luonnollisesti! Itse en uskalla hiiribaaria käyttää, kun pelkään et hiiret kuolee sit seiniin ja jäävät sinne haisemaan.

Vierailija
6/8 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut juttua, että hiirelle tulee kova jano syötyään tätä myrkkyä ja lähtee etsimään juomista, joten todennäköistä, ettei jää talon sisälle kuolemaan...Meillä ei ole mitään hajua kyllä esiintynyt käytettyämme noita hiiribaareja.

Vierailija
7/8 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiiret jää loukkuun sen viereen. Kissa hyvä mut kerran heräsin hiirenraadon päältä, yök!

Vierailija
8/8 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan käyttää harkintaa sen ostamisessa... Meidän maksoi 70¿ pari vuotta sitten, melkein heti sen jälkeen saatiin yks hiiri loukkuun mut muita ei ole sen jälkeen tullut. Ja rapinat seinien välissä loppu siihen paikkaan. Toiminta perustuu ääneen jota ihmiskorva ei kuule.