Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa häpykarvojen poistoon?

Vierailija
14.11.2007 |

Ajattelin, että täältä voisi saada hyviä vinkkejä kauniin kolmion ylläpitoon jotenkin inhimillisellä ja kiduttamattomalla tavalla. Tällä hetkellä minun kolmioni ulottuu laajalle ja ahdistaa ja rasittaa...

Eli mitä mieltä olette: kannattaako hankkia joku kone, mennä kosmetologille vai jotakin muuta? Karvankasvuni on aika voimakasta!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä kunnon vahva karvoitus mutta saan veetillä kuriin,,,tietty ihon pitää kestää...

Vierailija
22/29 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämän tilantessa muuten nautin elämäni ihanimman miehen kanssa parhaasta suhteesta ja seksistä mitä koskaan olen päässyt nauttimaan. Suhteeseen ja yh:na olemiseen ei liity mitenkään meikäläisen karvojen poisto... Jessus sentään näitä ajatuksia täällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin minäkin sitä kommenttia minkä 11 sai muuten asiallisessa ketjussa, mutta älä välitä. Ite poista rehotuksen bikinirajalle tarkoitetulla Veetillä, siinä on se " jälkivoide" mukana

Vierailija
24/29 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös häppäreille?

Vierailija
25/29 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinseteillä nyppiminen on hyvä vaihtoehto. Karvoihin ei tule teräviä kutittavia päitä, kuten ajellessa tulee.

Vierailija
26/29 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi😊

Vierailija
27/29 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttöressut, luuletteko te että miehet tykkäävät alaikäistä muistuttavasta posliinista tai kynityn kananpojan näköisestä värkistä.

Olen elänyt senkin ajan kun biginirajaakaan ei ajeltu, hankittiin vain hiukan peittävämpi alaosa. Se oli sitten merkkinä siitä että sieltä löytyy oikea aikuisen naisen pusikko.

Olen minä suuseksiäkin harrastanut monienkin kanssa ja vain yksi puoliposliini on ollut mukana, ei maistunut ainakaan paremmalta.

M65

Vierailija
28/29 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gilette höylä kerran viikossa.Alkaa iho tottua

Vierailija
29/29 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri kirjoitti:

Pinseteillä nyppiminen on hyvä vaihtoehto. Karvoihin ei tule teräviä kutittavia päitä, kuten ajellessa tulee.

Ajan myötä karvat ehkä vähän myös vähenevät nyppimisen seurauksena. Ainakin ne irtoavat helpommin ja siten niiden nyppiminen käy helpommaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä