Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävää kiristämistä tämä irtisanoutumisella uhkailu

Vierailija
14.11.2007 |

Soininvaara kommentoi asiaa tänään hyvin Hesarissa. Jos tällaisella uhkailulla ja kiristämisellä saa itselleen etuja, niin mitä muut tekevät jatkossa.

Vertasi tätä lakkoa terroristien kanssa neuvottelemiseen.

Mä toivon sydämestäni, että hoitajat saavat surkean pienen korotuksen ja paljon taloudellista haittaa lakosta. Toivottavasti tämä menee heillä kunnolla pieleen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajat ovat vastenmielisiä

mikäköhän ryhmä kiristää tämän mallin mukaisesti seuraavaksi?

Vierailija
2/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mut hei, mistäs sitten saadaan sijaisia, kun nytkin se on tosi vaikeeta? No, ei se haittaa vaikak jonot ym kasvaa, kunhan palkka ei nouse:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kohta ole hoitajia Suomessa. Tai sitten kaikki työllistyvät välitysfirman kautta saaden parempaa palkkaa ja tullen sairaanhoitopiireille paljon kalliimmiksi kuin Tehyn tavoitteleman palkkauksen mukaan.

Vierailija
4/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristämisen vaihtoehtona on muitakin keinoja. Ehdotetut palkankorotukset olivat jo kunnollisia, mutta kun halutaan enemmän kuin muilla.

Vierailija
5/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että hoitajat saisivat palkankorotuksen, vaan olen vastaan heidän keinojaan tehdä se!

Ja kun ihmishenkien turvaamiseksi tehdään Tehy-laki, niin hoitajat valittavat vapaudenriistosta.

Kyllä palokuntakin voi pakottaa ohikulkijoita sammuttamaan paloa, jos tilanne sitä vaatii, ja turha siinä on inistä vapaudenriistosta.

Jos Suomeen tulee sota, niin luletko että armeijan käyneet miehet voivat inistä vapaudenriistosta, kun heidät haetaan rintamalle?

Vierailija
6/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota tuossa työssä juuri pitäisi olla. Vastuu ihmishengistä ei paljoa paina.

Vierailija
7/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti sanottu.

Vierailija
8/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkääpäs sitten pysyä tulevaisuudessakin terveenä. Ellei palkat nouse, voipi sitten olla aina sama tilanne, ei löydy hoitsuja teidän rutinoita kuunteleen...tosin minun pikkupotilaani ( keskosvauvat ) ei turhia valita. Irtisanoutunut sairaanhoitaja ja ylpeä siitä

Vierailija
9/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tollasta moraalia tarkoitan. Ei paljoa paina, vaikka ihmiset joutuvat hengenvaaraan, ihan sama

Vierailija
10/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiristyksellä vaadittua summaan. Minähän sen veronmaksajana nimittäin maksan.

Eivät ole palomiehet, poliisit, sotilaat, luokanopet, tuomarit, lääkärit tai muut vastaavissa ammateissa olevat koskaan kiristäneet palkkaa tällaisilla keinoilla.

Vierailija
11/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärät. TEHY menettää nopeasti yhteiskunnan tunteman sympatian ja heille käy vielä samoin kuin kävi paperialan työntekijöille viime lakon aikana- palkat ei nouse ja jo saavutetuista eduista joutuu joustamaan. Tehyn olisi pitänyt joustaa suojatyön osalta eli turvata akuutti hoito ja pitkäaikaispotilaiden hoito. Tämän jälkeen muiden joukkojen tuki olisi ollut taattu ja sitä myöten palkkaneuvottelut olisivat saaneet myönteisemmän lopun. Voin vain kuvitella, että jos minä menettäisin lakon takia itselleni rakkaan ihmisen esim. ei saisi tarvitsemaansa hoitoa tms niin mihin tahoon sitä kohdistaisikaan syyttelyn- olisikohan TEHY. Ihmisten vammautumisia, kuolemantapauksia ei voi korvata rahalla!!!!

Vierailija
12/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne rekrytointifirmoihin viimeaikoina ennätysmäärä hakemuksia...että ehkä niitä sijaisiakin rupee löytymään.

Vierailija
13/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusoikeus terveydenhuoltoon ja siksi laki laaditaan.

Hoitajat tulevat saamaan luun käteen tässä kiistassa ja jos olen väärässä, niin tarjoan pullakahvit kaikille.

Vierailija
14/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtisanoutuneita suomalaishoitajia. Näitä Tehyn talutusnuoralaisia kannattaisi välttää palkkaamasta, jos suinkin voidaan välttää. Ei se palkankorotus ole se kauhea asia tässä, vaan ne keinot.

Ajatelkaa, jos poliisit tai palomiehet tekisivät saman?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi