Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei onnellisella tasapainoisella parilla voisi olla kotonaan poreallasta, paljon neloita, kaunista sistusta, isoa tonttia jne?

Vierailija
14.11.2007 |

Olemme pikkuhiljaa saaneet unelmatalomme valmiiksi. Viimeksi tänään meillä kävi vieraita. Porealtaan nähtyään pariskunnan nainen sanoi että " Niin oli kuule sillä Satulla ja Mikallakin poreamme mutta eihän se liittoa pelastanut vaan ero siinä tuli."

Töissä eräs työkaveri kertoili tuttunsa talosta jossa on hieno keittiö ja pihalla tekolampi ym tyyliin " Niin sitä vaan pitää pröystäillä ja pitää kulisseja yllä, se on sama kuin isot häät, onnettomat parit mässää rahalla ja kohta sitten erotaan" .

Itse en todellakaan koe että olisimme onneton pari. Rakastamme toisiamme kovasti. Loukkaa vähän muiden kommentit ja " just joo, vai tälläistä" katseet kun käyvät meillä.

Ajatteleeko ihmiset että vain onnettomat parit rakentaa hienoja taloja? (Tai pitää isoja häitä). Vain ne jotka kohta pian eroaa tekee niin? Miksei toisiaan rakastavan parin katsota ostavan esim poreallasta tai pitävän suuria häitä joita suunnittelevat pitkään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos teitä on vain kaksi, niin onko mitään järkeä laittaa kauheasti neliöitä? Ja poreallas nyt on ihan turha muutenkin. Tunnen monta, joilla se seisoo käyttämättömänä, kun on kyllästytty ja kuluttaa niin paljon vettäkin.

Tiedän, että olen aika tylsä. Mutta oma rakennusprojekti on nyt aluillaan, enkä aio maksaa penniäkään mistään _turhasta_ luksuksesta, joka vain kuormittaa ympäristöä turhaan.

Vierailija
2/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää kuin toisen onnea. Ilmeisesti päällimmäisenä syynä on raha ja varsinkin tavara, jota sillä saa. Mutta sisimmässään ihmiset kadehtivat sitä onnea(=

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi muuten ei saisi olla hieno talo. Onko se tosiaan aina pröystäilyä? Minä olen ymmärtänyt, että pröystäily on kehuskelua omistamallaan, ja siitähän ei tässä ollut kyse.

Vierailija
4/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toisilla ei sitä onnea olisikaan

Vierailija
5/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sille kommentoijalle joka totesi että " Jotkut saavat kaiken" sanoisin että ei se nyt aina ihan niinkään ole, et voi tietää minkälaisia vaikeuksia ulkonaisesti hyvin pärjäävillä ja menestyneillä ihmisillä on / on ollut.