Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heltiäiskö joltakulta lohdutusta? Tein taas negatiivisen raskaustestin.

Vierailija
14.11.2007 |

Olo on ihan pohjamudissa, ihan täysin. Ikää on 30 enkä tule raskaaksi millään :( Ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään lapsetonta. Tuntuu, että kaikki tulevat raskaaksi, paitsi minä. Koko seksin harrastaminen tuntuu ponnettomalta, ei huvita enää, masentaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetän sinulle halauksen!

Sytytä kynttilä ja keitä itsellesi kuppi teetä, tai glögiä :-)

Vierailija
2/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette yrittäneet? Minulla kesti raskaaksi tulo vuoden ja sitten tuli keskenmeno, mutta sitten tuli kaksi lasta 2 vuoden ikäerolla, olin 31 kun esikoinen syntyi. TIEDÄN ettei lohduta yhtään jos joku toinen on onnistunut, mutta toivoa on, sen vain halusin sanoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtua täältäkin!

Vierailija
4/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yritetty 2 v 3 kk, kohta mennään ivf:ään.

Vierailija
5/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi yksi resepti:

Seksiä joka toinen päivä oviksen alkupäivistä pari päivää oviksen ohi. Mieheltä runkkaaminen kielletty, koska hyvät ainekset valuvat runkatessa

hukkaan. Tämä joka toinen päivä perustuu siihen, että siemennesteet ehtivät kehittymään ennen seuraavaa laukausta.

Seksin jälkeen jalat kohti kattoa ja jäät makoilemaan rauhassa sängylle.

Kaikkea kannattaa kokeilla.

Vierailija
6/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole vielä käynyt lääkärissä, niin siitä voisi varmasti aloittaa. Kartoittamaan, missä ongelma on? Jaksamista!

Vierailija
7/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, menkat alkoi taas ja olo on musertava. Vuosi on jo yritetty. Kaikki muut tulee suurin piirtein puolivahingossa raskaaksi tai sitten heillä on joku ongelma, johon saa lääkäriltä selkeän avun. En ikinä ajatellut että joutusin kärsimään lapsettomuudesta, olen kaikin puolin terve ja niin on mieskin.

Lasta ei vain kuulu. Olen alkanut jo ajatella, että ei taida tullakaan.

Tuntuu niin avuttomalta ja epäreilulta. Miehelle en enää voi asiaa itseä, hän ahdistuu surustani ihan liikaa.

Antteksi, oli tarkoitus lohduttaa mutta meni tilitykseksi.

Vierailija
8/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tässä olisi yksi resepti:

Seksiä joka toinen päivä oviksen alkupäivistä pari päivää oviksen ohi. Mieheltä runkkaaminen kielletty, koska hyvät ainekset valuvat runkatessa

hukkaan. Tämä joka toinen päivä perustuu siihen, että siemennesteet ehtivät kehittymään ennen seuraavaa laukausta.

Seksin jälkeen jalat kohti kattoa ja jäät makoilemaan rauhassa sängylle.

Kaikkea kannattaa kokeilla.

Vierailija
9/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että haluan saada opinnot loppuun, vakaan talouden, asunnon jne. Mutta nyt en tule raskaaksi, ja olo on surkea. MIKSI en puhunut aikeistani jollekulle, joku olisi voinut sanoa, että nainen haloo, nyt heität ehkäisyt nurkkaan!! Miksi luulin olevani kaukaa viisas odottaessani " oikeaa ajankohtaa" ? Olin tyhmä, nyt tunnen itseni tyhmäksi, rumaksi, ei-naiselliseksi, en naiseksi ollenkaan :(

ap

Vierailija
10/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi otin riskin ja aukaisin suuni.

T7

Vierailija
11/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä luulet että me tehdään? Juuri tuolla reseptillä on nyt petytty 12 kertaa.

Mä kans opiskelin, olin töissä, menimme miehen kanssa naimisiin ja kaikki muutenkin valmiina ennen kuin jätimme ehkäisyn pois. Vieläkin ajattelen, että en olisi aikaisemmin ollut valmis äidiksi, mutta kyllä nyt kieltämättä tuntuu siltä, että mua rangaistaan jostakin.

9

Vierailija
12/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästää sen seksin siihen ovikseen (testaamalla tai muuten todettuun). Meillä tehosi!

Vierailija
13/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetomuuden hoito voi olla hyvin pienistäkin asioista kiinni, menkää ihmiset tutkimuksiin. Ainakin saatte selvyyden ongelmaanne ja sitä voidaan lähteä hoitamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi