Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö face bookissa selailemaan toisten sivuja ihan vapaasti rekisteröitymisen jälkeen?

Vierailija
14.11.2007 |

Miten julkinen käyttäjätunnus on? Miten tuo homma toimii...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai profiili voidaan muuten poistaa.

Turva-asetuksista voit määrittää, ketkä näkevät profiilisi ym.

Vierailija
2/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääripäinä se, että kaikki näkyy kaikille tai sinusta näkyy vain nimi ja pieni kuva, ei muuta. Minulla esim. on niin, että tietoni näkyvät vain omille ystäville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella on ne vakioasetukset, eli tiedot näkyy samoihin verkostoihin (networks) kuuluville. Ja esim. mulla networks on Finland ja uni. Helsinki. Eli kaikki suomen facebookilaiset näkisi nämä sivut. Vaihdoin sitten niin, että vain ystävät näkee mun sivut. Toinen vaihtoehto on poistaa itsensä kaikista networkeista. Mutta silloin ei pääse selaamaan niitä muiden sivuja, vinks. Se on kuitenkin ihan kivaa kurkkia muiden sivuja.

Vierailija
4/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä 98 % on omalla nimellä.

Vierailija
5/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska en itse halua että vieraat näkee mun profiilia, niin en halua myöskään selata itse vieraiden sivuja... siksi ei ole tarve olla missään verkostossa.

Vierailija
6/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. erilaisissa ryhmissä, ystävien ystävien ja niiden ystävien kautta jne.

Vierailija
7/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja koska en itse halua että vieraat näkee mun profiilia, niin en halua myöskään selata itse vieraiden sivuja... siksi ei ole tarve olla missään verkostossa.

olen kahdessa networkissa, eli näen niiden sivuja, jotka on samassa networkissa ja sallii omien sivujen selailun. Mutta omat asetukset niin, että vain mun ystävät näkee mun sivut. Eli niinkin voi tehdä!!

Vierailija
8/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: jos on asetukset niin, että vain ystävät saa katsoa sivuja, niin ryhmien tai kaverin friends-listan ym kautta ei pääse katsomaan.

Vierailija
9/9 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toisten profiilien tsekkaaminen ei tule mihinkään näkyviin. Jos käyt jonkun profiilia katsomassa, profiilin omistaja ei saa tietää. Kannattaa tutustua siihen privacy-kohtaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi