Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit mieheksesi juristin/kirurgin/johtajan tms arvostetun ja hyvätuloisen miehen?

Vierailija
14.11.2007 |

Ja oletko itse myös korkeasti koulutettu?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseksi mitä ne eivät todellakaan ole eikä pätevä työhönottaja niitä muuksi luule.

Että siitä vaan hakupapereita väsäämään !

Vierailija
22/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on DI, itse olen opettaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä kai tällä kysymyksellä haettiin takaa. Itse kyllä käsitän korkeasti koulutetuilla henkilöillä yliopiston vähintään maisteritasoisen tutkinnon tai vastaavan suorittanutta.

Vierailija
24/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siippani on pankin tj

Vierailija
25/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei amk-tutkinnon omaava ole korkeasti koulutettu vaan pikemminkin keskitasoisesti koulutettu.

Oikeisiin tiedekorkeakouluihin on paljon vaikeampi päästä kuin ammattikorkeakouluihin, joten tutkintoja ei kyllä voi pistää samalle viivalle.

t. Itsekin amk-tutkinnon omaava, mutten todellakaan pidä itseäni korkeasti koulutettuna!

Vierailija
26/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: trade, se korkeakoulutettu yksilö =)

(joskus ylempi korkeakoulututkinto)

Vierailija
27/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei amk-tutkinnon omaava ole korkeasti koulutettu vaan pikemminkin keskitasoisesti koulutettu.

Oikeisiin tiedekorkeakouluihin on paljon vaikeampi päästä kuin ammattikorkeakouluihin, joten tutkintoja ei kyllä voi pistää samalle viivalle.

t. Itsekin amk-tutkinnon omaava, mutten todellakaan pidä itseäni korkeasti koulutettuna!

Vierailija
28/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi AMK-tutkinto rinnastetaan ylempään korkeakoulututkintoon, ja se tuottaa saman kelpoisuuden julkiseen virkaan kuin yliopistoissa ja muissa tiedekorkeakouluissa suoritettu ylempi korkeakoulututkinto. Ylempi amk-tutkinto oikeuttaa käyttämään tradenomi (ylempi AMK) ja (MBA) Master of Business Administration -tutkintonimikkeitä.

Vierailija
29/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä tosi harvassa.

Vierailija
30/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpoisuus ei ole = miten arvostetaan.

Voihan sitä väittää mopoakin moottoripyöräksi, mutta ei se silti ole moottoripyörä ;).

Vierailija
31/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistotutkinnoksi kun tradenomia ja muita amk-tutkintoja ei mitenkään saa väännettyä. Jotenkin oikeasti korkeimmin koulutettujen täytyy pystyä erottautumaan, jopa näinkin tasapäistävässä ja kateellisessa maassa kuin Suomi.

Vierailija
32/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kylläkään tuolloin ollut vielä johtaja, vaan päällikkö ..palkka oli kyllä ihan ok. Nyt on toimitusjohtaja ja palkka on erittäin ok.

Vierailija
33/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknillisen korkeakoulun opiskelijabileistä niitä löytyy vaikka kymmenen joka sormelle. Valitsin parhaan löytämäni.

Eli DI:tä molemmat.

Vierailija
34/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yliopistotutkinnoksi kun tradenomia ja muita amk-tutkintoja ei mitenkään saa väännettyä. Jotenkin oikeasti korkeimmin koulutettujen täytyy pystyä erottautumaan, jopa näinkin tasapäistävässä ja kateellisessa maassa kuin Suomi.

Mutta sille ette voi mitään että tutkinto on rinnastettavissa niihin, voi voi!

Vierailija
35/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelijabileistä löytyi mieheni, nykyinen DI.

itsekin valmistuin yliopistosta, mutta pätkätyökierteeseen.

Vierailija
36/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksanu sitä kun mies oli n.80h/vk töissä ja siihen harrastukset (mm. golf tai laskettelu väh. kerran viikossa plus muut harrasteet) ja kaverit kaupan päälle perheen yhteistä aikaa syömään. Minua ei ainakaa se raha tehnyt onnelliseksi. Niin ja itse olen merkonomi (kuten myös ex-mies)

Vierailija
37/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut silloin mieskään edes kouluja aloittanut, mitkä nykyisen elintasomme takaa. Minä taisin olla se syy miksi duunarimies sitten lähti opiskelemaan. Pidimme kiivaan keskustelun että tulevaisuudessa ei pärjää ammattikoulutuksella. Kundi teki siihen aikaan ihan ok liksaista hommaa, mutta asuikin kotona vanhempien maksaessa kaiken.

Vierailija
38/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen kuulemma niin eleganssilla, että mokoma rakastui. No, nyt kummankin ura on edennyt, toinen toista tukien ja toisen menestyksestä iloiten sekä vanhemmuus jakaen.

Vierailija
39/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme KTM ja FM

Vierailija
40/48 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oltu silloin kumpikaan hyvätuloisia. Miehestä tuli akateeminen, minusta ei. Minulla vielä opinnot kesken perheen kasvattamisen ja työnteon vuoksi. Minusta tuli yrittävä kotiäiti. Yritykseni ei mitään verkostomarkkinointia, vaan ihan oma liikeideani. Opinnotkin oisi tarkoitus saattaa loppuun kolmen vuoden sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi