Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun tekisi mieli laittaa joulumusiikkia soimaan. Mikä ihme minuun on mennyt?

14.11.2007 |

Minä olen niitä ihmisiä, jotka aina ovat inhonneet jouluhössötystä, valittaneet, kuinka aikaisin joululaulut alkavat soida ja sitä, kuinka missään ei saa olla rauhassa joululta enää edes lokakuussa. Jouluvihamielisyyteni terävin kärki taittui, kun löysimme meille omat jouluperiinteemme ja nyt jo monta peräkkäistä joulua ovat itse asiassa olleet kivoja pippaloita.

Mutta silti, marraskuun 14. päivä ja minulla sormet syyhyävät joululevyjen perään (kun vähemmänhän niitä kuitenkin kuulee kuin niitä hetken hittibiisejä, jotka soivat radiossa kerran tai kaksi tunnissa oli asema mikä hyvänsä) ja juuri availin excel-taulukon, jossa meidän viimevuotinen lahjalista ja loin sommittelemaan tämän vuotista. Joulukorttejakin jo mietin (lapsista kuva vai tavalliset kortit vai joulukirje) ja joulunviettosuunnitelmista on keskusteltu jo useampaan otteeseen (kun ne hyväksi havaitut perinteet menevät muuton vuoksi uusiksi joka tapauksessa.)

Kaikenlaisesta sitä ihminen itsensä löytää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ymmärrä, kun muistutan, että joululahjat pitäisi jo ostaa. Ollaan taas viime tipassa ostamassa lahjoja hänen suvulleen. EWn edes ymmärrä miksi mihen suvussa pitää ostaa kamalasti kalliita lahjoja aikuisten kesken. Saadaan taas tänä jouluna kaikea kummaa krääsää ...

Mutta joululaulut olisi ihana idea :) Taidan silittäessä kuunneella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla