Tupaantuliaisissa oli kaunis, hoikka
blondi, jolla runsas povi. Joka mies vahtasi kuola valuen. Turha väittää, että rintojen koolla ei ole väliä. Paikalla oli nimittäin myös blondin sisko, joka kauniimpi, mutta lauta, mutta kaikki huomasivat vain tämä blondi-misun.
Kommentit (25)
kuin A-kupin. Se on minusta naisellisempaa. Tissittömyys on jotenkin androgyyniä...
Onhan se tietty näppärämpää vaatteiden kanssa, jos on A-kuppi, mutta siihen ne hyödyt sitten jääkin.
Mitä sitten? hankkikaahan muuta ajateltavaa, kun tisut.
85c ja riippa :)
eivät kyllä yksistään riitä. Mun tutulla on todella isot rinnat ja niitä ei kyllä kukaan tuijottele eikä miehet pörrää ympärillä, koska nainen on muuten aika kamalan näköinen. Monilla pienempirintaisilla mutta muuten hyvännäköisillä paljon parempi vienti.
Olihan ap:n esimerkissäkin nainen hoikka, hyvännäköinen yms. Eli ei siitä juuri rintayleistyksiä voi tehdä. Ja lisäksi niiden isojen rintojen täytyy olla myös hyvännäköiset ilman rintaliivejä, koska näin ei kaikissa tapauksissa ole.
jotka tykkää just tietynlaisista rinnoista. Ihan niinkuin kovin moni siihen pystyisi itse vaikuttamaan! Pidän sellaista miestä naurettavana ja pinnallisena.
Ei kyllä kauheesti kiinnosta kuolaako miehet vai ei. Oikeastaan koen sen nolona ja vähän ärsyttävänä jos joku muu kuin oma mieheni selvästi kuolaa isoja tissejäni. Yäk. Minä kyllä ottaisin mieluusti B/C kupin rinnat koska vain.