Olenko mä vaan pihi vai onko teistäkin 23¬ / lapsi ihan liian paljon 2 kerhotädin lahjaan?
Kerho on kerran viikossa ja maksaa 4€ kerta. Nyt yksi äiti kerää kolehtia tädeille lahjaksi kylpylän hemmotteluviikonloppuun!
Kommentit (19)
siis 23e per lapsi antaisi kahdelle kerhotädille.
no ON liikaa!
Siis, jotain rajaa oikeesti! En ostanut edes tarhaan hoitajille noin kallista, ja ne sentään hoitaa 5pvä viikossa mun lapsia!
t. hoitaja itsekkin...
Meillä kerhotätien yhteislahjoihin on kerätty max.5 euroa ja sillä rahalla ostettu esim. herkkukorit, isot kukka-amppelit tai mariskoolit, eräänä vuonna saivat lahjakortit kampaajalle.
Meillä ei ole rahasta pulaa, mutta en missään tapauksessa laittaisi kerhotädin lahjaan noin paljoa. Ehkä 2 euroa voisin antaa, sitäkin harkitsisin. Mielestäni kerhotätien lahjominen ei ole lainkaan tarpeellista.
kotihoidontuella ja lapsilisillä elävälle 2,30€ on paljon laitettavaksi lahjaan. Sillähän saa jo monta maitopurnukkaa.
Tämä lahjakorttia keräävä äiti perusteli, et jokainenhan ostaisi suunnilleen 10€ lahjan molemmille tädeille erikseen. En minä kyllä ostaisi, meillä on tapana tehdä jotain lasten kanssa itse.
ap
että ostaisitte lahjakortit vaikka hierojalle tai johonkin muuhun yksittäiseen hemmotteluhoitoon eikä hemmotteluviikonloppuun.
Tuskin muutkaan on halukkaita 23 € maksamaan.
Joutuu kiusalliseen tilanteeseen lahjan takia. On todellakin liikaa!!
Joutuu kiusalliseen tilanteeseen lahjan takia. On todellakin liikaa!!
Nimenomaan näin!! Eli lastenhoitajataustan itsekin omaavana voin sanoa että itse ahdístuisin tuollaisen mittakaavan omaavasta lahjasta. Kerran viikossa kerho pitävät eivät odota kukkaa kummenpaa lahjaa. Oikeasti!!!!
Meillä ei teksi tiukkaa tuo summa, mutta kerran viikossa olevasta kerhosta, tuo on vähän turhan iso lahjus. Tuon voisi antaa opettajalle tai tarhan tädeille - siis sellaisille, jotka ovat lasten kanssa joka päivä. Kerhotädille tuo on vähän turhan iso.
viime jouluna laitoin kaikille tarhan tädeillä marsikoolit (olivat ystävänmyynti tarjouksessa iittan myymälöissä) sen hintaiset.
Nyt ajattelin tarhan tädeille muumimukeja, näyttävät olevan 9,90 tarjouksessa
Joku 2-5 e per kerholaisen vanhempi vois olla ok, jos välttis haluaa muistaa... Minusta itsetehty korttikin riittäis ihan hyvin.
2 eur olisi ihan normaali, max 5 eur.
Toivottavasti joku panee alkuunsa stopin tällle, kuka ihme on se puuhamamma jolla ei mitään suhteellisuuden tajua??
En tosiaan osallistuisi.
Montako lasta kerhossa on, joilta rahaa kerätään. Jos paljon, niin johan siitä tulee sellainen potti, ettei sellaista lahjaa saa verovapaasti vastaanottaa.u
Itse maksaisin maksimissaan 5€ yhteensä. Tuolla saa jo ruusupuskan kaupasta tmv
Itse saattaisin hampaat irvessä maksaa, vaikka on mielestäni liikaa.