Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Lunetesta?

13.11.2007 |

Kohta alkaa varmaan taas kuukautisten ihanuus kun vauva on jo 7 kk ja olen harkinnut hommaavani Lunette -kuukautiskupin. Kiitollinen olisin käyttökokemuksista, onko hyvä ostos?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut tosi tyytyväinen! Diva on vastaava kuin Lunette, mutta Luneten etuna on kotimaisuus. Ihan mahtava kapistus, eikä tarvitse ainakaan minun kohdalla tyhjentää kuin aamulla ja illalla. Yösiteen kanssa minulla tuli aina ohivuotoja- kuppi ei ole kertaakaan pettänyt. Helppoa ja vaivatonta, ekologista ja edullista. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
2/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut paras hankinta itselle jonka olen ikinä tehnyt! Muista kupeista ei ole kokemusta, luneten ostin koska se on kotimainen ja myydään apteekeissa. Olethan löytänyt tiesi http://kuukuppikunta.net/foorumi/index.php ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja kahdesta niistä olen saanut hiivatulehduksen... :/

En sano, että se on Luneten vika, se voisi tapahtua millä tahansa merkillä.

Muuten kuppi on ihan mahtava! Itkettää ajatus siitä, että en voisi sitä enää käyttää tulehdusten takia. Kuppi on kätevin, helpoin, mukavin ja ehdottomasti paras kuukautissuoja ikinä. Suosittelen. Ehkä sinä et saa hiivoja.

Minäkin päädyin Lunetteen sen kotimaisuuden takia.

- Paaru

Vierailija
4/5 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Keeper ja Lunette. Ostin Luneten, kun en ollut Keeperiin ihan tyytyväinen.

Lunette on parempi, kun se kestää keittämistä (Keeper ei). Mulla myös Keeperissä tuli helpommin reunavuotoa kuin Lunetessa. Lisäksi läpinäkyvä kuppi (niin kuin Lunette) on parempi kuin ruskea (niin kuin tuo Keeper), niin näkee pestessä, että varmasti tulee puhtaaksi. Jotenkin on sellainen olo, että Lunetesta saa helpommin myös otteen kuin Keeperistä. Lisäksi on kotimainen.

Mutta vielä: mulla meni ainakin monta kuukautta ennen kuin opin laittamaan/ poistamaan kupin helposti, eli tiettyä alkukankeutta saattaa olla. Osa noista mun Keeper-ongelmista liittyivätkin ehkä siihen.

Vierailija
5/5 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva johtui väärästä saippuasta, jolla kuppia pesin kuukautisten aikana. Kannattaa siis hankkia apteekista hajutonta pesunestettä, jonka ph on 3,5. Mulla on Leiraksen Avecydiä, joka tuntuu toimivan mainiosti. Kunnon huuhtelu vain, ettei varmasti jää saippuajämiä kuppiin.

Mä olen kanssa ollut Lunetteen erittäin tyytyväinen. Menossa on neljännet kuukautiset sen kanssa. Mulla on se isompi versio kupista. On äärimmäisen mukava, ei tunnu yhtään. Antennia leikkasin vähän, jätin ehkä tuollaiset 5-7mm jäljelle. Ei ole ollut ohivuotoja yhtään. Tuosta kupin läpinäkyvyydestä olen myös sitä mieltä, että se on hieno asia, koska näkee liat niin paljon helpommin. Ilmareikienkin liat näkee tummentumina, eikä tarvitse arvuutella, että onko jokainen kolo varmasti puhdas.

Suosittelen. Onhan se tosiaan myös kotimainen. :)

- Paaru

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi